5 weken Bali. Gids? Kindertuizen Bali?

Subforum Bali, het godeneiland 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Beste Hapluck,
Ook ik heb mijn twijfels, maar er is een onderzoek bezig, de tijd zal het leren.
De kroon is sneller van iemands kop afgestoten als dat ie er op is gezet.
Overigens begrijp ik niet dat Kramer zijn posting is verwijderd, hij heeft ter plaatse gecheckt en verteld zijn ervaring.
Buiten Londoh, Maseddi schijnt er dus ook een vete te te zijn tussen Kramer en de moderator.
Het zij zo, hij is nog jong en moet nog veel leren.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 16-12-2006 14:41 Malam wrote:
Beste Hapluck,
Ook ik heb mijn twijfels, maar er is een onderzoek bezig, de tijd zal het leren.
De kroon is sneller van iemands kop afgestoten als dat ie er op is gezet.
Overigens begrijp ik niet dat Kramer zijn posting is verwijderd, hij heeft ter plaatse gecheckt en verteld zijn ervaring.
Buiten Londoh, Maseddi schijnt er dus ook een vete te te zijn tussen Kramer en de moderator.
Het zij zo, hij is nog jong en moet nog veel leren.

Malam, ik hoop dat Mr. Kramer zich niet zal bekeren tot de site van ene hollander uit solo, onbegrijpelijk zoals daar op indahnesia forumleden afgegeven wordt.

Verder heb je denk ik al wel gelezen hoe ik over de zaak van U.H. denk.
Eerst zeker weten en dan geloven.

trouwens malam ik had gereageerd op een posting van jou, weet niet meer in welke topic, je had het erover dat je minder reageerde om bep. redenen.
Ik kan daar niets van terugvinden, is dat op onverklaarbare wijze gewist?

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

hapluck
Gebruiker
spacer line

Beste 4Yoke4 en Malam

Onderaan je reactie aan Malam staat dat het er in de wereld vrediger aan toe zou gaan als we minder op elkaar zouden letten en meer op elkaar zouden passen.
Ik ben het daar mee eens, maar ik vind ook dat het er in de wereld nog beter zou gaan als we elkaar niet beduvelen. Als ik onrecht zie dan ga ik daar tegen in.
Natuurlijk is U. H. pas schuldig als het bewezen is. Maar als hij mij mailt dat hij helaas in 2005 niets heeft over kunnen maken naar Bali omdat de donateurs het af lieten weten, maar dat hij alleen al van de lege flessenbonnen in dat jaar een bedrag heeft gekregen waarvan je twee vliegtickets naar Bali kunt kopen, dan mag je zelf invullen hoe ik over de heer H. denk.
Dit is overigens maar een van de zaken die aan de orde zijn gekomen in de aangifte.
Ik hoop dat iedereen die geld heeft gegeven aan hem dat wil melden zodat we nog meer bewijsmateriaal krijgen dan we nu al hebben.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Hapluck, ik begrijp je onvrede en hoop dat de zaak zo spoedig mogelijk wordt opgelost. Ik begrijp dat je beter op de hoogte bent dan wij.
Ik heb ook gelezen dat meerdere personen al aangifte hebben gedaan.
Afwachten dus maar, ik hoop niet dat U.H. van die flessebonnen een retourtje Indonesie heeft genomen voor zijn plezier.
groeten Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

2 tickets indonesia van ongeveer 900 euro (naar bali). Op een fles van 1 ilter zit 0,25 euro statiegeld. Dan moet je dus voor 2 tickets in totaal 2 * 900 * 4 = 7200 flessen inleveren en daar weer van de bonnetjes in de pot van de stichting doen. Veel bonnetjes lijkt me dat. Leuk zeg. Zal het een regenton zijn, waar de bonnetjes in moeten?

Voor de duidelijkheid: dit is cynisch bedoeld en als je het zo bekijkt, is het ongeloofwaardig dat je zoveel bonnen kunt sparen om 2 tickets te kunnen betalen. Ook al staan er meer flessen op 1 bon natuurlijk. Of bier.

Begin de details te vergeten

hapluck
Gebruiker
spacer line

Beste JohanN,

De Goese gemeenscha[p staat als gul bekend. Je hoeft mij niet te geloven wat dat bedrag betreft, waarschijnlijk is het zelfs meer dan de 1800 euro waar jij op uitkomt.
Voor alle duidelijkheid: ik zuig dit niet uit mijn duim!!!!
Ik heb het idee dat je er nog steeds moeite mee hebt dat je vriend ook misschien jou geflest heeft.
Als wij alleen uit waren op laster ten opzichte van U.H. dan hadden we de zaak anoniem gemeld, dat kan namelijk ook. Maar wij strijden met open vizier. Iedereen kan ons mailen en willen wij ook persoonlijk te woord staan.

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Ik vind het persoonlijk de hoogste tijd dat Jeroen dit topic op slot doet, er worden hier zaken geschreven die in mijn ogen eerst maar eens tot op de bodem onderzocht moeten worden.
Ik stel de heren Hapluck en Ruud voor om zelf een website maken en daar te publiceren waar ze zin in hebben, uiteraard wat wettelijk is toegestaan .
Mocht maar een klein gedeelte waarheid zijn wat jullie schrijven is het al erg genoeg, ik zou dan persoonlijk ook graag iedere Nederland attent willen maken op hetgeen is gebeurd met het geld van die stichting, maar de Nederlandse wet en samenleving heeft nog altijd spelregels waar we ons aan dienen te houden.

