Wat waren we eensgezind

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
86 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Gisteren hadden we effe een overval van een bepaalde gebruiker die op alle topics op uiterst aggressieve manier zijn karakter tentoon stelde.
Dat deed mij deugd, ondanks dat ik soms de fout in ga en op mijn vingers getikt word, vond ik dit te ver gaan en heb Jeroen verzocht deze gebruiker te bannen.(overigens denk ik niet dat ik de enige was)
Wat mij opviel dat het opvallend stil was, dit zie ik als eerbied voor Yoke, prachtig ik heb er van genoten, ik heb nog wel in de dagen ervoor getracht als niet moderator de zaak in goede banen te leiden, Yoke ging daar in mee, deze gebruiker niet.
Offtopic, dat zijn nieuwe topic IndonesiŽ of Thailand werd verwijderd vond ik geen goede zaak, juist daar werden de dingen serieus besproken precies wat Yoke bedoelde, maar daar kom ik nog op terug in de topic over de moderator.
Ontopic Yoke ik was het met u eens, als er een vraag is, maak dan ook duidelijk wat de achtergronden zijn.
Kritisch mag, stellingen die disputabel zijn mag, harde kritiek mag ook zonder persoonlijke aanvallen.
Ik hoop Yoke, dat u met de opstelling van de forumgebruikers(het zwijgen) hebt begrepen dat we het niet met deze gebruiker eens waren.
Gezien de stilte gisteren, ben ik niet de enige die er zo overdenkt.
Ik in hoop dat u zich niet uit het veld laat slaan door deze gebeurtenis.

Groet Dick

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 07-09-2006 13:24 Malam wrote:
Gisteren hadden we effe een overval van een bepaalde gebruiker die op alle topics op uiterst aggressieve manier zijn karakter tentoon stelde.
Dat deed mij deugd, ondanks dat ik soms de fout in ga en op mijn vingers getikt word, vond ik dit te ver gaan en heb Jeroen verzocht deze gebruiker te bannen.(overigens denk ik niet dat ik de enige was)
Wat mij opviel dat het opvallend stil was, dit zie ik als eerbied voor Yoke, prachtig ik heb er van genoten, ik heb nog wel in de dagen ervoor getracht als niet moderator de zaak in goede banen te leiden, Yoke ging daar in mee, deze gebruiker niet.
Offtopic, dat zijn nieuwe topic IndonesiŽ of Thailand werd verwijderd vond ik geen goede zaak, juist daar werden de dingen serieus besproken precies wat Yoke bedoelde, maar daar kom ik nog op terug in de topic over de moderator.
Ontopic Yoke ik was het met u eens, als er een vraag is, maak dan ook duidelijk wat de achtergronden zijn.
Kritisch mag, stellingen die disputabel zijn mag, harde kritiek mag ook zonder persoonlijke aanvallen.
Ik hoop Yoke, dat u met de opstelling van de forumgebruikers(het zwijgen) hebt begrepen dat we het niet met deze gebruiker eens waren.
Gezien de stilte gisteren, ben ik niet de enige die er zo overdenkt.
Ik in hoop dat u zich niet uit het veld laat slaan door deze gebeurtenis.

Groet Dick

Dat het stil was op het forum was begrijpelijk. Voetbal op de TV !!!!!!!!!!
Ik denk ook wel dat meerdere forumbezoekers het niet met deze persoon eens waren.
Het is nooit mijn bedoeling geweest dergelijke reacties uit te lokken en was er zeker niet blij mee.
Laten we er maar geen woorden meer aan vuil maken, het is al erg genoeg geweest.
ik denk dat ik nu wel eerst langer nadenk of ik een vraag beantwoorden wil of niet. Onkruid steekt soms de kop weer op en je weet niet op welke manier.
Degenen die achter mij stonden door een posting of door te zwijgen bedankt.
Groeten Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

mas jono
Gebruiker
spacer line

Hoi,

Ik ben een echte Indahnesia topic lezer, en voel mijn
eigen niet echt geroepen om commentaar te geven.
Wil niet zeggen dat ik geen mening heb over Indonesia,
maar de tijd ontbreekt gewoon om commentaar te kunnen geven.

