Gezienop t.v.: Marok. vrouwen willen 'slaag' ...

Subforum Andere praat 
115 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŰ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŰxecuteerd in IndonesiŰ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŰ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

Omdat INDOSnesos een islamistisch land is en Marokko ˇˇk, betekent dit dat 'het ' voor INDOnesos ˇˇk geldt ???
  • In een t.v.-programma citeert een Marokkaanse 'publicist', zijn 'colum', dat Islamitische vrouwen 'verwachten' dat Marokkaanse mannen, hen 'meppen' Emoticon: Confused Emoticon: Confused , diegenen die dat niet doen, zoals Nederlandse mannen vindt men 'watjes' ......... Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid ...... aduh, dunia sudah terbalik sekali ....... Emoticon: Frustrated ..... (het is bijna sinterklaas) ' vol verwachting klopt mijn hart' ...... (..... wie stout is krijg de 'roede' ......)
    Of is het ....... spaar de roede en bederf de "vrouw" ..... ; ik denk dat ik maar minder kous 2 ga eten, misschien word ik dan ˇˇk zo 'gewelddadig'' ........

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

Welk tv programma Anis?
    Laat je geen rad voor ogen draaien, dit zijn figuren die nog in 1700 leven, waarschijnlijk van het platte achtelijke land.
    Dit zijn de figuren waar ik het in de andere topic over had, die moeten we eruit werken, wegwezen, begrijp u het nu?
    Stel je voor mijn vrouw is moslima, als ik ooit mijn klauw ophef dan ben ik dood, geen haar op mijn hoofd die er over nadenkt.
    Ook in de moslimwereld bestaan ouderwetse achtelijke culturen, die zouden met wortel en al uit de Nederlandse samenleving verbannen moeten worden.
    Of is dat discriminerend?

AnisJ
    Gebruiker
    User icon of AnisJ
    spacer line

Ik dacht met Paul Witteman ..... nee 2 niet wat jij denkt ... hij wilde een diskussie 'opstarten' om vrouwenmishandeling bespreekbaar te maken binnen de Islamitische Marokkaanse gemeenschap ..... (een hÚÚl slimme manier) .... want als je (een) dader(s) hebt dan heb je toch ˇˇk slachtoffer(s); maar .... je moet de 'zwijgcultuur' doorbreken ...... en als je dat doet ...... dan wordt het 'algemeen bespreekbaar' ..... (ya t˘h ???)

'Ahu kura ahia, mansia nia'

sidia
    Gebruiker
    User icon of sidia
    spacer line

He Om Anis apa kabar nyong.?

Heb ergens gelezen :

" Toets alles en behoudt het goede"

Thesaloniki 5.21 Emoticon: Smile

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

AnisJ
    Gebruiker
    User icon of AnisJ
    spacer line

B. 'Sid' alÚnyong yth.,

"........memang, dari itu bŔta bilang ....... "

'Ahu kura ahia, mansia nia'

sidia
    Gebruiker
    User icon of sidia
    spacer line

Trouwens wat zeuren we toch .

Het is gewoon een feit dat man en vrouw niet gelijk is .

Staat ook in de bijbel beschreven (Adam en Eva).

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

Om Sid,
    Weer aan het uitdagen ouwe vos, haren kwijt maar niet de streken he!
    Hahahaha, ik wacht af en kijk toe.

balibreeze
    Gebruiker
    User icon of balibreeze
    spacer line

Sorry ik denk dat we allen een verkeerd beeld voor ons hebben,Nederlandse mannen zijn juist Sadisten, het volgende ......vrouwen zijn in het algemeen masochisten,dus verwachten ze van een man dat ze graag slaags krijgen.
    Dus mijn stelling is ....... vrouwen uit bv Marokko vragen of verwachten om geslagen te worden,dit word dan ook door de man aldaar beantwoord,de Nederlandse man zegt handend wrijvend ........nee dat doe ik lekker niet en geniet er juist van om het niet te doen...........dus Nederlandse mannen watjes nee ...............Sadisten brrrrrrrrrr denk daar maar eens over na.....

sing ken ken bli....

