Dangdude....gefeliciteerd.

Subforum Andere praat 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Hey een jarige vandaag ''' Dangdude ''' ....van het forum.

www.garudatv.nl/video/video.php?video=15

Selamat hari ulang tahun

M-Solo. Emoticon: Party!

Live life to the max.......

Jantje
Gebruiker
spacer line

Van harte Jan. Een fijne dag en nog vele jaren in gezondheid. Emoticon: Shiny

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Gefeliciteerd Dangdude.. volgens mij wordt de verjaardagslijst niet meer bijgehouden. Emoticon: So funny

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!
Tuti & Jan

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Beste mensen, ik word hier wel een beetje verlegen van Emoticon: Blush
want zoals Jeroen al zei wordt de verjaardagslijst al een tijdje niet meer bijgehouden, dus waarom nu deze topic voor mij? In ieder geval veel dank en als tractatie nog wat meer dangdut (voor de liefhebbers, deze is wel erg modern) http://video.google.nl/videopl(...)5761&q=dangdut&hl=nl Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Dit wordt de toekomst via beeld je mening zeggen i.p.v. typen.
Video gesprekken in woord, en beeld. Emoticon: Nice
Wie durft en laat zijn ware gezicht zien? Emoticon: Devil
Ik sluit mij bij de vorige forum leden graag aan
Dangdude.. van harte en sterkte, maak er een mooie dag van die bij U daar al bijna voor bij is 5 uren verder dan hier
Heb gelijk de ander video beelden even bekeken, zal steeds meer gebruik van gemaakt worden zoals ik al op de eerste regel memoreerde.
YouTube had het al heel lang maar was nog niet zo bekend, nu wel dat ze over genomen zijn door Google voor iets meer dan miljard. Emoticon: Yummie!
En het word de mensen steeds gemakkelijkere gemaakt dit te kunnen gebruiken. Emoticon: Shiny Emoticon: Yes!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Ook jij dank Ziel, maar ik verblijf thans gewoon in de Lage Landen hoor, hoewel het mijn wens is ooit in den Oost te mogen wonen.
Denk je echt dat de video mogelijkheden op het net er voor gaan zorgen dat het geschreven woord in het gedrang komt? Dit werd al verkondigd met de komst van de radio, de film, televisie en ook later ook met internet. De techniek zal blijven evalueren, daar doe je geen mallemoer aan. Het zijn allemaal gereedschappen om een bepaald doel te bereiken. Maar boeken blijven geschreven worden, hoe kunnen anders nieuwe films verzonnen worden? Die ontstaan in het hoofd van de auteur en die schrijft het op, waarna er een film op gebaseerd kan worden. Maar je hebt gelijk, de techniek wordt steeds makkelijker bereikbaar voor het grote publiek. Via een computer kan je in no time stukken muziek in elkaar zetten waar in de zestiger jaren van de vorige eeuw negen maanden ploeteren in de studio voor nodig was. En het schrijven op PC is zo veel eenvoudiger dan met de typmachine van vroeger met dat geknoei met die tippex als er iets verbeterd moest worden. De volgende stap is misschien dat de forumleden hun laatste vakantievideoís kunnen vertonen in plaats van onze kiekjes. Geef mij maar die kiekjes overigens, maar wat is er mis met zoín video? Emoticon: Smile

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Hoi Dangdude,
Emoticon: Party!
ook namens mij van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid erbij Emoticon: Yes!

Groeten Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Hoi Yoke,

Gezellig dat jij er ook even bij komt. Bedankt hoor en sama sama Emoticon: Party! Emoticon: Bye bye

Groetjes, Jan

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

[quote] On 15-10-2006 14:49 dangdude03 wrote:
Beste mensen, ik word hier wel een beetje verlegen van Emoticon: Blush
want zoals Jeroen al zei wordt de verjaardagslijst al een tijdje niet meer bijgehouden, dus waarom nu deze topic voor mij?
Hoi Jan...

