Help ik verveel mij zo

Subforum Andere praat 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 17-11-2006 14:02 JohanN wrote:

Oude forumgarde en kumpulangangers: tolong! Emoticon: Wink

giegel giegel giegel.
Nou zo erg is het ook niet Emoticon: Yes! dat je gelijk tolong roept.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Om sid, zo erg is het ook niet, daarom ook de knipoog (voor Ziel: dat is dat gele rondje met twee puntjes en een half rond streepje dat lijkt op een gezichtje). In het engels: een emoticon.

Begin de details te vergeten

Jantje
Gebruiker
spacer line

JohanN,

In je betoog over sport en spel noemde je het “kaaibandbonken”. Ik, bejaarde zielepoot van boven de rivieren ken dit niet. Nog gezocht in het on-line kamus maar niet gevonden. Is het wellicht een Belgisch synoniem voor “poepen langs de waterkant”?(in A.B.N. de liefde bedrijven langs de kade?)
Emoticon: Shiny

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Neehoor jantje, ik zal het even voor je uitleggen: Kaaibandbonken is een term van beneden de rivieren. Kaaiband = stoeprand. Het is een spel waarbij je ieder aan 1 kant van de weg staat en met een bal van de ene kant naar de andere gooit. Je moet proberen om de stoeprand te raken zodat de bal terugkaatst. Probeer dan de bal te vangen. Waar je de bal vangt, blijf je staan, zo kom je steeds dichter bij de kaaiband van de ander. Als je mis gooit, als de wiederweerga terugrennen naar je eigen stoep voordat je tegenstander je af kan gooien. Cool man!

Forumgangers toch weer wat bij kunnen brengen vandaag: kaaibandbonken en Nordic Walking.

Jantje
Gebruiker
spacer line

Kijk aan, nooit te oud om te leren. Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

On 17-11-2006 16:08 Jantje wrote:
Kijk aan, nooit te oud om te leren. Emoticon: Laugh out loud

Ja Jan de naam al is je eigen naar beneden halen door dat denigrerend tje er achter, als je al aardig wat jaartjes er op heb zitten .
Wat betreft zielenpoot weer een bewijs van je neergaande negativisme over je zelf.
Het is normaal dat je niet alles weet, alleen weet Johan dat niet dat er ook mensen zijn die iets minder geleerd hebben dan hij, en daar van zakt zijn broek van af.
Als dat zou gebeuren, moet je het filmen want dan kan je tegenwoordig een prijs mee winnen als je naar de TROS,en Talpa stuurt.
Ook zijn er gewonen mensen die alleen Hollands kennen,en daar is niets mis mee.
Dus voor mij was dat niet bekend, maar dat het jou gelijk opvalt, en je daarmee wilt scoren, betekend al wat voor een figuur je bent.
Gelukkig hoef ik niet samen met je door een deur, en gelukkig ken ik je alleen wat je als intelligent persoontje je eigen hier groots voor doet.
Het zal mij niet verbazen dat je aan die collega´s en vrienden die moslim, boedist, christelijk of atheist zijn,trots je weergave zal doen, wat je hier onder tijd,van je werk allemaal van trotsheid met zulke mensen omgaat.
Ik kan je ook gerust stellen dat wij ook omgaan met wat je allemaal op noemt, WIJ Mijn fam ,
Laat ik ook eens indruk wekkend zijn om te verduidelijken wie wij zijn.

Daarnaast is het voor mij een must om Indonesisch, Nederlands en Engels te spreken (en dus ook voor degene waarmee ik omga).

Dat kan jij zeggen maar er zijn velen die dat niet kennen en toch mee doen in die grote boze wereld…..mag dat A.U.B. Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

yahoor ziel, doe maar druk.
Jantje referereert naar zichzelf bij zijn opmerking ´kijk aan, nooit te oud om te leren´ en niet naar jou.
Ik vind het wel grappig dat je me groots vind. Weer eens een andere benadering Emoticon: Smile . En nog bang dat ik je minderwaardigheidscomplex ga doorvertellen aan de mensen waar ik mee omga? duh. Kom nou, zoveel impact heb je nu ook weer niet buiten de 10 minuten per uur dat ik het forum even doorlees Emoticon: Clown
Nu ga ik naar huis, naar mijn allochtonen kinderen. Kijken of ze netjes op het toilet hebben gepoept.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja Hoor leer ze gelijk omkijken als ze gepoept hebben.
misschien doen ze wel zo als je niet kijkt

