Vliegticket boeken naar Sumatra jan/feb. 2007. Info aub.

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
52 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Leonard
Gebruiker
spacer line

Na 55 jaar wil ik zien hoe mijn geboorteland er uitziet. Wat is zo ongeveer de prijs voor een ticket (alleen vliegreis; ik wil ruim een maand verblijven) en waar boek ik dat. Ik hoef niet per se het allergoedkoopste ticket. Alle info welkom.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Sumatra? Je kunt naar verschillende plekken vliegen internationaal gezien, Medan, Palembang... Palembang is overstappen op Air Asia (boeken via website mogelijk) in Kuala Lumpur, Medan moet vanuit Nederland ook wel te boeken zijn bij het reisburo.

Prijzen weet ik zo niet, het is geen hoogseizoen meer na midden januari zo ongeveer, scheelt weer een heel stuk.

nina_007
Gebruiker
spacer line

hoi leonard,

Hoe verder van te voren hoe goedkoper het wordt. www.vliegtarieven.nl geeft een goede indicatie!
succes!

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Voor 700 euro naar CGK/KUL/SIN moet je klaar zijn incl. all toeslagen en taxen in het laagseizoen. Daarboven ben je een dief van je eigen dompet. Laagseizoen vanaf +-15 jan-31mrt.

Goede sites:
www.ebookers.nl
www.atp.nl

Voor vertrek vanuit Duitsland (vaak honderden euro's goedkoper vanuit DUS of FRA)
www.traveljungle.de
www.ebookers.de

Gracias. Sama sama

joost
Gebruiker
spacer line

Voor 700 euro boek ik gelijk maar niet realistisch denk ik. Voor taxen en brandstoftoelage ben je al bijna 200 euro kwijt,
Onder de Ä800 kom je er niet meer.
Indien wel wil ik het graag weten waar.
Wij gaan eind feb 2007.
salam Joost

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Joost, 1 bericht boven je staat het 'geheim', vlieg via Duitsland. Ikzelf heb het nog nooit gedaan, heb altijd leuke prijzen kunnen vinden, en nu vlieg ik vanuit IndonesiŽ naar Nederland, dus gaat deze vlieger niet meer op voor mij.

TinieVriens
Gebruiker
spacer line

Hallo kiwimave,

Wil je mij eens laten weten hoe je via duitsland moet boeken.
Ik wil heel graag weer naar Indonesie, maar met mijn salaris en verplichtingen moet ik ongeveen 5 a 6 jaar sparen voor ik een redelijk bedrag bij elkaar heb om samen met mijn vrouw die kant op te gaan.

Terimah Kasih Emoticon: Party!

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Ok voor wie mij niet wil geloven:

1) Surf naar www.ebookers.de
2) Vul bij vertrek in FRA
3) Vul bij bestemming CGK in en klik op "suchen"
4) Data (bijvoorbeeld 13 jan-27 jan)

--> Ticket is 642 euro incl alle taxen.

Voor 35 euro meer een treinretour Duitse grens - Frankfurt
Terugreis omboeken 50 euro.

Niet slecht toch?
1 overstap in Muscat (ipv Singapore/Kuala Lumpur)

Gracias. Sama sama

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

91,556,406 pageviews Een website van indahnesia.com