naar bali

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
patricia12
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Zoals ik in mijn vorige stukje had geschreven zou ik even vertellen wanneer wij naar bali zouden gaan.Gisteren ben ik dus op nieuw bij d-reizen geweest om onze reis om te gaan zetten.We vertrekken als alles mee zit 29 maart 2007.We hebben voor deze datum gekozen omdat we dan hopen dat we dan de ergste regen hebben gehad(laten we het hopen)Verder hebben we tot op heden toe het zelfde hotel.Laats waren daar nog wat problemen omdat er samonella(weet niet precies hoe je het schrijft maar denk wel dat jullie het begrijpen hahaha)heerst.Afgelopen dagen hebben ze weer concact gehad met het hotel en werd het weer vrij gegeven.Nu maar duimen dat het zo blijft.
Verder hebben we er erg veel zin in alleen moeten we nu nog ruim een half jaar wachten voordat we onze koffers weer kunnen in pakken.En dan naar het land wat toch eigenlijk wel heel erg ons hart heeft gestolen.Wij kijken er in ieder geval heel erg naar uit dus geduld geduld en nogmaals geduld.

Groetjes Patricia Emoticon: Bye bye Emoticon: Smile

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,751,190 pageviews Een website van indahnesia.com