Wat ik hier mis is, dat de leeftijd genoten mij hierin niet steunt, waar blijven die scheitakken of bent u bang voor af te gaan.
Of moet er weer eens een schokeffect geplaatst worden, om u uit te dagen dat er alleen domme oude geraniums snuivers bestaan.
Oja even nadenken wat moet ik typen om geen generaliserend uitingen te maken.
Zit ik mijn mede leeftijd genoten te verdedigen, laten ze mij in de steek.?
Waar zitten ze nu vanavond morgen en zondag tijd genoeg om iets te fantaseren.
Het gaat hierom een grote generatie kloof waar ieder mee te maken zal krijgen.
Of is Dominospel te belangrijk naar te kijken, dan hier op internet te zitten.
Och ja wat maakt het ook uit, laten ze hun alles maar afpakken ze zijn verzadigd!!!! Emoticon: Wink Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right!

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Vent je gebruikt gewoon je hersens niet als je een reactie op dat forum zet...

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 17-11-2006 03:50 Jantje wrote:
Hier nog maar es wat bejaardenterreur in het kader van "Help ik verveel mij zo". Om het af te leren.

Toen er nog geen tv en internet was en er nog respect was voor het gezag en ouderen. Tegenwoordig hoef je daar bij de jeugd niet meer mee aan te komen.
Wij zouden constructief gediciplineerd worden. Slaag krijgen dus. Iets waar jij en andere eigentijdse “hulpverleners” aangifte van zouden doen wegens kindermishandeling.
Dit zijn de vruchten van de permissive society en het wanbeleid van de linkse politiek van de jaren 60 en het wordt alleen maar erger.

Zo te zien ben je gewoon blijven steken in de wereld van de jaren vijftig. De tijd waarin vader de krant las, moeder de boterhammen smeerde voor de volgende dag en de kinderen ’s avonds thuis zaten. De periode van de verzuilde samenleving, waarin het gezag van de overheid en het eigen kerkgenootschap nog onaantastbaar was. Een tijd van burgerlijkheid en een benepen moraal.
Éénmaal in de week in het teiltje in bad en in de winterdag iedere ochtend tandenpoetsen met steenkoud water en vervolgens snel een washandje over het gezicht (dan was je ook gelijk wakker). En ’s avonds voor het slapen gaan zo’n overheerlijk lepeltje levertraan.
De periode dat orde en tucht er nog ingeramd werd. Dat waren nog eens tijden he Jantje?
Ik zou zeggen; “Droom maar lekker verder kerel”. En als het je allemaal teveel gaat worden, dan is er altijd wel een of andere hulpverlener waar je een beroep op kan doen. Voor sommigen gaan de veranderingen gewoon te snel, ze kunnen het gewoon niet meer bijbenen. Emoticon: Bye bye

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Man! wat een gave posting!

Precies dat is het!

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Jantje
Gebruiker
spacer line

Sapolidi,
In de openingspost van “arnoldi Rafflesia” van dangdude van 17-11, die ik overigens zeer waardeer, zitten een paar elementen die bij mij associaties opdringen.
Hierdoor geinspireerd ligt er een antwoord in “Mijn documenten” te rijpen dat nog niet voor publicatie geschikt is.
Je kunt alvast een kijkje nemen om je zodoende voor te bereiden. Ik moet nu een weekendje weg maar kom er maandag op terug.

Maurits,
Jaha Maurits, daar kan jij een puntje aan zuigen! Cahpeau jongen. Jij bent pas een hulpverlener. Dat heeft ie nodig! Emoticon: Yes!

Wordt vervolgt.

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 18-11-2006 04:06 Jantje wrote:
Sapolidi,
In de openingspost van “arnoldi Rafflesia” van dangdude van 17-11, die ik overigens zeer waardeer, zitten een paar elementen die bij mij associaties opdringen.
Hierdoor geinspireerd ligt er een antwoord in “Mijn documenten” te rijpen dat nog niet voor publicatie geschikt is.
Je kunt alvast een kijkje nemen om je zodoende voor te bereiden. Ik moet nu een weekendje weg maar kom er maandag op terug.

Wordt vervolgt.

