|
|
|
|
|
ha Martin-S! ga ook maar vroeg onder de lakens.
Het Haagse griepvirus heeft me een beetje te pakken.
|
|
|
|
On 02-12-2006 21:23 Martin-Solo. wrote: Ayo ...Yoke......Selamat datang di belanda
Slaap nog effies....! ennu fijn dat je weer hiero bent , ff weer omschakelen naar de erwten soep
|
Hoi Edje,
Toch even vertellen dat er een reusachtige shopafdeling is op hongkong airport en restaurants zelfs eentje met live muziek.
op de heenreis in een loods gedropt vanwaar we ook instapten (gate 61 ) niet verder gekeken toen.
Op de terugreis utgestapt bij een andere gate, met de metro naar ik dacht level 5 E1 - E 2 gate 3 vanwaar vertrek naar nederland en links daarvan een grote hoeveelheid winkels met parfums, tassen, watches, kleding, bonbons,drank en rookwaren verder alle moderne apparatuur op fotogebied, computers, ipods videocamera's en alles wat je op changi-singapore ook ziet. Met de roltrap naar boven en daar is eet en drinkgelegenheid genoeg.Mocht je ooit nog beslissen om er nog eens heen te gaan bekijk dan eens een plattegrond of google wat op internet zodat je werkelijk weet hoe groot het is en niet alleen maar een vertrekloods( of aankomst)
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
Reini,
meteen raak, ff searchen en dan kan je me uitzwaaien.
Dus vanaf dit topic lkan ieder mij goede reis wensen op oudjaar!
Hoeft niet, mag wel.
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
Hoi Yoke,
Voorbereidingen inmiddels allemaal getroffen?
10 daagjes nog, ff nog een gezellige kersttijd er tussendoor en daarna gaan met die banaan.
Het zal jullie goed doen, de warmte doet veel vervelende pijntjes die we in dit kikkerland hebben vaak vergeten.
Zeg daar maar dat Malam over een maandje of 4 komt, lekker uitgewerkt en effe uitpuffen, orchideën snuiven is lekkerder als geraniums snuiven.
Ik zal oudejaarsavond om 12 uur aan jullie denken.
Groetjes Malam.
|
|
|
|
Nou Tante Yo , jammer dat ik mss pas begin febr kan gaan
Anders kunnen we elkaar ontmoeten in jakarta .
Ben van plan om bekenden (vrienden-familie) van mij in Semarang en Solo te bezoeken.
Kan ik weer een O.H verhaal schrijven Om Londo van Amsterdam pulang kampung (part II . )
The continuing story of ----------- ha ha ha ha .
|
|
|
|
|
en natuurlijk ook van mij!
Lieve groet Wilma/Merapi en anakkie Eva
Geniet maar lekker!
|
|
|
|
het forum van Londoh is overigens weer open:
= edit =
Een recent artikel van hem (blijft altijd leuk om het te lezen)
= edit =
Hierin vertelt hij dat hij ook weer in Solo zit...blijkbaar heeft dit land zoveel aantrekkingskracht op hem dat hij daar weer zit nu
|
Gracias. Sama sama
|
|
|
|
Linken naar 'die andere site' doen we hier niet
|
|
|
|
|
Jeroen,
Pas op dat je niet de eigenschappen van de aviator van Kiwimave gaat krijgen, die steken namelijk bij gevaar de kop in het zand.
Er wordt hier naar van alles en nog wat gelinkt, sluit je "die andere site" zoals jij dan noemt uit, dan zou dat kunnen betekenen dat je gevaar ziet.
En daar is toch geen sprake van!!
Overigens begreep ik de posting van Kiwi in deze topic niet en het antwoord daarop in "die andere site" nog minder.
Het is nu éénmaal een feit dat veel Indonesiëgangers Indah bezoeken en ook het Londoh weblog, een persoonlijke vete kan nooit de reden zijn om elkaar uit te sluiten, zeker als twee sites niet concurrerend zijn.
Het zou over en weer best leuke discussies op kunnen leveren, ter lering ende vermaak.
Een aparte topic bijvoorbeeld?
|
|
|
|
Nee, geen apart topic, die hebben we al twee gehad. Beiden gesloten uiteindelijk. Verder was het inderdaad ook nog eens offtopic, dus hoort het hier alsnog niet thuis. Zoals je weet is mijn stelregel betreffende deze site 'doodzwijgen', heel duidelijk en al langer zo.
|
|
|
|
|
On 25-12-2007 13:32 Malam wrote: Jeroen,
Pas op dat je niet de eigenschappen van de aviator van Kiwimave gaat krijgen, die steken namelijk bij gevaar de kop in het zand.
Er wordt hier naar van alles en nog wat gelinkt, sluit je "die andere site" zoals jij dan noemt uit, dan zou dat kunnen betekenen dat je gevaar ziet.
En daar is toch geen sprake van!!
Overigens begreep ik de posting van Kiwi in deze topic niet en het antwoord daarop in "die andere site" nog minder.
Het is nu éénmaal een feit dat veel Indonesiëgangers Indah bezoeken en ook het Londoh weblog, een persoonlijke vete kan nooit de reden zijn om elkaar uit te sluiten, zeker als twee sites niet concurrerend zijn.
