Kopi Ginseng van CNI...waar oh.. waar..?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Hi all,

Weet iemand of ik in Nederland ergens ginseng (oplos) koffie kan kopen?

Ik ben al in chinatown in Den Haag geweest, er zijn daar inderdaad een aantal soorten, maar...niet van CNI ..! Wellicht moeilijk verkrijgbaar omdat CNI met specifieke agenten en distributeurs werkt.

Is er misschien iemand waar ik toch deze koffie kan kopen voor een schappelijk prijsje?

Tips over hoe ik dit van uit Indonesia naar Nederland krijg, zijn ook van harte welkom..!!

ps. het is voor eigen gebruik, niet voor doorverkoop bestemd.

alvast bedankt!

salam,
ardianto

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Beste Ardianto,
Op de A 13 vanuit Rotterdam naar Den Haag voorbij Delft de afslag waar Macdonald zit, daar is een enorm groot tuincentrum met een grote supermarkt waar u aziatische producten kunt kopen, daar geef ik u de meeste kans van slagen, de naam ben ik effe kwijt, misschien weet Merapi het.

eveline
Gebruiker
spacer line

dat heet ' Xotus' ...afslag Delft noord

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Bedankt Eveline, op het moment dat ik het kon herrinneren en het op wilde schrijven had u het al genoemd.
Heeeeeel uitgebreid die supermarkt.

balibreeze
Gebruiker
User icon of balibreeze
spacer line

De meeste kopi giseng die men hier verkoopt is van triple s je zou bij de grootste Aziatiche food store van Nederland kunnen proberen in amsterdam oriental tegenover de Makro,lijkt Ikea wel,ze hebben meer dan een supermarkt in Indonesie,zelfs onze forum deelnemers zijn daar al gesignaleerd,Om sid elke zaterdag in ieder geval..........voortduwend met zijn wagentje

sing ken ken bli....

eveline
Gebruiker
spacer line

ja, die is echt super groot en hebben heel veel in Amsterdam.

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

balibreeze
Gebruiker
User icon of balibreeze
spacer line

Kom je daar ook al ..........dacht het al wie is dat toch Emoticon: Yawn

sing ken ken bli....

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 30-11-2006 09:54 balibreeze wrote:
,Om sid elke zaterdag in ieder geval..........voortduwend met zijn wagentje

Hi breeze , je moet niet gaan reklameren hier , strakjes komen al die provinciaaltjes naar Oriental en Wah Nam Hong .
Moet toch gezellig blijven Emoticon: Angry , ya 1 dagje toeren in amsterdam (rode buurt, albert cuyp , kalverstraat de pasar baru van amsterdam etc ) en dan lekker inkopen doen van indische spullen voor jezelf en je buren.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

balibreeze
Gebruiker
User icon of balibreeze
spacer line

Sorry Ya Om u heeft gelijk ,vroeger kwam de rijdende warung in de betuwe en omgeving nu komt flipje tiel naar de hoofdstad,voor zijn inkoopjes,zal mijn mond houden volgende keer .alleen maar over pasar ikan praten derah lampu merah Emoticon: Puh!

sing ken ken bli....

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Wellicht moeilijk verkrijgbaar omdat CNI met specifieke agenten en distributeurs werkt.

Cni zit al op vele plaatsen..toch via een tussen persoon zegt dat deze ook naar nl komt........maar waar ? blijft nog een verrassing Emoticon: Puh! Gewoon ff op en neer vliegen en een doosje kopen Emoticon: Party! ...of even door de post-men laten bezorgen.

Live life to the max.......

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

On 29-11-2006 20:50 ardianto wrote:
Hi all,

Ik ben al in chinatown in Den Haag geweest, er zijn daar inderdaad een aantal soorten, maar...niet van CNI ..! Wellicht moeilijk verkrijgbaar omdat CNI met specifieke agenten en distributeurs werkt.

Is er misschien iemand waar ik toch deze koffie kan kopen voor een schappelijk prijsje?

Tips over hoe ik dit van uit Indonesia naar Nederland krijg, zijn ook van harte welkom..!!

alvast bedankt!

salam,
ardianto

Ik had het al bij de plaatselijke 'toko' gezien en van een kennis gekregen, ik vind het, kwa 'smaak' niet veel bijzonders, ik denk dat 'ginseng' vťťl suggereerd ......

'Ahu kura ahia, mansia nia'

zieleffe
Gebruiker
spacer line

On 30-11-2006 08:40 Malam wrote:
Bedankt Eveline, op het moment dat ik het kon herrinneren en het op wilde schrijven had u het al genoemd.
Heeeeeel uitgebreid die supermarkt.
Nou uitgebreid is en groot woord.
In de Parkhaven Rotterdan lag toch een boot met wat daar allemaal te koop was is niet wat je bij EXodus te vergelijken is.
nu ben ik daar al jaren niet meer geweest, in parkhaven, het kan zijn dat die boot er niet meer ligt,wij komen wel bij exodus, als wij onderweg zijn naar den Haag gaan wij er ook even langs Uhhhh binnen. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!
P.S Ginseng in een potje waar je de wortel kan zien is bij mij weten niet te koop in Holland wel in indonesie.????

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

On 30-11-2006 10:34 sidia wrote:

...

Hi breeze , je moet niet gaan reklameren hier , strakjes komen al die provinciaaltjes naar Oriental en Wah Nam Hong .
Moet toch gezellig blijven Emoticon: Angry , ya 1 dagje toeren in amsterdam (rode buurt, albert cuyp , kalverstraat de pasar baru van amsterdam etc ) en dan lekker inkopen doen van indische spullen voor jezelf en je buren.

".... met 'zuster' ........ voor ....... of achter(na) lopend ........ Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie! "

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Ieder bedankt voor z'n inbreng.

Bij Xotus was ik inderdaad ook reeds geweest, erg veel spullen, maar geen CNI Ginseng.

Ik denk dat ik dus een bezoekje aan de Nederlandse Durian Besar ga brengen. (A'dam).

salam,
ardianto

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

On 29-11-2006 20:50 ardianto wrote:
Hi all,

alvast bedankt!

salam,
ardianto

Ardianto yth.,

"...... voordat jij 'frustratis' krijgt ...... de Kopi Ginseng die ik kreeg is van Triple-S het wordt geproduceerd in Indonesia door:
Pt. Sido Muncul,
Semarang.

, de Nederlandse importeur is:

Vianen Food BV.,
Haverstraat 14 a ,
Nieuw-Vennep.
Telf.: 0252621878

......... ik hoop niet in de krant te lezen dat er een Indonesische Hulk versie van Kopi Ginseng door Nederlandse straten rondzwerft, dan ben ik ůůk nog medeplichtig, je weet wat dat tegenwoordig wil zeggen ...... vťťl succes !!!

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Gevonden!

...in een winkeltje in Den Haag. Wel voor de exorbitante prijs van maar liefst 13,95 voor een zakkie. Emoticon: Stupid

...denk dat ik toch effies met de importeur ga praten binnenkort.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

94,115,858 pageviews Een website van indahnesia.com