Heu Jantje, nu begin ik me toch wel ongerust te maken. Maar gelukkig verschijnt jouw reactie pas maandag en heb ik toch een fijn weekend. Van te voren een kijkje nemen doe ik niet, ik laat me graag verrassen. Denk je wel een beetje aan je bloeddruk? Wil niks op mijn geweten hebben he. Emoticon: Bye bye

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Zieleffe, je hebt geen steun van je leeftijdgenoten omdat je postings nergens op slaan! Begrijp dat nu eens. Niemand is het met je eens of begrijpt je wartaal niet. Je moet dit weekend maar eens goed uitrusten, krantje lezen en daarna maandag weer rustig op het forum verschijnen (brilletje opzetten, inloggen, natuurlijk alles met 2 vingers tikken zodat een reactie van u ongeveer 20 minuten duurt op te posten). U ziet, ik heb een geweldige indruk van u gekregen de afgelopen dagen. Ga zo door, of niet

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Ya , die jongeren toch Emoticon: Smile

Het is anders dan wij , nietwaar ?

Denk altijd aan de lied van de oude streekgenoten (Tukkers) van Ome Ziel.

" Ik heb eerbied voor jou grijze haren , voor je rimpels van zorgen en pijn ---"

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

On 18-11-2006 10:01 sidia wrote:
" Ik heb eerbied voor jou grijze haren , voor je rimpels van zorgen en pijn ---"

Zij verzachten voor hen die ze dragen.....
maar de rest is mij ontschoten. Wie kan het aanvullen?

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Sapolidi schreef:

De tijd waarin vader de krant las, moeder de boterhammen smeerde voor de volgende dag en de kinderen 's avonds thuis zaten. De periode van de verzuilde samenleving, waarin het gezag van de overheid en het eigen kerkgenootschap nog onaantastbaar was. Een tijd van burgerlijkheid en een benepen moraal.
Éénmaal in de week in het teiltje in bad en in de winterdag iedere ochtend tandenpoetsen met steenkoud water en vervolgens snel een washandje over het gezicht (dan was je ook gelijk wakker). En 's avonds voor het slapen gaan zo'n overheerlijk lepeltje levertraan.
De periode dat orde en tucht er nog ingeramd werd.