Maar wat ik gisteren zag was inderdaad waanzinnig!!!!
Gelukkig was iedereen (zoals Malam al zei) zo slim om
geen reactie te geven. Prachtig vond ik dat.

Ik hoop dat iedereen gewoon doorgaat met hun meningen
te verkondigen (vooral Yoke) zodat ik nog lang kan genieten.
(onder werktijd hehehe)

groetjes
John

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja beste mensen ik sta ook achter die mening van Malam.
Tante Joke hoefde niet bang te zijn,ik heb de indruk dat u niet alleen stond,om dat u beste leuk door de meningen heen een andere tintje er aan geeft.
Maar toch ben ik wel krities geworden over mij zelf.
Ik denk ook wel eens dat de ouderen onder ons te veel door drammen over kleine dingentjes..
Die wij ervaren maar er niet toe doet wat er in IndonesiŽ allemaal gebeurd onder onze ogen, en wat wij zien, of horen?
Hieruit blijkt weer eens dat de jongeren ik dacht dat hij 29 jaar oud was een heleboel ervaringen missen, maar wij dat hen niet moeten gaan opleggen.
Want zelf krities zijn is best eens goed, het onder ogen te zien.
In ieder gaval het verschil was duidelijk, en ben blij dat Jeroen ook een jongere onder ons, beter overweg kan met onze oudere mannieren dan sommige leeftijd genoten.
Want ja ik heb ervaren als je iets te veel aandacht geeft, aan een bepaalde thema, en een verkeerde stelling gaat plaatsen het ook niet in goed aarde valt bij vele mede forum leden.
Een advies eerst goed lezen, en dan daarop, inhoudelijk er op reageren, en niet te veel afwijken, wat wel eens gebeurd, ook door mij. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Yes!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

goh.... ik heb wat gemist zie ik....

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 07-09-2006 14:39 dutchguy1000 wrote:
goh.... ik heb wat gemist zie ik....

Hoi Dutchie,

Ik kreeg en lading stront over me heen van de azijnpisser die nu dus geband is.
Niks gemist dus, de beledigende topics zijn verwijderd en ik heb zelf de plee ook doorgetrokken !!!!!!!!
Gaat het weer een beetje met jou ?
Groeten Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 07-09-2006 14:03 mas jono wrote:
Hoi,

Ik ben een echte Indahnesia topic lezer, en voel mijn
eigen niet echt geroepen om commentaar te geven.
Wil niet zeggen dat ik geen mening heb over Indonesia,
maar de tijd ontbreekt gewoon om commentaar te kunnen geven.

Maar wat ik gisteren zag was inderdaad waanzinnig!!!!
Gelukkig was iedereen (zoals Malam al zei) zo slim om
geen reactie te geven. Prachtig vond ik dat.

Ik hoop dat iedereen gewoon doorgaat met hun meningen
te verkondigen (vooral Yoke) zodat ik nog lang kan genieten.
(onder werktijd hehehe)

groetjes
John

Jono, matur nuwun Emoticon: Bye bye

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 07-09-2006 14:26 zieleffe wrote:
Ja beste mensen ik sta ook achter die mening van Malam.
Tante Joke hoefde niet bang te zijn,ik heb de indruk dat u niet alleen stond,om dat u beste leuk door de meningen heen een andere tintje er aan geeft.
Maar toch ben ik wel krities geworden over mij zelf.
Ik denk ook wel eens dat de ouderen onder ons te veel door drammen over kleine dingentjes..
Die wij ervaren maar er niet toe doet wat er in IndonesiŽ allemaal gebeurd onder onze ogen, en wat wij zien, of horen?
Hieruit blijkt weer eens dat de jongeren ik dacht dat hij 29 jaar oud was een heleboel ervaringen missen, maar wij dat hen niet moeten gaan opleggen.
Want zelf krities zijn is best eens goed, het onder ogen te zien.
In ieder gaval het verschil was duidelijk, en ben blij dat Jeroen ook een jongere onder ons, beter overweg kan met onze oudere mannieren dan sommige leeftijd genoten.
Want ja ik heb ervaren als je iets te veel aandacht geeft, aan een bepaalde thema, en een verkeerde stelling gaat plaatsen het ook niet in goed aarde valt bij vele mede forum leden.
Een advies eerst goed lezen, en dan daarop, inhoudelijk er op reageren, en niet te veel afwijken, wat wel eens gebeurd, ook door mij. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Yes!

