Wie vliegt er op op een bepaalde datum naar Nederland?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
93 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Nou, wie gaat er ook terug? Ikke wel, voor drie weken ga ik de Nederlandse winter proeven. Kijken of het echt koud is als ik 15 januari aankom op Schiphol. Enkele dagen eerder ga ik trouwens naar Kuala Lumpur om een visum te halen, hoef ik daar in Nederland niet op te wachten.

Emoticon: Puh!

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

28 oktober komt m'n meisje weer aan op Schiphol. Emoticon: Smile Eind januari gaat ze voor de laatste keer (alleen) terug.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

saffier-blue
Gebruiker
User icon of saffier-blue
spacer line

wooow de nederlandse winter Emoticon: Puh!

ik zou liever in de winter naar indo willen Emoticon: Puh!

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

28 februari 07...terug in nl, wel moet ik eerst nog gaan vanaf nl 29 dec 06 Emoticon: Nice

Live life to the max.......

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Heerlijk vanaf 20 december een paar weken in NL. Kan ik mijn dochter ook eens een land laten zien wat niet vol huichelaars en bedriegers is (ook al zijn ze er ook, maar in mindere mate). Het arme kind moet nu elke dag tussen al die waardeloze eikels verkeren.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Klinkt hard misschien maar zo ervaart zij het zelf ook (en vele andere medelandgenoten). Een hopeloos, treurig zooitje is Indonesia (voor hun eigen mensen, niet voor mij).

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Nou, Yogya-bali, wat negatief over Indonesia!
Is het dan niet het veel geroemde ""Land onder de regenboog"?
staar je niet blind op Nederland, hier is ook van alles aan de hand, maar er valt goed te leven.
De winter proeven:het is bijna oktober en 20graden, maar we zijn er nog niet!
Yerun: een goede reis naar Nederland, sla Den Haag niet over zodat je kunt zien hoe de Indische cultuur springlevend is.
Aanrader:het Indisch huis in de Javastraat, maar nog veel meer

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Yerun de tourist in eigen land Emoticon: Wink
Ga je ook naar Volendam?

Begin de details te vergeten

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

On 29-09-2006 22:04 JohanN wrote:
Yerun de tourist in eigen land Emoticon: Wink
Ga je ook naar Volendam?

Ik ga binnenkort naar Volendam. Emoticon: Nice Paling eten Emoticon: Yes! Ik heb daar - gelukkig- goede vrienden. Emoticon: Worship

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Ook zonder goede vrienden gaat een broodje paling er altijd wel in hoor

Begin de details te vergeten

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

naah, Yeruntje op klompen tussen de paling?
en in klederdracht,
wordt niks!- waait veel te hard in Volendam

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Heer Hagen heb je nou al het boek je ontvangern?

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Ja vandaag uit de Postbus gehaald.Aduh zeh interessant.Uwang al overgepiept.Trims.Mail in Outlook -Expresse doet het niet.Maaf ja.
Cium Cium
Umberto

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

On 29-09-2006 22:24 JohanN wrote:
Ook zonder goede vrienden gaat een broodje paling er altijd wel in hoor

Ja en in Hotel Spaander aan de Haven Emoticon: Shiny

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

hehe.. ja, dat wordt een paar weken op klompen lopen inderdaad. Die slippers hier zijn een beetje te koud voor in Januari geloof ik. Emoticon: Nice Wellicht is er nog wat oude haring over en ligt er een dik pak sneeuw en kan ik schaatsen.

Of niet natuurlijk. Emoticon: Laugh out loud

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Die slippers hier zijn een beetje te koud voor in Januari geloof ik.

Jep ik wil je koppie wel eens zien als je na een half-jaartje indonesia hierweer terecht komt Emoticon: Very funny , ik zal het niet zien want hopende ben ik voor de echte kou weg... Emoticon: maar natuulijk kan ik je nog sterkte toewensen voor je vertrekt aldaar naar het toeristen-gebied noord-brabant. Lijkt me wel een kick als er dan een pak sneeuw ligt of een gr-tje of 10 onder nul, voor 3 weekjes lijkt me dat wel een strelend gevoel Emoticon: Puh!

balangan
Gebruiker
spacer line

Ze zijn een paar maanden in Indonesia geweest en als ze terugkomen voelen ze zich gelijk al Toerist in eigenland. Wat een stumpers.
Nee, de reactie van Yogya-Bali komt mij veel realistischer over en ik denk dat hij zich nog in houd over die bende daar in het "Land onder de regenboog".

