Ik heb niet zo maar over buitenstaanders.
Als "lid" van een politieke partij , zang vereniging of van een geloofsstroming wil ik alleen van overtuigde nieuwe leden verwelkomen.
Niet van de ongemotiveerde of gedwongen leden.
Dan moet ik dan mijn "space"gaan delen met hun

.
Ik wil alleen maar mewnsen verwelkomen die echt weten waarom ze een lid wil worden (bij de VVD is een overtuigde liberaal , dus ook democraat).
Bij de Islam omdat ze overtuigd zijn dat het beste is wat hun kan overkomen.
En niet omdat het politiek , economisch of andere redenen zijn.
Dan kan ik hun missen als kiespijn.
Ik wil ook dialoog gaan voeren met andersdenkenden , de verschillen overbruggen , de gemmenschappelijke punten bwenadrukken.
Tot nu toe heb je alleen maar 1 dagsvlinders of schreuwers die niet eens het verschil zien en willen zien (vooral het willen) dat er een verschil is tussen Islam (de "zuivere" vorm ) en de islamieten. En maar er op los kwekken.
En over gifspuiende imams , is mijn mening duidelijk , als ze buitenlanders zijn moet je hun verblijfsvergunning intrekken en met de never come back line terug sturen naar hun land van herkomst.
De probleem is als nederlanders zijn.
Dat geldt ook voor gifspuiende lieden die de al broze relatie tussen medelanders in dit nette site (slijm , slijm , slijm

) alleen maar laten escaleren of verzieken door hun gekwek , verdachtmakingen en soms ook beledigende uitspraken .
Trouwens over welke jonge moslim heb je
Als je over sommige hebt zoals de K. ----- en andere criminelen dan zou je gelijk hebben.
Opvoeden die hap !!!!