Help ik heb een night-shift

Subforum Andere praat 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŰ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŰxecuteerd in IndonesiŰ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŰ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Hallo is er nog iemand wakker? Ik verveel me......

Nachtdiensten zijn saai! Hoeren die het hotel inlopen, amerikanen die klachten hebben, dronken lui, amerikanen die dom zijn....

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

amerikanen die dom zijn
Zijn er dan ook slimme Amerikanen?
Lijkt me sterk als je zo'n president kiest.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Nog wakker? Het is hier midden op de dag Maurits, tuurlijk ben ik wakker. Ik zal zelfs je topic even een zetje geven richting een ander subforum. Emoticon: Shiny

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Haha, ja ik dacht al jeroen!

Jeetje dan mag ik wel jaloers op je zijn, jij in Indonesia en ik hier in Londen...
Ik ga snel weer een keer die kant op...

En Jan, je hebt gelijk, haha... Ik heb wel mooie verhalen over amerikanen

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

balibreeze
Gebruiker
User icon of balibreeze
spacer line

Heb je geen webcam dan ,heerlijk met Yeroen online en richting subforum

sing ken ken bli....

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Webcam is leuk, maar dat trekt mijn verbinding-kje plat, dus nee.. dat doe ik maar niet Emoticon: Puh!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Hmmmmm Maurits, mijn tweede nachtdienstje zit erop, heb effe een slaap probleem, maar komt goed.
Die nachtdiensten zijn voor de gezondheid funest, maar voor mijn rust geweldig, integenstelling wat jij schreef, voor mij geen gedonder om me heen heerlijk rustig zonder problemen.
Het heeft zijn voor en zijn tegen voor mij.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Nou waar hebben wij het hier over: niet kunnen slapen is een probleem dat komt van prakiseren,en niet het probleeem van hard werken.
Als je lichaam vermoeid is dan slaap je zo, maar als je lichaam vermoeid en pikeran penuh is dan loop je lichaam leeg, pusing kepala, en kom je niet tot slaap eerst je hoofd leeg maken even een rondje lopen, en dan gaan slapen!!
Ervaring van 40 jaren met vroege, en late diensten...... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Yummie!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Hey Malam,

Ja het heeft inderdaad zijn 'voors' en 'tegens'. Op Bali vond ik nightshifts geweldig, beetje over het strand lopen en de sun rise bekijken. Rare perikelen die zich voordoen, en rust. Het is echter funest voor de gezondheid, maar ach, het verdient iets beter Emoticon: Wink

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 13-11-2006 10:44 zieleffe wrote:
Nou waar hebben wij het hier over: niet kunnen slapen is een probleem dat komt van prakiseren,en niet het probleeem van hard werken.
Als je lichaam vermoeid is dan slaap je zo, maar als je lichaam vermoeid en pikeran penuh is dan loop je lichaam leeg, pusing kepala, en kom je niet tot slaap eerst je hoofd leeg maken even een rondje lopen, en dan gaan slapen!!
Ervaring van 40 jaren met vroege, en late diensten...... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Yummie!

Om Ziel u weet er geen ruk van.
Dag, avond en nacht, en met nacht bedoel ik nacht, van 11 uur s`avonds tot 8 uur in de ochtend. endat 5 dagen lang.

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

On 13-11-2006 15:39 Malam wrote:

...

Om Ziel u weet er geen ruk van.
Dag, avond en nacht, en met nacht bedoel ik nacht, van 11 uur s`avonds tot 8 uur in de ochtend. endat 5 dagen lang.

Let op 'forummers' we hebben een 'know it all', hij zal ons effe vertellen hoe de wereld in elkaar zit hˇˇr ........ dit wordt genieten Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo

'Ahu kura ahia, mansia nia'

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,654,509 pageviews Een website van indahnesia.com