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Ze zijn een paar maanden in Indonesia geweest en als ze terugkomen voelen ze zich gelijk al Toerist in eigenland. Wat een stumpers.

Dat mag jij denken Balangan... Emoticon: Yawn , maar zie er ook de fun van in !? vele zijn al jaren bezig om het doel te bereiken dat nl 1 maandje per jaar wordt aangedaan ..goed zeg ! Zoals londoh ooit sprak om blij tezijn weer eens de kou aan te doen, hij leeft al 15 jaar ofzo in indonesia.

Voor jouw een raadsel hoelang iemand al in indonesie komt....wie is nu de stumpert !? Niet iedereen heeft zulke slechte ervaringen als Yogya-bali en hij doet ook zijn best lijkt me om zijn weg daaro te vinden...niet vinden dan maar back home als toerist Emoticon: Puh!

Suc6

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 30-09-2006 18:25 balangan wrote:
Nee, de reactie van Yogya-Bali komt mij veel realistischer over en ik denk dat hij zich nog in houd over die bende daar in het "Land onder de regenboog".

Gelukkig weet ik van de anderen dat het als grapje bedoeld is.

Ik denk dat ik het straks inderdaad wel leuk vind om terug in Nederland te zijn voor een korte tijd. Eventjes den Hollandsche winter inademen (als die er dus is) en daarna lekker weer terug in het vliegtuig. Klompen heb ik ooit gedragen omdat ik op de foto moest. Ik kom misschien uit Brabant, maar klompen dragen ze ook daar lang niet allemaal meer. Emoticon: Wink

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 30-09-2006 19:08 Martin-Solo. wrote:

...

back home als toerist Emoticon: Puh!

Hoom swiet hoom.
Wonen geen boeren meer in brabant ?
Froeher leerden de Indoseniers dat in brabant allleen maar boeren wonen , en alleen maar koeien rondlopen in friesland Emoticon: Smile

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

balangan
Gebruiker
spacer line

On 30-09-2006 19:08 Martin-Solo. wrote:

...

..vele zijn al jaren bezig om het doel te bereiken dat nl 1 maandje per jaar wordt aangedaan ..goed zeg !
Suc6

Wat is daar goed aan? Moet dat soms als een prestatie gezien worden? Emoticon: Very funny
Met onze eurootjes is het helemaal niks bijzonders om het daar een tijdje uit te houden en vooral niet als deze eurootjes verkregen worden doormiddel van een uitkering van de Nederlandse staat die je daar dan alleen nog maar maandelijks uit de atm hoeft te halen. Anders is het natuurlijk als men daar de kost zelf verdient en hiervoor ook een werkvergunnning bezit(dus niet illegaal op een toeristenvisa) en de daarbij horende kosten a US$1500 per jaar betaald. Dan is dat misschien nog wel een prestatie te noemen daar in dat land Emoticon: Shiny
OPMERKING BEHEERDER

Kappen met dat offtopic gezeik van je, anders kun ook jij dit forum verlaten. Ik blijf zeggen dat ik geen zin heb in eeuwig gezeik op alles en iedereen hier. Ga daarvoor maar bij de krant als columnist werken of zo.

Geplaatst door Jeroen @ 02-10-2006 01:29

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Hi Yerun, trek je maar niks aan van de negatieve berichten!
Klompen en paling hebben we allang gehad, zijn Japanners die dat leuk vinden.
Geniet lekker van Nederland, je vriest echt niet dood,haha.
Mocht je plek tekort komen, van harte welkom, slamat datang bij ons in Den Haag.
Groetjes Yerun, oh ja geen inentingen nodig, ook geen muskietenspul,
Lieve groet, Merapi

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Wat is daar goed aan? Moet dat soms als een prestatie gezien worden?

Nogmaals Balanganie....kunt U zien dan ? wie hier een prestatie leverd...!? zonder negative praat vooraf Emoticon: Shut up! Waarschijnlijk praat je uit je eigen schoenzolen Emoticon: Wink

P.s. in iedergeval is dit topic bedoeld voor thuiskomers uit Indonesia..voor korte of lange tijd.....Wellicht een nieuw topic openen doet wonderen Menir Emoticon: Yawn

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

On 01-10-2006 08:30 sidia wrote:

...

Hoom swiet hoom.
Wonen geen boeren meer in brabant ?

Jepp Sidia...nog genoeg ! maar ver van mijn bed show.... Emoticon: Wink

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,949,156 pageviews Een website van indahnesia.com