We hebben elkaar al eens ontmoet, en de reden dat ik jouw verjaardag niet vergeten ben ! heeft te maken dat ik je heb opgeslagen in mijn verjaardags-kalender hiero Emoticon: Yeah right! Meestal als je iemand bijschrijft op je verjaardags-kalender..dan komen er feestjes ...maarja Emoticon: Party! Emoticon: Wink

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Martin Solo wrote: We hebben elkaar al eens ontmoet, en de reden dat ik jouw verjaardag niet vergeten ben ! heeft te maken dat ik je heb opgeslagen in mijn verjaardags-kalender hiero Meestal als je iemand bijschrijft op je verjaardags-kalender..dan komen er feestjes ...maarja

Ik vind het heel attent van je Ed. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik je toen mijn geboortedatum verteld heb. Maar ja, het is al weer anderhalf jaar geleden dat ik op mijn fiets naar het zonnige Son en Breugel fietste en het korte geheugen wordt er met de jaren ook niet beter op. Maar wie weet kan ik het in den Oost een keer goed maken wat het feestje betreft, hier in de Lage Landen komt het er toch nooit van. Emoticon: Party!

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Ik kan me alleen niet herinneren dat ik je toen mijn geboortedatum verteld heb. Maar ja, het is al weer anderhalf jaar geleden dat ik op mijn fiets naar het zonnige Son en Breugel fietste en het korte geheugen wordt er met de jaren ook niet beter op.

Sori ...Dangdude,

Het heeft niets te maken met het korte geheugen !! maar toen de verjaardagslijst nog aktueel was heb ik je op de kalender genoteerd Emoticon: Wink

Have fun today...... Emoticon: Worship

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Maar wie weet kan ik het in den Oost een keer goed maken wat het feestje betreft, hier in de Lage Landen komt het er toch nooit van.

Lijkt me een goed idee.... ! want de vorige keer was er het een en ander mis gegaan ! Leuk als je dan bij ons op bezoek komt.

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

On 15-10-2006 21:40 Martin-Solo. wrote:

...

Lijkt me een goed idee.... ! want de vorige keer was er het een en ander mis gegaan ! Leuk als je dan bij ons op bezoek komt.

Ik heb al een aantal witneuzen (forumleden) in den Oost ontmoet, dus ik hoop dat dat met ons ook eens gaat gebeuren (vast wel.) Ik moet nodig maar eens een vaste stek opzoeken daar. Emoticon: Yawn

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Jan, Eduard, onze buurt spreekt nog van de muziek die we toen ongeveer 7 uur lang achter elkaar aan draaide: dangdut en dangdut

Begin de details te vergeten

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

http://video.tinypic.com/player.php?v=2roox06

http://video.tinypic.com/player.php?v=2njwv4o
Ga even proberen of het lukt dit heeft niets met mij te maken maar zijn video berichten van anderen, op internet.
Het wordt een race Emoticon: Party! Emoticon: Yummie!

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Hou kontakt Dangdude.
Mijn e-mail is overbelast en ook spamberichten.

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Hallo Dangdude,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardig.
Veel gezondheid en geluk toegewenst,
Lieve groetjes,Merapi

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Hey Meneer Hagen 763, ik miste je al.
Problemen gehad met de pc?

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! ja heel veel susah op mijn mailbox.ga er wat verwijderen.

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Yoke, heb een klein vraagje: hoe plaats je die leuke poppetjes?
Zit weer aardig te klunsen!
groetjes

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 15-10-2006 23:26 merapi wrote:
Yoke, heb een klein vraagje: hoe plaats je die leuke poppetjes?
Zit weer aardig te klunsen!
groetjes

Bedoel je die emoticons ? Emoticon: Party! Emoticon: Bye bye Emoticon: Stupid Emoticon: Red face Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Yummie! enz.

Als je een antwoord intikt of een posting dan zie je onder dat vak waarin je tikt emoticons (gezichtjes,poppetje) staan, daar klik je gewoon eentje aan en dan staat ie in je antwoord of posting.
klik dan op preview en dan zie je of het goed is, daarna op submit klikken.
Succes Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

http://video.tinypic.com/player.php?v=43wxc40
Eindelijk gelukt dit is mijn kleinkind op school.
Ze zingen toepasselijk ulang tahun.
Experiment gelukt, hť hť
Dangdude je kan het voor je verjaardag vandaag nog meenemen, als een toegave. Emoticon: Party! Emoticon: Yummie!

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

En weten jullie al hoe oud dangdude is geworden ?

55 jaar vandaag !!!!!!!!!!!!! Emoticon: Party!

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

On 15-10-2006 22:47 hagen763 wrote:
Hou kontakt Dangdude.
Mijn e-mail is overbelast en ook spamberichten.

Hallo Dangdude,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardig.
Veel gezondheid en geluk toegewenst,
Lieve groetjes,Merapi

Veel dank Merapi, ook veel geluk toegewenst. En sterkte met de spam Umberto. Groetjes, Jan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,687,195 pageviews Een website van indahnesia.com