Indonesisch paspoort verlengen in Indonesië of Den Haag?

Subforum Het visumgebeuren 
37 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
(T)roy
Gebruiker
User icon of (T)roy
spacer line

Het indonesische paspoort van mijn vrouw verloopt in augustus 2008. Nu heb ik gehoord, dat je het in Den Haag 1 jaar voor de expiratiedatum moet verlengen. Dat zou dus in augustus 2007 moeten gebeuren. Nu gaan we in in juli 2007 naar Indonesië, kan het daar ook verlengd worden of zeggen ze dan in Indonesië dat het niet kan omdat het paspoort nog tot augustus 2008 geldig is?

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Heb je al in Den Haag geinformeerd of het nog steeds kan? Zal ik eerst doen als ik jouw was.
Een jaar voor einde datum in Indonesie verlengen lijkt mij sterk.

Ik heb mijn NL paspoort in indonesie 2 maanden voor einde datum laten verlengen, geen probleem. Zelfs wanneer het verlopen is geen probleem. Zolang je maar niet gesnapt wordt met een verlopen paspoort.

Verlengen in Indonesie; stel je hebt geen plannen om naar Nederland of buitenland te gaan. waarom zou je dan je paspoort verlengen?
Met andere woorden verlengen binnen een jaar voor einde in Indonesie moet mogelijk zijn.

http://www.UE4all.org Gratis les in ontvangen en geven van Universele Energie. Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

martin_dewi
Gebruiker
User icon of martin_dewi
spacer line

On 14-11-2006 14:58 (T)roy wrote:
Het indonesische paspoort van mijn vrouw verloopt in augustus 2008. Nu heb ik gehoord, dat je het in Den Haag 1 jaar voor de expiratiedatum moet verlengen. Dat zou dus in augustus 2007 moeten gebeuren. Nu gaan we in in juli 2007 naar Indonesië, kan het daar ook verlengd worden of zeggen ze dan in Indonesië dat het niet kan omdat het paspoort nog tot augustus 2008 geldig is?
Kun je gewoon in Den Haag laten verlengen, hoeft niet een jaar van te voren al; je hebt nog wel even de tijd dus. In Indonesië zul je het paspoort ook wel kunnen verlengen, denk niet dat ze moeilijk doen over het feit dat het paspoort nog tot aug. 2008 geldig is.

Voor liefhebbers van Indonesie : http://www.indonesiaclub.multiforum.nl

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Je moet wel rekening houden of het een oude of nieuwe paspoort zijn.
Als je nog een oude paspoort heb , dan zou ik adviseren om in den haag te doen.
En NIET in Jakarta , veel tijd , veel ongkos en veel irritatie .
Wah susah deh.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

HorasBatak
Gebruiker
User icon of HorasBatak
spacer line

Van de week nog naar de Dubes in Den Haag geweest,
Paspoort van moeders was tot Juni dit jaar geldig.
Na het inleveren van:
Kopie Trouwboekje
Kopie Geboorteakte
Kopie Vreemdelingen Document
Oude Paspoort en
€30 voor de plaatselijk gemaakte foto met administratiekosten.
Kan ik het paspoort na 5 werkdagen weer ophalen.

(laat moeders met een eigen blus putih naar de Dubes gaan anders moet ze daar eentje lenen t.b.v de foto.)

Kepala botak tapi dengan otak

spacer line  

Een paar maanden geleden naar de ambassade geweest om een paspoort te laten verlengen. Teruggestuurd, omdat het paspoort nog 8 maanden geldig was. Mag niet meer dan 6 maanden voor aflooptijd verlengt worden.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Dan was je paspoort wellicht nog niet vol genoeg; ik heb de mijne in december 2009 verlengd terwijl deze pas 2 jaar oud was. Jammer inderdaad, maar wist ik veel dat het zo hard zou gaan met al die stempeltjes en zo.. Emoticon: Puh!

Jesses
Gebruiker
User icon of Jesses
spacer line

Hallo mensen,

Ik begrijp van Dennis van Dongen dat eerder dan 6 maanden proberen te verlengen geen zin heeft, maar wat is de minimale termijn waarop je je paspoort moet verlengen?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,702,747 pageviews Een website van indahnesia.com