Het zou over en weer best leuke discussies op kunnen leveren, ter lering ende vermaak.
Een aparte topic bijvoorbeeld?
|
Pas op dat je niet de eigenschappen van de aviator van Kiwimave gaat krijgen,
|
die aviator (Engels- Nederlands aviator = vlieger) gaat niet op Malam !
Ik dacht dat dr. kiwi mij goede reis wilde wensen maar wat blijkt, hij wijst naar een andere site die niets met mijn reis te maken heeft.
Misschien is hij de weg kwijt en heeft het per ongeluk op dit topic geplaatst, zo niet wat zou dan de reden zijn.
Grtz Tante Yo
|
|
|
|
|
Ja ja Yoke, sorry sorry en sorry, neem Malam niet kwalijk, voor mij is die aviator een struisvogel, fout ,fout, fout, en voor mij gaat er geen vlieger op, tja Yoke hoe wil je het opvatten toch!!!!!!!!
Ik zie het verkeerd, neem mij niet kwalijk.
Mocht ik wederom een fout hebben gemaakt mijn oprecht excuus.
Stel je voor dat we allemaal hoogleraar zouden zijn, wie zou dan het gewone werk moeten doen.
Overigens mijn vliegertje ging hoog genoeg om mijn gezin te geven wat het nodig had, dus ssssssssssst dat vliegertje ging wel op.
Een fijne reis
|
|
|
|
Nou tante, toch een goede reis hoor...geniet er maar van, vliegen naar RI zal de komende jaren honderden euro's duurder worden m et de euro
|
Gracias. Sama sama
|
|
|
|
On 25-12-2007 21:52 Malam wrote: Ja ja Yoke, sorry sorry en sorry, neem Malam niet kwalijk, voor mij is die aviator een struisvogel, fout ,fout, fout, en voor mij gaat er geen vlieger op, tja Yoke hoe wil je het opvatten toch!!!!!!!!
Ik zie het verkeerd, neem mij niet kwalijk.
Mocht ik wederom een fout hebben gemaakt mijn oprecht excuus.
Stel je voor dat we allemaal hoogleraar zouden zijn, wie zou dan het gewone werk moeten doen.
Overigens mijn vliegertje ging hoog genoeg om mijn gezin te geven wat het nodig had, dus ssssssssssst dat vliegertje ging wel op.
Een fijne reis
|
Ach jochie toch zullen we het dan maar op avatar houden en de rest als een opvlieger beschouwen?
Bedankt voor je goede reis wensen en ik zal aan jullie allen denken als ik lekker in mijn zomerkleren loop te puffen terwijl jullie misschien wel aan het sleetje rijden/glijden zijn.
Voorzichtig aan, glij niet uit en lekkere warme kleren aan dan is de winter zo voorbij. Voor mij duurt hij lekker een maandje korter, maar jouw tijd komt nog lekker achter de kembang sepatu in Sukabumi.
|
|
|
|
|
On 26-12-2007 00:11 4yoke4 wrote: ...
Ach jochie toch zullen we het dan maar op avatar houden en de rest als een opvlieger beschouwen?
Bedankt voor je goede reis wensen en ik zal aan jullie allen denken als ik lekker in mijn zomerkleren loop te puffen terwijl jullie misschien wel aan het sleetje rijden/glijden zijn.
Voorzichtig aan, glij niet uit en lekkere warme kleren aan dan is de winter zo voorbij. Voor mij duurt hij lekker een maandje korter, maar jouw tijd komt nog lekker achter de kembang sepatu in Sukabumi.
|
Hmmmm Yoke als het jou hetzelfde blijft, dat puffen van jou in de hitte is je van harte gegund, dat sleetje rijden, laat maar zitten, het schoonschrappen van mijn voorruit om 6 uur in de ochtend met een bevroren snottebel is niet echt mijn hobby.
Zelfs opvliegers kunnen mij dan niet warm maken hahahaha.
Hmmmmmm ze noemt me jochie
Toch leuk
|
|
|
|
On 26-12-2007 00:11 4yoke4 wrote: ...
maar jouw tijd komt nog lekker achter de kembang sepatu in Sukabumi.
|
Ik dacht dat ze in Rotterdam ook kembang sepatu kennen.
Of is het alleen maar in Den Haag. ?
Alleen heet het hibiskes.
Dan hoef je toch niet naar Sukabumi te gaan.?
http://nl.youtube.com/watch?v=(...)Mlfw&feature=related
|
|
|
|
|
Hmmmmmm ze noemt me jochie
Toch leuk
|
ff een opstekertje, fijne kerst en de groeten aan Poppy!
vond in dit geval aviator wel een leuke woordspeling
|
|
|
|
|
On 26-12-2007 10:17 sidia wrote: ...
Ik dacht dat ze in Rotterdam ook kembang sepatu kennen.
Of is het alleen maar in Den Haag. ?
Dan hoef je toch niet naar Sukabumi te gaan.?
|
|
Gaan allemaal dood hier bij de kachel Om Sid.
Geen zalig kerstfeest voor U maar wel een gezellige 2e kerstdag toegewenst.
Tante Yo
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|