Schitterende beschrijving van die tijd, als jongste mocht ik dan in het lauwe waswater van mijn oudere broer hahahaha.
Tja, ik weet niet precies tot welke groep ik behoor met mijn 58 jaar, misschien hang ik er een beetje tussenin iets meer tegen de ouderen aan.
Dit is een onderwerp waar ik wel een paar A4tjes mee zou kunnen vullen.
De geschiedenis herhaald zich, ik kan mij nog de spetterende discussies voor de geest halen die ik met mijn vader had toen ik een jaar of vijf en twintig was.
Of de ouderen nu in de jaren vijftig zijn blijven hangen waag ik te betwijfelen.
Als ik zo`n rotjong strak in een Chippy jeans, Nikes eronder, mobieltje van een Eurie of 300 in aanslag, zittend op een scooter van pakweg 2000 Euro hoor griepen dat ie geen poen heeft om op zaterdagavond zich vol te laten lopen met breezertjes dan trek ik wel mijn wenkbrauwen op, denk ik, neem een krantenwijkje joh, dit zijn pubers en worden van zelf wijzer, kan ik nog hebben ook.
Waar ik mij wel mateloos aan kan ergeren, zijn ouderen die denken de wijsheid in pacht te hebben die vervolgens weer als antwoord krijgen, ouwe ga eerst maar eens je Nederlandse taal opvijzelen, met als wederwoord #%!*& die kans heb ik niet gehad, want ik moest op mijn 15e gaan werken om deze welvaartsstaat op te bouwen zodat jij kon studeren.
Dat is een oeverloze discussie, wat tot niets leidt.
Voorop gesteld ouderen kunnen putten uit een rijkere levenservaring, die zouden deze kunnen trachten over te dragen op een normale manier.
Anderzijds zijn er veel jongeren die goedgeschoold zijn en die open staan hiervoor, mits het maar op een normale manier wordt gebracht en dat er ook naar hun wordt geluisterd, men is nooit te oud om te leren.
Het is veel interessanter als ouderen en jongeren met wederzijds respect in discussie gaan over over, hoe gaan we verder met BV Nederland, waarom wordt er wel haast iedere maand een knaap doodgeschopt door vier of vijf anderen(zinloos geweld) waarom hebben jongeren onder de vijf en twintig jaar zo weinig belangstelling voor politiek, terwijl het zo belangrijk is voor hun toekomst, enz enz.
Een generatiekloof zal er altijd zijn, maar dat hoeft er niet toe te leiden, om op voet van oorlog een discussie te voeren.
Door de enorme instroom van jongeren in mijn werkkring ben ik er achter gekomen dat als er een gemeenschappelijk doel is, dat het wederzijds begrip heel groot kan zijn en dat ouderen en jongeren dan veel meer open staan voor elkaars standpunten.
Een constructieve discussie, hoe houden we BV Nederland als welvaartsstaat overeind, zodat de ouwetjes in alle rust de geraniums kunnen snuiven(ik vind em nog steeds goed) sigaartje roken , borreltje drinken enz. terwijl de
toekomst voor de jongeren ook gewaarborgd is.
Dat zou het gemeenschappelijk doel moeten zijn en dan lopen we al tegen behoorlijke problemen aan, er zal drastisch gesleuteld moeten worden, willen we dit voor beide groepen bereiken,deze discussie kan alleen maar als ouderen en jongeren niet gelijk als een blind paard om zich heen gaan schoppen.
Aan zo`n discussie zou ik graag meedoen, ik sta heel erg open voor jongeren, immers ze hebben een veel betere scholing gehad dan ik, maar als ik bijv. aangevallen wordt op de taalfouten in mijn posting dan schiet het elastiek uit mijn celana dalam en dan ben ik gauw klaar.
Tenslotte als iemand mij een verroestte ouwe lul vindt, dan voel ik mij echt niet in mijn kuif gepikt, dan denk ik heel impulsief #$^*()Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. , haal drie keer adem en dan ga ik mij afvragen of het wel of niet zo is, en wie de bal kaatst moet hem terug verwachten, en dat kan ook zonder elkaar bij de achillespezen af te knippen, als we dat zouden willen dan moeten we naar het forum van Londoh, bovendien mag je daar ook gefrustreerde vieze praatjes kwijt.
Groet Malam

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 18-11-2006 11:21 dangdude03 wrote:

...

Zij verzachten voor hen die ze dragen.....
maar de rest is mij ontschoten. Wie kan het aanvullen?

Zij verzachten de sporen der jaren, van een leven van eerbied en plicht.

Zo was ie geloof ik.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Maurits schreef

Vent je gebruikt gewoon je hersens niet als je een reactie op dat forum zet...[

Zeg vent als jij je eigen zo geweldig voelt dan ga eens leren omgang met mensen.
Ik heb alleen respect voor jongeren die ondernemend zijn zoals de moderator hier, en andere hier, .....genoeg als voorbeelden, aanwezige jongeren, dan die ene die tussen de bedrijven door zich aanmeld met een bericht van
Help ik heb een night-shift , en dat tussen zijn verveelde momenten in de baas zijn tijd ook nog weet deel te nemen in normale discussies. P.S. geld ook voor Johan controleur voor poepers
Voor jullie een dikke vinger

Johan schreef

Zieleffe, je hebt geen steun van je leeftijdgenoten omdat je postings nergens op slaan! Begrijp dat nu eens. Niemand is het met je eens of begrijpt je wartaal niet. Je moet dit weekend maar eens goed uitrusten, krantje lezen en daarna maandag weer rustig op het forum verschijnen (brilletje opzetten, inloggen, natuurlijk alles met 2 vingers tikken zodat een reactie van u ongeveer 20 minuten duurt op te posten). U ziet, ik heb een geweldige indruk van u gekregen de afgelopen dagen. Ga zo door, of niet

