Een kaarsje branden voor de komende donkere dagen

Subforum Andere praat 
53 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
balibreeze
Gebruiker
User icon of balibreeze
spacer line

Nu we de donkere dagen tegemoet gaan en tijd voor bezinning is, vraag ik u aandacht allen een kaars op steken op deze mooie site www.lightamillioncandles.com
Voor al deze gene waar Indonesie al jaren meekampt ,en dit fenomeen steeds meer aan de orde is.

sing ken ken bli....

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

doe ik Bali B,
voor iedereen , die liefde, steun en aandacht nodig heeft,
Warmte en veel liefde

balibreeze
Gebruiker
User icon of balibreeze
spacer line

Ik hoop dat velen jou zullen volgen,misschien en ik weet dat dit een zeer gevoelig onderwerp is , zijn er mensen die dit van nabijheid mee hebben gemaakt en hier tegen hebben opgetreden !!!!!!!!!!!!!

sing ken ken bli....

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Er brand een kaarsje...Balibreeze Emoticon: Wink

Live life to the max.......

Warungkiara
Gebruiker
User icon of Warungkiara
spacer line

en nog een kaarsje aan.........

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

ja hoor, nog een mooie kaars aangestoken, doe het gelijk uit naam van tante Yoke, is lekker in Indonesia
Veel liefde voor jullie en een fijn weekend,
liefs Merapi Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Talk to the hand

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Emoticon: Shiny Emoticon: Party! Emoticon: Clown Emoticon: Clown zonder woorden

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

lief van u, om ziel en voor U en de andere lezers een heel fijn weekend,
hartelijke groet van vulkaantje Merapi Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

De meditatieve flikkering van een kaarsvlam brengt mij in vertrouwende sferen. Een ieder een goede nacht toegewenst en hopelijk tot andere tijden. (slaap lekker, Jan)

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,687,203 pageviews Een website van indahnesia.com