Visum probleempje

Subforum Het visumgebeuren 
48 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
nodisch18
Gebruiker
spacer line

Hoi mensen,

Op dit moment zit ik samen met mijn vriendin in Vietnam. Over enkele weken zullen we echter naar IndonesiŽ gaan. Nu hebben wij nog geen visum voor IndonesiŽ geregeld. De bedoeling is dat we rond 5 januari 2007 naar Sumatra gaan om vervolgens op 12 februari 2007 vanuit Denpasar weer te vertrekken richting AustraliŽ (dit ticket hebben we al). We zijn dus ongeveer een dag of 40 in IndonesiŽ. We hebben een paar vraagjes over het regelen van een visum die wellicht iemand kan beantwoorden.

• Is het mogelijk om in Bangkok of Kuala Lumpur een visum te regelen voor IndonesiŽ?
  • Hoe lang is het visum geldig?
  • Wat is de wachttijd voor het visum?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
    Volg onze wereldreis!

• Yerun
    Gebruiker
    User icon of Yerun
    spacer line

Zoeken op dit forum had wellicht al antwoord gegeven, maar in het kort:

1. Ja, dat is mogelijk
    2. 30 of 60 dagen, zelf te kiezen, niet te verlengen
    3. Ligt eraan waar je gaat, Kuala Lumpur was twee maanden geleden drie werkdagen bijvoorbeeld.

Fijne reis!

Yerun

Ho Lee Fuk

Michel
    Gebruiker
    spacer line

Ook ik heb een visum vraag.
    Wij gaan eind Januari naar Sumatra voor 6 weken.
    Met IMLEK (Chinees Nieuwjaar, valt op 18 Febr.) willen we 6 dagen naar Penang.
    Als ik een visum voor 2 maanden regel, is het dan nog geldig na vertrek uit Medan op 16 Febr.?
    Zo niet, dan zou ik beter een VOA kunnen nemen bij aankomst in Medan en opnieuw bij terugkomst na 6 dagen Penang.

Graag een reactie, met dank , Michel.

sidik
    Gebruiker
    User icon of sidik
    spacer line

Michel,

Dat wordt 2 keer een VOA. Zodra je Indonesia verlaat, vervalt je lopende visum.

tunawisma, tunakarya, tunamasalah

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

96,298,355 pageviews Een website van indahnesia.com