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

Hoy Balibreeze mag het ook zo zijn dat als ik een hand ophef tegen mijn Pop dat ik bang ben zo`n Indonesische kris die ik als aandenken uit IndonesiŰ naar Nederland heb meegebracht, s`nachts als ik slaap in mijn hart geparkeerd krijg?????????

zieleffe
    Gebruiker
    User icon of zieleffe
    spacer line

On 15-11-2006 17:23 Malam wrote:
    Welk tv programma Anis?
    Laat je geen rad voor ogen draaien, dit zijn figuren die nog in 1700 leven, waarschijnlijk van het platte achtelijke land.
    Dit zijn de figuren waar ik het in de andere topic over had, die moeten we eruit werken, wegwezen, begrijp u het nu?
    Stel je voor mijn vrouw is moslima, als ik ooit mijn klauw ophef dan ben ik dood, geen haar op mijn hoofd die er over nadenkt.
    Ook in de moslimwereld bestaan ouderwetse achtelijke culturen, die zouden met wortel en al uit de Nederlandse samenleving verbannen moeten worden.
    Of is dat discriminerend?

Dat was een Marrokaan colmenist Mohammed Benzakour die het in zijn column die stelling plaatste om dat de Nederlanders hun huwelijken zien stuk lopen vergelijk met hun dat de huwelijken wel in stand gehouden wordt.
    Het tegen deel als grap bedoelde uitleg dat hun vrouwen graag klappen zouden willen ontvangen zodat ze trouw aan hun man blijven.
    Mensen op die wijze te laten beproeven dat ze druk maken over vrouwen mishandelng, maar het niet zo erg is als men onder de ned mensen
    Kijk zijn uitlating op zijn column maar hier op deze site Emoticon: Party! http://pauwenwitteman.vara.nl/uitzending.php?id=56

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sidia
    Gebruiker
    User icon of sidia
    spacer line

Hi breeze ,
    Hebben we hier over de kinky scene ? Emoticon: Party!
    En als de man de roede geeft ,over welke roede hebben we het over ?

merapi
    Gebruiker
    User icon of merapi
    spacer line

Anis, malam en man die zijn vrouw slaat: wegwezen!!
    Gewoon zwakheid!
    Ik loop lang genoeg mee als juriste en hulpverlener om te weten wat huiselijk geweld betekent..
    vrouwenmishandeling is een feit, maar ook kindermishandeling, en dan heb ik het niet over een tik, maar botbreuken, uithongeren.
    Als een Marrokaanse vrouw zo nodig slaag wil, prima als ze zelf kiest voor mas0chistisch gedrag, maar zeur dan niet.
    Weg gaan

sidia
    Gebruiker
    User icon of sidia
    spacer line

On 15-11-2006 18:09 Malam wrote:

bang ben zo`n Indonesische kris die ik als aandenken uit IndonesiŰ naar Nederland heb meegebracht, s`nachts als ik slaap in mijn hart geparkeerd krijg?????????

Hart hart ?
    Is niet erg , merk je niet meer.

Wat dacht je als je gesunat wordt (sunat final ) ,maar niet fataal .
    Liever in je hart krijgen in plaats van ge-kebiri te worden.

balibreeze
    Gebruiker
    User icon of balibreeze
    spacer line

Eindelijk iemand die het begrijpt .....was meer als grap bedoeld proficat Om Sid en over de roede dat laat ik in aan Bung Nis over

sing ken ken bli....

merapi
    Gebruiker
    User icon of merapi
    spacer line

Om ziel, helaas heb ik het programma niet gezien, maar dit soort mannen moeten ala minute teruggestuurd worden naar de SAHARA.
    wat denk je: als de zoontjes zien dat het normaal is om een vrouw te slaan[ali pa geeft het voorbeeld]
    de nieuwe generatie al´ mept er prachtig op los!
    Sorry, heb hier geen woorden voor.
    Ben in Nederland opgevoed, met een tikkie Indischj, maar nooit gebeurde dit soort dingen

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

On 15-11-2006 18:16 sidia wrote:

...

Hart hart ?
    Is niet erg , merk je niet meer.

Wat dacht je als je gesunat wordt (sunat final ) ,maar niet fataal .
    Liever in je hart krijgen in plaats van ge-kebiri te worden.