Ja dan onderschat je mijn snelheid want ik bereid mij altijd van te voren voor, en typ eerst in word zodat de spelling controle de rest doet, anders krijg je hier van die gene die zich opwerpen als taalkundige friezen de deskundigen bij uitstek die gelijk klaar zitten voor een dreun.
Nou Johan dat weet ik nog zo net niet dat de oudjes hier mij in de steek laten.
Jan-tje komt straks met een of andere bericht ook nog, en mijn vermoeden is dat hij in de leeftijd groep zit dicht van mij. En de anderen buiten Om Sit dan, die ook al aardig de richting opgaat, ze noemen tegenwoordig niet voor niets 55+ Om Sit zich krippiet van het lachen dan die serieuze of korte berichten van een kordaat persoontje die zo tussen het werk nodig vindt, om in de 10 minuten even op internet te jenne Jip en janneke taal die ik gebruik is mij ook een lastig probleem, maar om nu nog een taalcursus te gaan volgen is niet meer zinvol.
Als ze goed hun best doen begrijpen ze mij wel, het zal wel aan de snelheid van het lezen komen , het is zoals er al iemand typte Sapolidi meen ik te lezen,niet meer mee kunnen komen, en daarom maar afgeschreven moeten worden.
Wat ze eerst moeten doen is die linkse rakkers op ambtelijk niveau, beter hun werk te laten doen hè Sapolidi??? Lees hier onder maar.

Ambtenaren stemmen vooral links
DEN HAAG - Overheidspersoneel stemt in meerderheid links bij de komende Kamerverkiezingen. De progressieve partijen, inclusief D66, zouden meer dan tachtig zetels halen als alleen ambtenaren zouden stemmen.

Dat blijkt uit onderzoek van het blad Binnenlands Bestuur onder vijftienhonderd ambtenaren. De ondervraagden vinden Jan Peter Balkenende en Wouter Bos even geschikt als premier. Ambtenaren in bestuursfuncties hebben een voorkeur voor Balkenende, andere ambtenaren zien liever Bos.
Aldus de Telegraaf.

Met genoegen dit verhaal weer eens over de toetsenbord met twee vingers geknipt en geplakt, daarin ben ik zeker heel ver mee gekomen dank zij dit medium,waarin ik veel geleerd hebt om te gaan met wat er zo al geboden word met kopiëren knippen en plakken. Bedankt Johan voor de positieve kort verhaal.
Ik ben diegene die jou een langere posting hebt laten verrichten, je zou dankbaarder moeten zijn!!!!!!
He Johan kijk eens ……. Daar komen de ouderen er aan tussen de tijd dat ik dit zit te typen, en in te loggen.
Malam ik zal eens nadenken of ik een antwoord op je verhaal zal plaatsen…………….Het lijkt mij intersant gezien het verhaal van Londoh op zijn site ik heb het gelezen Emoticon: Worship Emoticon: Nice Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Yummie! Emoticon: Shut up!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Hoy Om Ziel,
Niet nadenken over het antwoord wat u op mijn posting wilt plaatsen, ik behoor tot dezelfde generatie als u en het is dan moeilijk om mij te kwetsen, mits u natuurlijk niet met lulverhalen op de proppen komt.
Vergeet ook niet dat wie de bal kaatst hem terug kan verwachten, citeer niet uit het Londohforum beste Om Ziel, dat zou plagiaat zijn zo als Londoh dat noemt.
Besef wel dat u nog niet voor èèn % kans maakt om door de ballotage commissie van het Londohforum heen te komen.
Ik trouwens ook niet, ik voel mij trouwens te waardig om het uberhaupt te proberen door de test heen te komen, te zijner tijd zal ik het onder een andere naam zeker is doen om deze zelfovertuigde alwetenden om de tuin te leiden en mij later als Malam bekend te maken, dit wordt mee gelezen zodat ie extra alert is.
Het zal zeker weer wat stof doen oplaaien op dit kleine forumpje des te leuker om deze zelfovertuigde, alles wetende, zich oppermachtige voelende vies sprekende ouwe lulletjes een verrassing te bezorgen.
Dus Om Ziel meet u en citeer niet uit dit forumpje, lezen is voldoende, nadenken zoals gezegt over een antwoord aan Malam niet nodig, wel nadenken over hoe u jongere forumbezoekers benaderd.
Velen kunnen ons nog wat leren, dan moeten ouderen ook de moed hebben dit te bekennen, zonder een middelvinger op te steken.
By the way, ik typ ook met twee vingers heren, wat is er mis mee?
Ik heb ooit als jonkie een cursus tienvingerig blind gedaan bij Schoevers, blind ben ik nog wel, maar mijn twee wijsvingers werken het best.
Hartelijke groet Malam

