Vertaalbureau in Jakarta

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
71 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Eddepet
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Ik ben op zoek naar een vertaal bureau in Jakarta die voor mij een Nederlendse tekst van ongeveer 2800 woorden kan vertalen naar het Indonesisch.

Ook ben ik benieuwd wat jullie ervaringen hier mee zijn".

Alvast bedankt.

Groetend,

Edwin Verweij

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Wij hebben erg goede ervaringen met het Consulaat in Bali, dat is natuurlijk een stuk weg van Jakarta maar er is sinds een tijdje expresspost wat voor bezorging kan zorgen.
De kosten waren de laatste keer Rp.150.000 per A4-tje door een beedigd vertaler.
Jan

balibreeze
Gebruiker
User icon of balibreeze
spacer line

Waarom zo moeilijk.de gele gids bestaat ook in Rimboe van Jakarta ,tientallen beedigde vertalers en we hebben ook nog een Nederlandse ambassade,die met verschillende vertalers werken.
winderige groet

sing ken ken bli....

kkarso
Gebruiker
spacer line

In JKT kun je ook gaan naar het INA (Indonesia Netherlands Association), verenigde Kamer van Koophandel. Zie ook: http://www.ina.or.id/

Gr

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Nog makkelijker: ga naar de website van de ambassade: www.netherlandsembassy.or.id en kijk onder het kopje Consular Affairs naar de erkende vertalers. Heb je tegelijk de goede te pakken.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Verder zijn er ook voldoende in NL.

balibreeze
Gebruiker
User icon of balibreeze
spacer line

Ja precies ook in Belgie ,we hebben het over jakarta

sing ken ken bli....

Eddepet
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Bedankt voor alle reacties.
Ik heb ook een mailtje naar de Nederlande ambassade gestuurd en deze hebben mij ook een lijst gegeven.
De rede waarom ik expliciet vroeg voor een vertaal bureau in Jakarta is omdat mijn vriendin daar woont en het dan wellicht makkelijker te regelen is.

Natuurlijk heb ik ook hier in Nederland gezocht en daar verschillen de prijzen nogal. De offertes die ik gekregen hebben varieeren tussen de 800 en 1400 euro exclusief B.T.W.

In Indonesie liggen deze prijzen tussen de 50.000 en 150.000 Rp. per pagina.
Nog al een verschil Emoticon: Wink Met andere woorden het loont de moeite om verder te kijken dan je neus lang is Emoticon: Stupid

Groetend,

Edwin Verweij

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,511,618 pageviews Een website van indahnesia.com