Gatverdarrie Om Sid, mocht ik ooit agressieve gedachten hebben gehad, dan brengt mij dat weer in het gareel.
    Als rechtgeaarde Muslim wil ik mijn vrouw elke dag slaan, begrijpelijk dat hoort in de cultuur????????
    Althans dat lees ik dagelijks op dit forum.
    Ik moet nog heel veel leren, jammer dat Pop mijn handboeien alleen afdoet als ik moet werken.

balibreeze
    Gebruiker
    User icon of balibreeze
    spacer line

Maar merapi onderschat het niet er zijn vrouwen genoeg die het gewoon een genot vinden om zich laten we het zeggen heerlijk geslagen te worden ,lichtelijke zweepslagen of met roede zoals Om Sid aanhaald (spreek als ervaring lijkt mij )

sing ken ken bli....

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

On 15-11-2006 18:33 balibreeze wrote:
    Maar merapi onderschat het niet er zijn vrouwen genoeg die het gewoon een genot vinden om zich laten we het zeggen heerlijk geslagen te worden ,lichtelijke zweepslagen of met roede zoals Om Sid aanhaald (spreek als ervaring lijkt mij )

Hmmmmmm Balibreeze dat heeft met het onderwerp niets te maken.
    Als mijn Pop met haar lange leren zwarte laarzen mij met de zweep effe een afstraffing geeft, dan is dat lust hahahahaha.
    Dat mag wel toch?

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

Merapi, niet te serieus nemen, die stinkerds proberen je op te naaien hahaha.
    Alhoewel een zweepje hahahaha

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

Het valt mij trouwens wel op dat Anis vele topics opend, vervolgens vele dagen niet reageerd.
    Soms haalt ie een topic van twee maanden terug voor de dag en geeft weer ŔŔn of andere zweverige niet te begrijpen voorzet.
    INDOSnesos en JERunce, en dit soort onbegrijpelijke taal.
    Terwijl zijn Engelse postings heel begrijpelijk zijn.
    Wat moet ik hier nu mee?????????

Martin-Solo.
    Gebruiker
    User icon of Martin-Solo.
    spacer line

On 15-11-2006 19:37 Malam wrote:
    ŔŔn of andere zweverige niet te begrijpen voorzet.
    INDOSnesos en JERunce, en dit soort onbegrijpelijke taal.
    Wat moet ik hier nu mee?????????

Valt niets mee tedoen Malam leg je eigen er maar bij neero..zonder die zweep dan Emoticon: Shut up! .

Sl, m ///,.". ....: m-solo./. ,. Emoticon: Wink

Live life to the max.......

Martin-Solo.
    Gebruiker
    User icon of Martin-Solo.
    spacer line

Anis staat niet voor niets op nr 1 gesloten topics... Emoticon: Party!

Blijf het wel elke keer verrassend vinden om te lezen (proberen dan)..... Emoticon: Nice

Live life to the max.......

Veer01
    Gebruiker
    User icon of Veer01
    spacer line

Beetje ouderwets idee om te zeggen dat je vrouw(en) mag slaan.Gelukkig leven we hier in een ontwikkeld beschaafd land waar dit niet meer als normaal wordt beschouwd.By the way...de mijne slaat gewoon terug!!!HEEEELP! Emoticon: Shut up!

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

On 15-11-2006 19:51 Martin-Solo. wrote:

...

Valt niets mee tedoen Malam leg je eigen er maar bij neero..zonder die zweep dan Emoticon: Shut up! .

Sl, m ///,.". ....: m-solo./. ,. Emoticon: Wink

Ik zou het soms graag willen begrijpen Martin.
    Waarom zo `gekke postings?

merapi
    Gebruiker
    User icon of merapi
    spacer line

Malam, ik heb ze door!! geef niks, ze bedoelen het goed.
    in een goede relatie komt geen lichamelijk geweld voor; je respecteert elkaar of niet.
    Wat betreft laklaarzen en zweepjes: ieder zn hobby, niet de mijne.
    Maar ik sta open voor een aardige vrijgezel met Ind. achtergrond voor vriendschap en misschien meer Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,215,556 pageviews Een website van indahnesia.com