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

malam ik vind dit heel intersant om die redenen.
Wij jij en ik begrijpen elkaar wel, ook om die redenen wilde ik ingaan zonder iets van die andere , te jatten.
Want ja ik weet het dat er mee gelezen wordt, en dat er daardoor gereageerd wordt.
Ook ben ik bewust dat ik geen partij bent voor zijn site daarin kom ik te kort, met mijn kennis, te weinig inhoud er aan kan geven.
Dat niveau waarin hij wel hoge ogen gooit, en veel respect afdwingt, voel ik mij ook niet thuis dus, daar waag ik mij eigen niet aan.
Wat ik weet, is marginaal te noemen, moet te veel voorzichtig zijn bij hem, is die IK bij hem al een groot begrip, daar in heeft hij wel een punt.
Over je zelf pochten geeft aan mij niet alleen mijn elastiek van mijn celana,onderbroek tot spanning, maar ook mijn bloeddruk omhoog , maar voor eventjes hoor maak je eigen geen zorgen over mijn gezondheid (de dokter belde mij gisteren dat alles heel goed was suiker 5,7 glarostarol ,op goede pijl, neen gezond als een vis
Die zelfingenomenheid van sommige is voor mij aanleiding, hen flink de oren te wassen.
Ja je mening deel ik zeker niet altijd,je sympathie voor links is mij te sterk, alhoewel ik zelf ook hoor bij die groepen maar mij allang niet meer thuis voel sinds Pim Fortijyn.
Te veel elite clubjes geworden praten met de mond links lullen en rechts vullen.
Als ze er eenmaal zitten draaien ze als ratten om, om hun eigen belangrijke te vinden dan jou en mij. Ik heb gezegd, dat ik op partij van de dieren zou gaan stemmen, ben nog steeds zweeffende kiezer Maar heb nu gezien hoe de derde man van EEN NLHikmat Mahawat Khan zich eigen verweerde in de moslim omroep.
Dat spreek mij wel aan, daarin kunnen velen zich een voorbeeld aan nemen.
Ook enkel forums leden, onder andere Malam het liberale dan de Politieke gedachte goed.
Want zie hoe ze politiek, gretig zijn om hun waarde oordeel, in Nederland mede bepalen.
Maar goed het zij zo, ook wij zien hoe in Indonesië er mee omgaat, accepteert met een mate van zelfbescherming.
Maar zoals dat vermeld staat in die andere site, het is nu eenmaal een land waarin zij de machtigste zijn, en daarmee moet je maar mee omgaan.
Maar soms krijg ik de indruk van je malam dat je met iedereen te vriend wilt zijn, je eigen stand punten worden nog wel eens omgegooid, omgeploegd na gelang er iemand een mening heeft die afwijkt, als wat je dan 100% draaikontigheid kan noemen. Zo als Bos ook doet als het hem uitkomt is het opeens anders geworden!, ….. voorbeelden genoeg op te sommen van Woutertje Bos.
Veders is het genoegzaam, leuk, om met je standpunten in discussie te gaan, Samen met pak Sid, is het wel tot genoegdoening te discussiëren, over van alles.
Zelf ben ik nu wel van bewust dat wij hier verschrikkelijk afwijken van de doelstellingen die hier bedoeld zijn Indonesië te beoordelen, te kennen,en door te lichten. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Hahaha Om Ziel mooi commentaar, daar kan ik iets mee.
Het is maar hoe u draaikonterigheid ziet, ik stem SP ben ik het honderd procent eens???????
Nee maar het slechtste, voor mij het beste.
En inderdaad ben ik iemand die zijn mening kan veranderen, als iemand met goede argumenten mij kan overtuigen, dan ben ik de rotste niet om dat te erkennen.
Ik ben niet iemand die te pas en te onpas aan zijn gedachten vast houdt, als iemand mij kan overtuigen van mijn ongelijk, dan ben ik de laatste die dit zal bestrijden..
Helaas moet ik nu naar mijn werk, later deze avond als alles loopt dan heb ik inderdaad tijd om op kantoor weer effe dit forum te bezoeken.
Dit is of was een doorn in uw oog, maar dat is het voordeel van een leven keihard werken en bepaalde privileges hebben toch?
Zelfs de laagste functie binnen ons bedrijf kan dit doen, tja hij heeft iets minder tijd daarvoor, maar als ik weg ben dan komt zijn tijd toch?