Zieleffe, we gaan gewoon door waar we eerst gestopt waren. ( hij was 37)
salam dari Tante Yo Emoticon: Bye bye

mas jono
Gebruiker
spacer line

Jono, matur nuwun Emoticon: Bye bye [/quote]

Sami sami

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Yoke, dit was geen gevolg van het voetbal, kijk maar naar de tijden, als u zegt,"het is nooit mijn bedoeling geweest dergelijke reacties uit te lokken,"dan word ik een beetje boos op u, NEEN NATUURLIJK NIET, u wilde alleen maar wat meer informatie hebben om een gedegen antwoord te geven.
U was ter goede trouw, en wij ook, en steek uw hand niet in uw witte boezem, u was niet fout, de forumbezoeker was fout, ik heb nog de hand proberen te reiken,(offtopic) maar na het verwijderen van de de Nederlandse topic Indonesia of Thailand ging hij volledig uit zijn bol, daar heb ik geen begrip voor en ik ben blij dat ie weg is met zijn uiterst kwetsende uitspraken.
Maar het verwijderen van IndonesiŽ of Thailand met een goede discussie ben ik het niet eens.
Oh oh weer offtopic, maar deze Nederlandse topic had niet verwijderd mogen worden, als deze uitspraak mij een ban oplevert dan zij het zo, want dit was de reden dat Air Cuka tekeer is gegaan als een beest, goed of fout oorzaak en gevolg.
Het gevolg vind ik buitenpropotioneel maar soms moeten we ook constateren dat Jeroen het te druk heeft om alles op de juiste waarde te schatten.
Dit alles buiten topic Jeroen, en ik hoop dat ik geen ban van je krijg. mocht je de behoefte voelen Malam te bannen dan laat je voor mij pas je echte gezicht zien, want volgens mij heb je het te druk om het kaf van het koren te scheiden, en alles wat je in eerste instantie leest bepalend is voor jouw mening, zonder verder terug te gaan.
Alles heeft zijn voor en zijn tegen, soms moeten mensen offtopic gaan om dingen te verklaren, dat is een goede zaak, ik hoop dat je er begrip voor op kan brengen.
Wederom schrijf ik niet in de topic klagen over de moderator, en ik hoop geen ban te krijgen van jou, maar ik hoop een goede evenwicht te krijgen in kritisch denken en schelden tevens hoop ik dat je wat meer tijd kan maken wat op het forum fout en goed is.
Een forum beginnen is ŤŤn.
Commercieel is twee.
Het goed bijhouden en de tijd er voor nemen zonder commercieŽle gedachten is DRIE.
Ik ben offtopic offtopic en ik wordt uitgebannen?
Of krijgt Malam een antwoord.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

[quote] On 07-09-2006 15:05 mas jono wrote:

Jono, matur nuwun Emoticon: Bye bye [/quote]

Sami sami [/quote]
Daar komt er weer eentje aan 24 augustus 2006 begonnen !!!!!!! Emoticon: Bye bye
Wanneer wordt u verbannen Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Emoticon: Bye bye Aduh Tante Yo gewoon even djalan djalan naar de tuin Emoticon: Cry rokok kretek njang al is er niet meer.Ik leef met u mee.Sabar maar ja?

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Wat mij opviel dat het opvallend stil was, dit zie ik als eerbied voor Yoke

Inderdaad Malam die stilte...het forum stond gewoon een paar uur stil, met de vraag wat tedoen !?. ( jeroen was niet in de buurt ) Ik had een paar keer de neiging om aan-te-vallen..maar wetende dat het daar alleen maar erger van wordt en voor Yoke Emoticon: Wink

Nou zoiets hebben we dan ook eens meegemaakt..en yoke is een sterke MOP die wandelt gewoon weer door hiero Emoticon: Nice

Live life to the max.......

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

[quote] On 07-09-2006 17:26 zieleffe wrote:

...

Sami sami [/quote]
Daar komt er weer eentje aan 24 augustus 2006 begonnen !!!!!!! Emoticon: Bye bye
Wanneer wordt u verbannen Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye [/quote]

Zieleffe,
het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp dit antwoord niet.

