Weblog

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
53 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
kleinsmann
Gebruiker
User icon of kleinsmann
spacer line

Nou morgen ga ik dan! Hopelijk voor een lange tijd met vakanties in Europa. Denk zo'n btje de grootste stap in mijn leven. Morgen 12.00u mijn tijd vlieg ik naar mijn vrouw in Makassar... Eerst ff naar Jakarta om wat zakelijke dingen te regelen, dan een korte vakantie en vervolgens een poging wagen Jakarta wat meer high-tech te maken!Gaat zeker lukken....

Als jullie mijn ontwikkelingen willen lezen kunnen jullie terecht op mijn web-log. http://tyngoesindonesia.web-log.nl/ is de url...

greetz,

Martijn

Just because you're paranoid don't mean there're not after you...

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

rest mij je een goede tijd en natuurlijk veel succes te wensen. Neem je hier af en toe nog een kijkje?

Emoticon: Bye bye

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Martijn,
Heel veel plezier en succes, zowel met Jakarta meer High-tech te maken als met de hereninging van jouw en je vrouw.
Geniet van alles!
Selamat Jalan.
Emoticon: Bye bye

- Let us live simply so that others may simply live -

kleinsmann
Gebruiker
User icon of kleinsmann
spacer line

Jazeker! Dat ga ik zeker doen...Dit forum lezen is een aangename bezigheid. Ik ga mijn best doen zo vaak mogelijk ff in te loggen....

THX

Martijn

Just because you're paranoid don't mean there're not after you...

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Hoi Martijn,
Veel plezier! En wat ga je hiteggen in Jakarta? Let wel, hou het low tech met je vrouw Emoticon: Wink , is toch het leukste. Emoticon: Yes!
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,687,235 pageviews Een website van indahnesia.com