e-mail adres Tulip Inn Yogya

Subforum Hotels in Indonesië 
39 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
alfred
Gebruiker
User icon of alfred
spacer line

Lukt me niet adres email van dit prettige hotelletje in Yogya te vinden, Tulip Inn. Wie?

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

probeer http://www.yogyes.com/tulips

is dat dezelfde hotel ?

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Deewee
Gebruiker
spacer line

Alfred , ik denk dat sidia het goede hotelletje gevonden heeft. Wat ik gehoord heb is dat de eigenaar een nederlander is (of was). Dit hotel is mij ook aangeraden en ben dan ook van plan dat voor een kort verblijf met familie te bezoeken.
Veel plezier in Yogya.

tonnie
Gebruiker
spacer line

TULIPS HOTEL & RESTAURANT
Jl. Tirtodipuran 42, Yogyakarta
Phone : +62 274 450137
e-mail : tulipshotelEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com
http://www.hotel-tulips.com

ben er vorig jaar geweest., ga dit jaar weer heel goed voor 13 euro per kamer met ontbijt
groet

Ton

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Welk een genot om in Indonesië in een Nederlands hotel tussen de Nederlanders te zitten! Dan heb je die dertienduizend kilometer tenminste niet voor de kat se kut afgelegd. Mas! Nog een patatje mét! Jij nog een pilsje, Mien?

Deewee
Gebruiker
spacer line

Guna2, zo te horen heb je ervaring met dat hotelletje, maar ik denk van niet dus commentaar wat indammen graag. Gelukkig ben ik er ook geweest en heb geen Nederlandse gasten gezien behalve mijn eigen familie. Ook al is de eigenaar een Nederlander wil het niet zeggen dat de zaak overlopen wordt door landgenoten . Zijn Indonesische echtegenote runt het hotel en je komt in de bediening normaal personeel tegen, geen opgefokte hollanders. Daarbij is het eten ook nog te pruimen en en pilsje of patat met kun je bij elk restaurant wel bestellen.
Gewoon vriendelijke mensen en als ik weer naar Yogya ga, zie ik echt niet op tegen een verblijf aldaar.

Groet,

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Waar zijn toch die Hollanders!!!!

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 25-07-2010 17:34 Deewee wrote: Guna2, zo te horen heb je ervaring met dat hotelletje, maar ik denk van niet dus commentaar wat indammen graag.

Ik dam niet in, en ik heb zowel zeer lange als zwaar negatieve ervaring met Tulip. En als je niet kunt denken, moet je dat laten.

Zijn Indonesische echtegenote runt het hotel en je komt in de bediening normaal personeel tegen, geen opgefokte hollanders

Dat zijn echtgenote de tent zogenaamd runt, is een uitvloeisel van visumbepalingen en de Indonesische wet aangaande bedrijven. Alle Indonesische echtgenotes (m/v) van alle buitenlandse horecaffers `runnen' het bedrijf. Geen Hollands personeel? Goh, wat zou daar de oorzaak van kunnen zijn? Bovenstaande twee opmerkingen van jou bewijzen afdoende dat je geen snars van de situatie in Indonesië snapt. Naast kunnen denken dien je ook geïnformeerd te zijn.
Als je je vrouw je tent `Tulip' laat noemen, als je je vrouw de vertegenwoordiger van de Nederlandse ambassade ter plaatse kantoor laat houden, en als je je vrouw de door de ambassade op echt Hollandse manier gesponsorde Koninginnedag daar jarenlang laat `vieren,' dan richt je je niet op Hollanders? Aardappelen met vette jus.

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 26-07-2010 01:18 schreef guna2:

[quote verwijderd]

Ik dam niet in, en ik heb zowel zeer lange als zwaar negatieve ervaring met Tulip. En als je niet kunt denken, moet je dat laten. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

[quote verwijderd]

Dat zijn echtgenote de tent zogenaamd runt, is een uitvloeisel van visumbepalingen en de Indonesische wet aangaande bedrijven. Alle Indonesische echtgenotes (m/v) van alle buitenlandse horecaffers `runnen het bedrijf. Geen Hollands personeel? Goh, wat zou daar de oorzaak van kunnen zijn? Bovenstaande twee opmerkingen van jou bewijzen afdoende dat je geen snars van de situatie in Indonesië snapt. Naast kunnen denken dien je ook geïnformeerd te zijn. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Als je je vrouw je tent `Tulip laat noemen, als je je vrouw de vertegenwoordiger van de Nederlandse ambassade ter plaatse kantoor laat houden, en als je je vrouw de door de ambassade op echt Hollandse manier gesponsorde Koninginnedag daar jarenlang laat `vieren, dan richt je je niet op Hollanders? Aardappelen met vette jus.

Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 21-07-2010 15:49 schreef guna2:
Welk een genot om in Indonesië in een Nederlands hotel tussen de Nederlanders te zitten! Dan heb je die dertienduizend kilometer tenminste niet voor de kat se kut afgelegd. Mas! Nog een patatje mét! Jij nog een pilsje, Mien?
Emoticon: Yes! Emoticon: Laugh out loud

Om Swastiastu

elsbeth
Gebruiker
spacer line

En zo is er weer een bladzijde gevuld, bedankt Paulana.

Deewee
Gebruiker
spacer line

Guna2, Als je eerst had verteld over jouw negatieve ervaringen en dan minachtend doet over het hotel was mijn reactie op jouw post anders geweest . Het ziet er naar uit dat je ook eens zelf moet denken voordat je wat schrijft.

Groet, Dennis

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Deewee, heb jij met je grote denkraam expliciete beschrijvingen van ervaringen nodig bij - en ik doe slechts een greep - etablissementen met hoogst originele namen als: Tulip Inn, Little Amsterdam, North Sea Bar, Holland Club... om te vermoeden op welk publiek die zijn gericht?

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 26-07-2010 11:56 schreef elsbeth:
En zo is er weer een bladzijde gevuld, bedankt Paulana.
,

geen dank, gaag gedaan jij ziet liever een foto-album, of leest negatieve "reisverslagen" ieder zijn meug

Om Swastiastu

Deewee
Gebruiker
spacer line

Ha ha, jazeker ondanks mijn enorme denkraam heb ik soms informatie nodig om een mening te kunnen vormen. Wat betreft de informatie over dit hotelletje zijn er ondanks jouw ervaring ook nog tevreden gasten. Wanneer we naar namen moeten kijken die niet in relatie staan met landen of streken om een hotel of restaurant te bezoeken zal je waar dan ook in de wereld flink beperkt worden in het aanbod. Als positieve bijdrage zou je goede budget hotelletjes kunnen noemen zodat, bij een eventueel bezoek aan YY, anderen ook een mening daarover kunnen krijgen.

Groet, Dennis

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 02-08-2010 11:45 Deewee wrote: Als positieve bijdrage zou je goede budget hotelletjes kunnen noemen zodat, bij een eventueel bezoek aan YY, anderen ook een mening daarover kunnen krijgen.

Wat budgethotels betreft zal ik me beperken tot the all-time favourite van Monyet, Bladok. Strategische ligging, een van de beste restaurants (voor bleekgezichteneten) van Yogya.
Mijn favoriete hotel is Dusun Jogja Village Inn. Niet bepaald een budgetgeval, ligt ook niet écht strategisch, maar...

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,702,762 pageviews Een website van indahnesia.com