Stormvloed of Tsunami.

Subforum Andere praat 
56 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

STELLETJE MOORDENAARS IN SPE OP HET BINNENHOF.

Volgens gerenommeerde deskundigen loopt ons land ernstig gevaar.
Veel dijken, zoals de Aflsuitdijk en de waterkering in de Nieuwe Waterweg, zijn zwakker dan
wettelijk voorgeschreven.
Zij kunnen bij een stormvloed door breken waardoor miljoenen Nederlanders de dood kunnen
vinden.
In de Deltawet uit 1957 is voorgeschreven hoe hoog de dijken moeten zijn en die hoogte is op
dit moment ontoereikend, de staat ontduikt dus de wet.
Het ontduiken van belangrijke, levensreddende wetten als de Deltawet, die ofschoon ingetrokken,
nog steeds voor een deel van de kust geldt, en de wet op de Waterkering is poging tot moord.
Door die wetsontduiking wordt immers bewust de aanmerkelijke kans dat miljoenen burgers
het dodelijk slachtoffer van een watersnoodramp worden op de koop toe genomen.
Onze minister van Rijkswaterstaat, Karla Peijs, en de politici die deze kans aanvaarden zijn
dus moordenaars in spe.
Dat zij hun kostbare tijd verspillen aan het paaien van de burger met loze beloften is tot daar
aan toe, maar een reŽle kans lopen te verzuipen door een stelletje moordenaars op het
Binnenhof gaat toch echt te ver en is onaanvaardbaar.
Karla Peijs heeft onmiskenbaar niet goed begrepen op welke lugubere wijze zij ons volk
blootstelt aan onnodige gevaren.
Zij verdient het strafrechtelijk te worden vervolgd en dat kan heel goed op basis van artikel 355
van ons Wetboek van Strafrecht.
Daarin is immers bepaald dat een minister een misdrijf pleegt als hij/zij nalatig is uitvoering
te geven aan de bepalingen van een wet.
Op dit misdrijf stond vroeger de straf van verbanning, maar nu een gevangenisstraf van
maximaal drie jaren.
Het mag op het Binnenhof geen crimineel zooitje worden, zoveel is zeker.

Bron: Column Mr. Gerard Spong. AD 21 okt. 2006

Toen ik dit stukje in de krant las moest gelijk aan IndonesiŽ denken, na de duizenden doden door de tsunami zijn de bestuurders in Jakarta buitengewoon laks in het uitvoeren van een degelijk waarschuwingssysteem.
Vaak worden er op het forum vergelijkingen getroffen met Nederland en IndonesiŽ.
Welnu als ik de nalatigheid van bestuurders vergelijk op het gebied van veiligheid voor de bevolking, kan ik maar ŤŤn conclusie trekken.
In Jakarta en in den Haag zijn ze wat dat betreft met het zelfde sop overgoten.

Jantje
Gebruiker
spacer line

Hi Malam,

Ben het in grote lijnen met je eens. Ambtenaren, z.g. hulpverleners en andere gesubsidieerde parasieten moeten geleerd (geleid) worden wat prioriteiten zijn en daarna gewoon aan het werk en de grenzen naar het oosten moeten dicht! Emoticon: Wink

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Hahaha Jan, we zijn het toch in enkele dingen met elkaar eens.
Trouwens een mooi stuk van die Mr .Spong toch?
U kan daar beter over oordelen als ik, zou zo`n stuk in de Indonesische krant ook kunnen?
Ik denk het niet.

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Hoi Malam en Jan,

Ja , is dat die suffe kroonprins aan de bel trok, anders was er nog niks gebeurd!
Onbegrijpelijk: Nederland staat bekend om zn goede ingenieurs met kennis van weg en waterbouw.
Kennelijk hebben ze niets geleerd van 1953, de stormvloed.
Veel ambtelijk gezeur en vergader leidt tot onnodige slachtoffers.
Helaas;Den Haag geeft wel vergunningen af om peperdure flats te plaatsen, maar aan dijkbeheer denken die lamzakken niet.
Gedachte: ""na ons komt de zondvloed"", verder lekker zakken vullen.
Indonesia Emoticon: Confused Nederland helpt wel maar begrijpt na 350jaar nog van "de geroemde ""Gordel van Smaragd nog niks van de huidige infrastructuur in Indonesia.
Je kunt een vissersbevolking niet ala minute overplanten naar een landbouwbestaan

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Dit gaat mij boven mijn PET Emoticon: Shut up!

Wij wonen hoog en droog Emoticon: Party!

ik heb daar geen woorden voor daarom maar een beeld, en cartoon gezocht, die hier bij zouden passen maaf faham akan sesuata belum ? Emoticon: Sadley Emoticon:

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

prachtig Om Ziel, je hebt talent!
doe er wat mee Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,687,118 pageviews Een website van indahnesia.com