gaan er meer mensen naar bali in oktober?

Subforum Bali, het godeneiland 
41 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
daft_punk
Gebruiker
spacer line

ik ga de 17 weer heen voor de derde keer en ik kan niet wachten!
waar zitten de meeste hollanders in bali ( sanur heb ik wel eens gehoort)

ik blijf nmlk drie maanden en het lijkt me heerlijk om na twee maanden ergen stampot rauwe andijvie te kunnen eten daar, ik weet het, het is niet ruimdenkend maar vorig jaar zou ik moord gedaan hebben voor lekker stampot andijvie

groetjes daan

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Pantoffels ook mee, en op zondag om 7 uur Sport in Beeld
Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

In Padangbai zit ook een groepje Hollanders.
Ga eens een hapje eten bij mijn zus daar. Onderaan dit bericht staat de link van haar restaurant en ook in mijn profiel. Als je d'r echt blij wil maken neem je een bolletje goudse/edammer kaas mee.

Gr. Robert

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Zal er ook aan denken. Moet in oktober rond de Lebaran noodgedwongen in Bali verblijven.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 13-09-2006 22:56 daft_punk wrote:
ik ga de 17 weer heen voor de derde keer en ik kan niet wachten!
waar zitten de meeste hollanders in bali ( sanur heb ik wel eens gehoort)

ik blijf nmlk drie maanden en het lijkt me heerlijk om na twee maanden ergen stampot rauwe andijvie te kunnen eten daar, ik weet het, het is niet ruimdenkend maar vorig jaar zou ik moord gedaan hebben voor lekker stampot andijvie

groetjes daan

Sorry hoor, maar waarom ga je niet naar de Spaanse costa, daar heb je alles, zon, strand en broodje van Kootje, scheelt nog een berg poen ook en het sterft er van de Nederlanders, 10 kilo aardappelen en 10 potten hack in de achterbak en huppekee.

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

De tip van Robert is wel degelijk goed,maar hij vergeet dat je daar bij de andijvie Emoticon: Shut up! sambal krijgt ( grapje ).Edoch Gerco gaat er ook naar toe van Pondokbambu ( zie mijn website).Jammer ikke niet want ik kan niet sparen.
Umberto.

daft_punk
Gebruiker
spacer line

ik ga zeker bij je zus langs robert en zal haar blij maken met een stukkie kaas!

het beeld is een beetje verkeerd overgekomen denk ik, ik hou erg van indisch eten en sta open voor keuken en cultuur. alleen de vorige keer na twee maanden werd mijn drang naar een heerlijke hollandse hap wel groter. de costa is niks voor mij en de regelmatige bali gangers zouden beledigd zijn als je ze daar mee zou vergelijken. en een beetje sambal bij de andijvie zal ook wel smaken denk ik Emoticon: Puh!
Daan

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Hier hebben we een mooi centraal topic voor. Graag daar verder.

http://forum.indonesiepagina.n(...)m_naar_indonesie.php

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,616,107 pageviews Een website van indahnesia.com