consulaat amsterdam

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
83 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
bintang
Gebruiker
spacer line

Hoi.
Heb gehoord dat het consulaat in Amsterdam aan het verbouwen is en daardoor gesloten.
Weet iemand hier iets van ?
Ook een telefoonnummer waar ook eens iemand opneemt zal helpen.......
Ik blijf maar naar de ambasade bellen maar niemand voelt zich genegen om de telefoon op te pakken..
Groetjes Emoticon: Bye bye

stijn
Gebruiker
spacer line

Hallo Bintang,
Ik ben er zelf vrijdag nog geweest om een visumaanvraag te doen.
Nummertje trekken en na een uurtje wachten ben je aan de beurt.
Je moet je paspoort afgeven dus die ben je voorlopig kwijt. Bedenk van te voren of je hem in de komende drie weken nodig hebt.
Wij deden Sosbud-aanvraag op de 21mei, en kunnen het visum (hopelijk) 10 juni ophalen Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Salam hangat

diederick
Gebruiker
User icon of diederick
spacer line

21 mei aanvragen en 10 juni ophalen? Dat is al 21 dagen (ca. 15 werkdagen). Terwijl de Indonesische ambassade bij de invoering van de nieuwe visa-wetten beloofde dat alle aanvragen binnen 5 dagen zouden worden afgehandeld (ik heb een goed geheugen, maar geloofde dat toen al niet)

stijn
Gebruiker
spacer line

Ik weet niet of het komt omdat wij een sociaal visum hebben aangevraagd. Maar wij vonden het ook erg lang. Gelukkig gaan we pas 24 juni weg. Misschien dat een toeristenvisum sneller gaat...
Indonesie....
Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right!

Stijn

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Een vriend van me gaat eind Juni weg... door de ambassade is verteld dat de wachtijd op een gewoon toeristenvisum op dit moment 5 weken is.

diederick
Gebruiker
User icon of diederick
spacer line

5 weken! Het wordt steeds gekker!

kleinsmann
Gebruiker
User icon of kleinsmann
spacer line

5 weken?Dat lijkt me wat overdreven. Ik heb zelf net m'n visum geregeld en die was in 5 werkdagen klaar omdat ik 20 euro meer betaalde. Normaal zou ie er 11 (werk)dgn over doen.
Wel weet ik dat die lui daar heel erg moeilijk doen dus geloof best dat ze (vooral bij telefonische contact) zomaar wat zeggen.
Tegen mijn zus hadden ze verteld dat ze elke avond door gingen tot 11 uur om alles van die dag rond te krijgen.Als je dan dat tempo ziet waarin ze rondlopen zou je ze toch echt willen adviseren wat harder te lopen (ze vielen bijna om)....Misschien zouden ze dan keer om 8 uur naar huis kunnen....hehehe

Just because you're paranoid don't mean there're not after you...

zukhunter
Gebruiker
User icon of zukhunter
spacer line

Ik had geluk. Moest voor mijn werk in Noorwegen zijn.Heb het by de ambassade in oslo gedaan. Binnen 4 dagen alles klaar.
Dat is goed geregeld. Maar noorwegen heeft een visum bij aankomst in Indonesie dus het was lekker rustig hier
Emoticon: Yes! Emoticon: Smile

diederick
Gebruiker
User icon of diederick
spacer line

Ik denk dat ze op de ambassade in Den Haag behoorlijk hoofdpijn hebben nu. Doorwerken tot 11 uur in de avond, ik dacht het niet. Voorspelling; die visumregels worden heel gauw aangepast (hoewel, ze verdienen er wel heel veel geld mee...)

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,760,020 pageviews Een website van indahnesia.com