Ik zeg tegen mas jono matur nuwon = javaans voor bedankt en hij zegt sami sami = van hetzelfde.
wat betekent 24 aug. dan en verbannen Emoticon: Confused
(zij was een beetje dom)

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Malam,
ik ga maar ff niet quoten anders krijgen we zo'n lang topic.
Wat Jeroen betreft, hij heeft het keurig opgelost en ik heb mijn getrackte topics nog even doorgelezen en begrijp dat het topic verwijdert is vanwege de negatieve energie die er van uit ging. ( zeg ik , zei de gek )

Er zou wat mij betreft best weer een topic geopend kunnen worden over Indonesia en Thailand als er belangstelling voor is maar dan op een positieve manier.

We hebben op dit forum best veel vrijheid en kunnen onze mening uiten zonder dat je acuut geband wordt maar als het de spuigaten uitloopt dan is het ook forever. Emoticon: Bye bye

Blijf on topic in Uw postings en we mogen het onderling best oneens zijn over een onderwerp ( anders zou het saai zijn) zolang er maar niet met modder gegooid wordt ,ik denk niet dat U zo snel in de ban gedaan wordt hoor, tot nu toe is alles wat krom was weer recht gebreid. Emoticon: Yes!

Groeten Yoke

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 07-09-2006 19:10 Martin-Solo. wrote:

...

Inderdaad Malam die stilte...het forum stond gewoon een paar uur stil, met de vraag wat tedoen !?. ( jeroen was niet in de buurt ) Ik had een paar keer de neiging om aan-te-vallen..maar wetende dat het daar alleen maar erger van wordt en voor Yoke Emoticon: Wink

Nou zoiets hebben we dan ook eens meegemaakt..en yoke is een sterke MOP die wandelt gewoon weer door hiero Emoticon: Nice

Ik had ook gevraagd om niet meer te reageren, doodzwijgen werkt vaak beter dan eindeloos door OH.
Ja hoor Moppie wandelt hier gewoon weer verder, heb geen zitvlees, alhoewel nou ik dit tik ? ik zit toch wel regelmatig achter de PC Edje!

Verder nog bedankt voor je support en van die van de rest ( ik zou eens eentje kunnen vergeten)

CU Yoke Emoticon: Bye bye

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik dacht dat sama- sama het moest zijn? Sami die loopt nog steeds in Amsterdam!!
Deze korte bewoordingen is voor mij duidelijk dat ze niet aan een discussie mee willen doen maar gewoon even de boel frustreren.
Het kan aan mij liggen Sorry geef even iets meer dan die antwoorden.
Het is of een jongere die denkt zo met de mede mens om te gaan, kort maar waar heeft hij het over,wat heb je daar aan.
Ik zie ook andere topic,s vooral in het Engels die kopiŽren de boel,en dan krijg je daar ook heel korte bericht over en weer.
Ik kan geen Engels goed lezen dus ze doen maar.
Het gaat er bij mij om die inhoud waarop je van gedachte kan wisselen.
Het kan aan mijn liggen hoor ik geef toe dat ik nu steeds sceptischer word.
Als ze mij weg willen dan moeten ze zo iets doen, kort, en waar geen moer aan te winnen valt laat staan iets er van leren, al helemaal niet.
Dus tante Yoke sorry dis is mijn antwoord en daar zal u het mee moeten doen.
Emoticon: Nooo Emoticon:

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 07-09-2006 20:01 zieleffe wrote:
Ik dacht dat sama- sama het moest zijn? Sami die loopt nog steeds in Amsterdam!!
Deze korte bewoordingen is voor mij duidelijk dat ze niet aan een discussie mee willen doen maar gewoon even de boel frustreren.
Het kan aan mij liggen Sorry geef even iets meer dan die antwoorden.
Het is of een jongere die denkt zo met de mede mens om te gaan, kort maar waar heeft hij het over,wat heb je daar aan.
Ik zie ook andere topic,s vooral in het Engels die kopiŽren de boel,en dan krijg je daar ook heel korte bericht over en weer.
Ik kan geen Engels goed lezen dus ze doen maar.
Het gaat er bij mij om die inhoud waarop je van gedachte kan wisselen.
Het kan aan mijn liggen hoor ik geef toe dat ik nu steeds sceptischer word.
Als ze mij weg willen dan moeten ze zo iets doen, kort, en waar geen moer aan te winnen valt laat staan iets er van leren, al helemaal niet.
Dus tante Yoke sorry dis is mijn antwoord en daar zal u het mee moeten doen.
Emoticon: Nooo Emoticon:

