Op de bonnevoi naar Bali?

Subforum Bali, het godeneiland 
42 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jessy
Gebruiker
User icon of Jessy
spacer line

Hm, als ik het goed begrijp moet ik de komma 4 plaatsen opschuiven om het bedrag in euro's te krijgen?

Hoe is de situatie nu daar? Is het weer een beetje rustig?

mas jono
Gebruiker
spacer line

On 14-12-2006 20:32 mas jono wrote:

...

tussen rp 3500 en rp 35000 ligt eraan wat je wilt, en waar je gaat eten.
(tussen 35 cent en 3,5 euro)

OOOO wat is het toch fijn,
Om op Java te zijn

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 14-12-2006 20:51 Jessy wrote:
Hm, als ik het goed begrijp moet ik de komma 4 plaatsen opschuiven om het bedrag in euros te krijgen?

Hoe is de situatie nu daar? Is het weer een beetje rustig?

Ja hoor als je de komma 4 plaatsen opschuift dan kom jer dichtbij, trek er dan nog maar 10% vanaf dan zit je er nog dichter bij.
En het is er nog steeds hartstikke rustig al sinds de eerste bom.
Er zijn genoeg hotels die plaats hebbenom op de bonnefooi heen te gaan, regel desnoods van tevoren voor 1 of 2 nachten een hotel bij aankomst, dan kan je altijd nog verkassen. Ben net 2 weken terug maar ze verwachten dat ze het nu wat drukker gaan krijgen rond de feestdagen en in Januari.
Veel plezier daar!!!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 21-11-2006 14:43 H. Berkhof wrote:
Hallo allemaal, ik ben nieuw en ga in januari voor de eerste keer naar Bali.
Ik sta open voor alle suggesties om 3 weken verblijf vol te maken.
Niet alleen via dit forum maar ook staat mijn emailadres open voor alles over Bali. Ik zou zeggen overspoel mij maar met mails op h.berkhofEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.chello.nl

Ik heb een vraag aan 4Yoke4

Waarom kan ik voor die prijzen, die jij/u noemt nergens terecht via internet. Het is minstens 60 a 70 USS.
Kunt u niet als travelagent voor mij fungeren?

Nee, ik kan niet als travelagent fungeren, ook kon ik niet eerder reageren omdat ik op Bali zat de afgelopen maand.

Als je nu eens begint om te googlen naar bali budget hotels dan kom je diverse sites tegen met hotelkamers tegen gunstige prijzen.
Als je in Indonesia een kamer boekt dan is dat meestal voor 2 personen.( ben je alleen betaal je vaak hetzelfde bedrag )
Boek je in Nederland dan is de prijs p.p. dus voor 2pers. 2x de persoonsprijs.
Als je alleen 3 weken weg wilt dan kan je misschien van uit nederland goedkoper en reis boeken incl. vliegticket + hotel.

Wij waren deze keer via de Oad goedkoper uit door bij hun een maand te boeken i.p.v. een los ticket + hotel

Vorig jaar waren we goedkoper uit door een los ticket te boeken en apart het hotel.

Wil je in het centrum zitten dan is het hier al eerder aangegeven hotel Masa Inn ( heeft ook een website) een net hotel voor 200.000 rp. een kamer voor 2pers. incl. ontbijt.
rond poppies lane 1 en 2 zijn diverse budget hotels direkt te boeken bij aankomst. Er zullen in die tijd wel een aantal australiers zitten omdat dat hun vakantietijd is.

Als je ergens gaat kijken en ze geven prijzen in USD vraag dan naar locale prijzen in IRP.

Richting Tuban buiten het centrum van kuta zijn ook wel hotelletjes te vinden voor zo'n 20 euro.

Dus het is ff zoeke maar ze zijn er wel. ( kijk bijv. op www.bali-travelnet.com en voor hotel Masa Inn op www.masain.com/room.htm)

plezierige vakantie in Januari.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Ik werk best veel met Google, ga je echter hotels zoeken in Bali kom je vaak uit bij reisbureau's die de hotels veel te duur verkopen.
Probeer maar eens als je bij Google Masa Inn Kuta ingeeft.
De site van Masa Inn is te vinden op: http://www.masainn.com/
Dit is goede plaats voor mensen die graag aan het strand vertoeven en in de avonduren op stap willen gaan.
Kamers zijn in verhouding met de prijs OK, toen ik er enkele jaren geleden als toerist kwam was het ontbijt minnetjes
In dezelfde Jalan Poppy 1 & 2 zijn veel hotels in die prijsklasse, de concurentie is groot en daardoor realtief goedkoop.
Ook om uit te gaan eten zijn er verschillende goede restaurants in die twee straten.
Groot nadeel is voor mij wel de verkeersdrukte om van en naar Jalan Poppy te reizen, tenminste als het wat drukker is met de toeristen, de afstand is vaak beter lopend af te leggen.
Jalan Poppy 1 & 2 zijn eigenlijk ongeschikt voor verkeer, zeker als er een tegemoet komende auto komt is het behelpen.
Veel plezier in Bali!
Jan

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Jan, de site van masa inn geeft 200.000 rP aan en dat was ook de prijs die ze afgelopen nov. vroegen. Dat is met de huidige koers iets van 17 euro voor 2 personen incl. ontbijt ,airco, zwembad enz. een bedrag wat de gemiddelde toerist wel uit wil geven.
Een uitgebreid ontbijtbuffet moet je niet verwachten maar wat eet je thuis s'morgens, ik minder dan wat ze op bali als continental ontbijt serveren, bovendien is in die omgeving overal eten te koop als je honger hebt.

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Ik verwacht in Indonesie als ontbijt minimaal een nasi goreng met wat fruit, daarom zal ik bij Masa Inn dus niet (meer) overnachten.
Thuis eet ik ook een goed ontbijt, dat was vroeger in NL ook zo.
Ik weet ook dat in dezelfde straat op meerdere plaatsen goed eten is maar pas rond half negen, dat is voor mij al middag.
Om na een goed ontbijt nog op pad te gaan om iets van het echte Bali te willen zien is dat tijdstip ook wat laat, zeker in de regentijd.
Jan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,636,840 pageviews Een website van indahnesia.com