Dat jullie achter de schermen mensen van dit forum benaderen kan ik goedkeuren om zodoende een goed beeld te krijgen wat er nu werkelijk allemaal is voorgevallen, te hopen is echter dat jullie de antwoorden niet zullen publiceren zonder toestemming van degene die antwoord.
Jan

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Hapluck, zoals ik al eerder aangehaald is dit van jou pure laster. Als je discreet bent, doe je het juist anoniem en kijk je eerst naar wat een justitieel onderzoek opleverd. Zeer foute boel van jullie.
Ik ben trouwens niet īgeflestī, want ik heb geen flessen in Goes ingeleverd Emoticon: Wink
Verder ben ik het met Jan van Tuti eens: aan deze laster moet een einde komen. Laat tzt de uitslag van het politie onderzoek maar weten, dan is iedereen hier tevreden lijkt me.

Begin de details te vergeten

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

JohanN,
Lijkt mij ook het beste dat eerst de zaak eerst uitgezocht moet worden.
Zou wel graag de uiteindelijke uitslag willen weten.

ciater
Gebruiker
User icon of ciater
spacer line

Malam, ik hoop dat Mr. Kramer zich niet zal bekeren tot de site van ene hollander uit solo, onbegrijpelijk zoals daar op indahnesia forumleden afgegeven wordt. Schreef Yoke
Hallo hier even een voorbeeld van stellingen plaatsen.
Zij zijn ook bezig met knippen, en plakken, maar wat ik niet begrijp, is dat zij zo over deze site volop negatieve berichten door geven, dit is ook reklame maken, ook negatieve berichten prikkelt mensen om dan nieuwschierig te worden op die site,en of het afgeven is op de Moderator, juist werkt zoiets averecht.
Wat ze daarmee voor hebben is mij een raadsel.
ze zijn nog al opgewonden van, en bezorgt over deze personen

het vermoeden dat het een van de leden van dit forum was die het nodig vond om de impotensi van het panel aan te tonen. Dat panel bestaat overigens uit 'slimme Brabanders' en een paar ouwe wijven, die bijvoorbeeld een hekel hebben aan ouwe lullen zoals Ome Ziel en Ome Sid. Het valt me nog 100% mee dat deze 2 door de Mod niet met pangsiun (dit is geen Panti Jompo) worden gestuurd omdat er opeens in het geniep een nieuwe regel (aturan baru)wordt ingevoerd (without prior notis)

Wat ook de reden moge ziijn:

Ome Sid en Zieleffe passen gewoon niet tussen die lui, dat was me al vanaf het hele prille begin duidelijk.

En die twee ouwe wijven, die zijn in een indische omgeving -- op die MSN fora --- beter op hun plaats.

Overigens: wat heeft dit met alternatieve energie te maken?

Mas Edi,

Ik weet dat alles dat in Brabant woont, in Amsterdam als sijkert wordt bestempeld, optieven, ik ga nu weer helemaal on-topic.

Ik herinner me namelijk opeens dat we in 1996 (kan ook '97 geweest zijn) twee dagen zonder stroom hebben gezeten, vanwege een kabelbreuk tussen Java en Bali. Dat was op West-Java, ik kan me herinneren dat het op en zondag was. Dat er op Java geen stroom was had iets te maken dat de stroom heen en terug gaat, dus als er 1 kabel breekt legt het hele zooitje plat (en te neuken).Nu 10 jaar later leef ik nog. Ik denk dat de vraag (op een ander forum welliswaar) hiermede afdoende is beantwoord. Aan alternatieve energie is dus geen behoefte, gaat er iets mis dan is men gewoon sabar en een oplossing volgt van zelf wel

Dit zijn hun conversaties ja wat moet je daarmee er over zwijgen of toch maar een poging doen hen er op wijzen dat ze juist op hun site bezig zijn aandacht te schenken over deze site dus ze vinden het toch intersant er over te bakkelijen
trouwens malam ik had gereageerd op een posting van jou, weet niet meer in welke topic, je had het erover dat je minder reageerde om bep. redenen.

Ook malam bericht was plotsklap weg, maar hij zal er wel een reden voor hebben, Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Shut up! Emoticon: So funny Emoticon: Eerie

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Ik denk dat we beter kunnen zwijgen !

Vind het jammer dat zulke dingen gebeuren en begrijp er niets van tenzij het de "hollander" in de bol is geslagen.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 16-12-2006 17:09 4yoke4 wrote:

...

Het zou best kunnen Yoke, ik weet ook niet meer welke topic.
Inderdaad schrijf en antwoord ik wat selectiever.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Zo, dit is inderdaad wel leuk geweest. Nadat ook hier flink is kunnen afgezeken en vervolgens offtopic is kunnen gaan over een geheel andere website ga ik hier een slotje op zetten.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,700,040 pageviews Een website van indahnesia.com