Telefoon probleem

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
albertstoop
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Als ik naar indonesie bel dan kreeg ik eerst soms iets te horen beginnend met: "Maaf...."
Ik weet nu dat er dan iets wordt gezegd van sorry de telefoon kan niet bereikt worden.

Nu krijg ik iets anders te horen en ik zou graag willen weten wat ze nou zeggen. het klinkt als "mailbox correct phone number ander does genoeg ..."

de opname hiervan staat op: http://home.wanadoo.nl/stoop.q(...)ert/debby_7edit2.wav

Kan iemand opschrijven wat ze zegt of beter wat de vertaling is.

Alvast hartelijke dank.

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Hi Albert,

"mailbox is vol en daarom kun je geen bericht achterlaten. andere keer terugbellen en opnieuw proberen."

Succes,
ardianto

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Martinus
Gebruiker
spacer line

Can anybody my tell what is the price of a simpel mobile telephone (GSM),
Thus without camera etc. in Indonesia?

Greetings, Martinus

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Hi Martinus,

You can have a GSM (or HP, Han Pon in bahasa) for roughly 300-400.000 Rp, but could be cheaper if you have local connections or if you are able to 'tawar' (negotiate).

Good luck,
ardianto

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Martinus
Gebruiker
spacer line

Ardianto thanks for your answer. It's for friends/family living on Bangka (Sungailiat) Maybe buy in Pangkal Pinang, otherwise it's a problem for a cheaper purchase.
They have family in Jakarta, I shall send e-mail with advice at them

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

eeh, Martinus, dit onderwerp is in het Nederlands en het gaat ergens anders over. Graag een nieuw onderwerp open als je verder wil babbelen.

Martinus
Gebruiker
spacer line

maaf Jeroen, zal deze fout niet meer maken.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,484,844 pageviews Een website van indahnesia.com