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Ziel, in echt alles heb je het mis, maar in 1 ding heb je gelijk: je laat me inderdaad langere postings schrijven. Je hebt bij mij wel zo´n schok teweeg gebracht betreffende je intellect en reacties, ik moet er nog van bijkomen. Dat zoiets bestaat.
Verder geloof ik dat je je middelvinger nog nooit tegen iemand hebt opgestoken, maar sinds je internet hebt ontdekt, denk je je vanalles te permiteren, omdat het niet publiek is. Vertaling: permiteren = veroorloven = denken dat je iets mag doen. In de werkelijke wereld wordt dit een laffe vent genoemd.
En die twee vingers, volgens mij zijn dat je middelvingers waarmee je typt? Voor de duidelijkheid: mijn pa typt ook met twee vingers, de wijsvingers wel te verstaan, maar uit zijn wijsvingers komt een stuk meer wijsheid.
Verder heb ik niets tegen de oude generatie, allen de zeikers.
Zo, nu ga ik toch echt stoppen met mijn uitlaatklep, anders kom ik in het verkeerde rijtje terrecht hier.
Groet, we gaan Kill Bill kijken

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 18-11-2006 12:49 zieleffe wrote:
het is zoals er al iemand typte Sapolidi meen ik te lezen,niet meer mee kunnen komen, en daarom maar afgeschreven moeten worden.
Wat ze eerst moeten doen is die linkse rakkers op ambtelijk niveau, beter hun werk te laten doen hè Sapolidi???

Lees hier onder maar. Ambtenaren stemmen vooral links
DEN HAAG - Overheidspersoneel stemt in meerderheid links bij de komende Kamerverkiezingen. De progressieve partijen, inclusief D66, zouden meer dan tachtig zetels halen als alleen ambtenaren zouden stemmen.
Dat blijkt uit onderzoek van het blad Binnenlands Bestuur onder vijftienhonderd ambtenaren. De ondervraagden vinden Jan Peter Balkenende en Wouter Bos even geschikt als premier. Ambtenaren in bestuursfuncties hebben een voorkeur voor Balkenende, andere ambtenaren zien liever Bos.

Aldus de Telegraaf.

Als een ambtenaar links stemt dan doet hij volgens jou zijn werk niet goed. De logische gevolgtrekking uit jouw stelling zou dus zijn dat een rechtsstemmende ambtenaar wel goed werk aflevert. Ik hoop van ganser harte dat jij het belachelijke van jouw posting inziet.
Als jij dat artikel uit de Telegraaf (de krant voor wakker Nederland, tijdens het lezen dus niet wegdoezelen Zieleffe) eens goed tot je laat doordringen dan lees je dat het geen veroordeling of waardeoordeel inhoudt, maar enkel iets constateert. Dat jij bij het woordje links meteen een rode waas voor je ogen krijgt en vervolgens op tilt slaat, zegt toch iets over jouw tolerantie gehalte. En die is in mijn ogen nul komma nul . Alles wat niet in jouw straatje past of overeenkomt met jouw ideeën wordt keihard afgewezen. En dan die afbeelding van dat middelvingertje richting Johan en Maurits. Is dat een teken van dementie of gaan we weer puberen? Emoticon: Bye bye

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Ik heb alleen respect voor jongeren die ondernemend zijn zoals de moderator hier, en andere hier, .....genoeg als voorbeelden, aanwezige jongeren, dan die ene die tussen de bedrijven door zich aanmeld met een bericht van
Help ik heb een night-shift

Ziel, enne alle andere jongeren die buiten je respect vallen..waaro gaan die naar toe in jouw streven ? Verder is maurits aardig ondernemend...en ff uitblazen van iets zoals een Night-shift ! vindt ik gewoon menselijk en mag best meer voor komen op deze site...een ondernemer wil ook wel eens zijn eitje/weetje kwijt....leuk dat dat gewoon kan hier Emoticon: Shiny

Verder het middelvinger gebeuren van U vindt ik zeker een kwalijke zaak..vooral al voor een ouder persoon ...voor jongeren is dat een normale zaak ....dus effies niet blaffen als een pubber U de vinger geeft Emoticon: Talk to the hand .

Niet netjes Uw vinger...lijkt me toch niet zo goed staan voor dit forum !

Live life to the max.......

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

62,221,904 pageviews Een website van indahnesia.com