|
|
|
|
|
Ik kan het topic beter veranderen in Yoke alweer op reis
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
|
Alweer ??
|
|
|
|
|
|
Jullie kunnen beter daar blijven, want hier is het weer niks aan, de zomer wilt maar niet komen.druillig weer, af en toe zon, temperatuur vanmorgen 11 graden................
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
en weer een goede reis terug
|
|
|
|
|
|
Tot volgende week Tante Yoke
en nog een fijne week toegewenst.
|
|
Live life to the max.......
|
|
|
|
|
hey martin-solo... wanneer ga jij weer trouwens?
|
|
|
|
|
|
On 13-07-2008 13:50 Yerun wrote: hey martin-solo... wanneer ga jij weer trouwens?
|
Hey Yerun,
Het is voor mijn 24 nov weer boarding time , maar ik zit nog te overwegen om mijn ticket te annuleren en via brussel te vertrekken !?
Enne Jeroen wanneer ga je weer op vakantie in nederland ?
|
|
|
|
|
|
Lieve Yoke, ik hoop dat jullie een heel geslaagde vakantie hebben gehad!
Veilige thuiskomst,
Hartelijke groet van Merapi/Wilma
Zie je Yerun, tante Yo kan ons niet missen
|
|
|
|
On 13-07-2008 14:33 Martin-Solo. wrote: ...
Hey Yerun,
Het is voor mijn 24 nov weer boarding time , maar ik zit nog te overwegen om mijn ticket te annuleren en via brussel te vertrekken !?
Enne Jeroen wanneer ga je weer op vakantie in nederland ?
|
Nederland? Oei.. staat voorlopig niet op mijn schema hoor.. misschien herfst volgend jaar, maar dat is nog verre van zeker uiteraard.
Ik zou niet annuleren hoor, tenzij dat bijna gratis kan en je al een ticket hebt vanaf Brussel.
|
|
|
|
|
|
Welkom thuis Yoke,
Enne de airco heb je ff niet meer nodig... of misschien volgende week hier in ons bibberlandje.
|
|
|
|
|
|
|
Selamat datang Yoke, hopelijk geen last van een jet lag?
En nee, wat Martin s al zei: geen airco nodig!
Raar land, zo is het bloedheet en zo moet je trui gaan opzoeken
Groetjes Merapi/Wilma
|
|
|
|
Bedankt voor jullie welkom thuis.
We hebben een fijne vakantie gehad, zonder problemen met de kinderen en kleinkinderen,ze hebben genoten en willen wel weer heen.
De kids waren in de kampung helemaal op hun plaats, voetballen, verstoppertje en in de bomen klimmen, alles ging prima met zo'n 20 kindertjes alle dagen rond het huis, er was helemaal geen taalbarriere.
Een aanrader dus om met kinderen in deze leeftijd heen te gaan (7 en 9 jaar)
Geen gepuber of verveling.
We zijn gisteren thuisgekomen en vanmorgen wilde de oudste al wel weer terug, er was hier "niks"te doen volgens hem.
Moet me nog even inlezen op het forum maar eerst bijkomen van de lange reis.
gr. Yoke
|
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
|
Van mij ook een welkom thuis gewenst Yoke. Leuk dat het met de kids zo goed is gegaan. Voor mij komt de volgende trip ook weer dichterbij. Maar ga eerst maar eens van je jetlag bijkomen. Mzzl, Jan
|
|
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|