Ha,ha, nou begrijp ik het, Sami loopt nog steeds te dromen!
U ziet het ik ben weer vol op in de running en mijn bloeddruk is weer gezakt.
U moet zich niet zo opwinden hoor, niet goed voor Uw hoge bloeddruk.
We gaan gewoon weer verder en Uw bijdragen zijn net zo waardevol als van ieder ander .
groeten van tante Yo Emoticon: Bye bye

mas jono
Gebruiker
spacer line

[quote] On 07-09-2006 17:26 zieleffe wrote:

...

Sami sami [/quote]
Wanneer wordt u verbannen Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye [/quote]

maar Zieleffe toch,
Het was niet mijn bedoeling om U te frustreren, en ik wil U al helemaal niet weg hebben
ik was alleen beleefd, Sami sami is javaans voor "voor hetzelfde".
Ik heb geleerd dat je altijd beleefd moet zijn tegen de mensen. Als dat dan een kort zinnentje,
ja dan moet dan maar. Sorry als ik U hiermee op de een of andere manier op de tenen trap.

Dan heb ik nog een paar vragen aan U offtopic,
1) hoelang moet je ingeschreven staan in dit forum
om iets te mogen zeggen?
2) Moet je een bepaalde leeftijd hebben?
3) moet je per dag een x aantal commentaren geven?
4) welke band moet je hebben met Indonesia?

Ik wil U hiermee niet beledigen natuurlijk, dat begrijpt U toch ook wel, maar
U bent er over begonnen toch.

Salam
john

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

tresno jalaran soko kulino

ondertiteling graag ? dank u.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

kawan
Gebruiker
spacer line

Ini geen spelregels als op MSN Vrijgezellen Van Bali.
Ka-
Wan
( Karel Wantink)

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Dat kwam door de ervaring die wij gisteren hebben opgelopen.
Een kort antwoord betekend toch niet geÔnteresseerd zijn in het volgende.
Wat er gebeurd was, die reactie van Malam had je niet begrepen, door de reactie van je was het kort door de bocht want je gaf zelf al aan het niet goed gevolgd kon hebben wegen te druk,dacht ik zo?.
Op de andere vragen ik ben hier ook maar gast van deze forum,en hebt,heeft, geen zeggingschap op deze forum.
Onze Jeroen die doet het goed,maar heeft het nu even druk om mee te doen en te controleren.
Sami2 heb ik inderdaad niet begrepen ik dacht dat het sama2 in het Javaans, of is het verschil van Sudanees?Javaans.
Ja ik ben er over begonnen,mijn oprechte excuus, Als u mee wilt discussieeren graag, hoe meer zielen hoe meer vreugd! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Shiny
Sorry ik las het verkeerd het wel volgde maar niet reageren door drukte op uw werk u reageerd van uit uw werk Sory sory.
Hier herken ik zelf ook de fout, goed lezen is een must, maar ook zoals Bapak Sidia vertalen is ook belangrijk, want ook het dialect weet niet iedereen in het Maleis Javaans of Sudanees??

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

On 07-09-2006 21:46 sidia wrote:
tresno jalaran soko kulino

ondertiteling graag ? dank u.

Cinta karena terbiasa....

Wat komt uw zinnetje vandaan pak?

- Let us live simply so that others may simply live -

mas jono
Gebruiker
spacer line

Het is al goed Zieleffe,
U moet begrijpen, ik ben hier ook nieuw op het forum,
en ik ga niet als een dolle olifant hier en daar mijn mening
lopen verkondigen, kijk liever de kat eerst een beetje uit de boom.
Leer jullie eerst een beetje kennen, tidak apa2 toch?

Sidia: tresno jalaran soko kulino - betekent zoiets als
Cinta karena terbiasa.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Sidia: tresno jalaran soko kulino - betekent zoiets als
Cinta karena terbiasa.

[/quote]

zoiets als : gewoon omdat het liefde is ( of zo) ?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,859,967 pageviews Een website van indahnesia.com