Mall junction@Jakarta

Subforum Selamat makan - Smakelijk eten 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Selamat makan - Smakelijk eten > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
saffier-blue
Gebruiker
User icon of saffier-blue
spacer line

Ik zat net even naar mijn vakantie foto's te kijken..en verrek joh Emoticon: Puh!

Het lijkt net new york als je de mall's vergelijkt met daar.

okey het is niet hetzelfde maar toch de winkels lijken hetzelfde

Zoals Starbucks damn dat hebben wij in NL niet eens Emoticon: Smile

the mall ow wat mis ik die..het was toch heel leuk om de winkels
in jakarta te bezoeken...

Weet iemand misschien hier welke mall het beste is?

greetz

Pardi
Gebruiker
spacer line

Hi saffier blue

Mangga dua daar kom nog wel eens als ik in Jakarta ben. Een heel enkele keer in Block.M maar ik moet zeggen dat zijn geen zaken voor jan met de pet.
Persoonlijk prevereer ik Pasar Baru heerlijk snuffelen en stukke goedkoper.

De koffie is niet te zuipen bij starbucks dus damned fore them. Slootwater in Amerika en nu in Indonesia en de rest van de wereld. Echt jammer Indonesia heeft zulke goede koffie dat ik het misdaad vind om die te laten verpesten door de Amerikanen. de Amerikanen verpesten zo nog al het een en ander.
Dus geef mij maar een bak popi tobruk van Sumatra maar vooral kopi Toradja heerlijk........ Emoticon: Yes! alleen vaak moeilijk te krijgen in Jakarta, ik bedoel dan echte van Sulawesi.

Groet Pardi/Ab

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Minum kopi dan nongkrong di starbucks jakarta.

Ze verkopen ook gewone indonesische melange.
En je kan ook bij een 24 uur open starbuck naast de oude Sarinah.
De beste mall is taman anggrek, gevolgd door plaza senayan en dan Sogo .

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Als je naar Jakarta gaat voor de malls, dan kun je in willekeurige andere wereldstad ook terecht, zelfs in Eindhoven hebben ze dezelfde winkels inmiddels, nog niet eens een wereldstad Emoticon: Puh!

Mij beviel Plaza Senayan erg goed, maar dat is alweer een paar jaar geleden. Verder koop ik er niet meer dan een drankje, want als ik westerse prijzen wil betalen doe ik dat ook liever in Nederland. Emoticon: Shiny

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 06-09-2006 04:18 Jeroen wrote:
want als ik westerse prijzen wil betalen doe ik dat ook liever in Nederland. Emoticon: Shiny

Tierlijk , de prijzen scheelt niet veel zoals bij M2M (mangga dua mall) of W.C.W( Winkel Centrum Woensel ).
Het gaat om de ambiance Emoticon: Shiny

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Plaza Senayan, en Plaza Indonesia want dat zit altijd aan mijn hotel...

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

saffier-blue
Gebruiker
User icon of saffier-blue
spacer line

Hallo allemaal,

Mangga dua daar ben ik nog niet geweest block m wel...
Hardstikke druk daarsoow en wel 6 verdiepingen hoog.

plaza sanayan, taman anggrek ben ik helaas ook niet geweest...

mensen terima kasi...thnx allemaal voor de tips..

mocht ik deze kerstvakantie weer gaan..dan ga ik ze proberen allemaal
te bezoeken.. Emoticon: Puh!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,554,367 pageviews Een website van indahnesia.com