Nasi Uduk in de ochtend en in de nacht

Subforum Selamat makan - Smakelijk eten 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Selamat makan - Smakelijk eten > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
saffier-blue
Gebruiker
User icon of saffier-blue
spacer line

Pas geleden ben ik op vakantie geweest in jakarta... Emoticon: Smile Emoticon: Smile heel erg leuk
natuurlijk en mooi vooral bij de malls was het leuk.

Aurundina is een soort straat waar ze allemaal nasi Uduk verkopen met kip.
Het is me opgevallen dat er alleen maar mannen zijn die koken. Emoticon: Very funny
ik d8 namelijk altijd dat er in indonesia een regel gelde en dat was natuurlijk

de man werkt en de vrouw kookt,als een man kookt en is dat geen echte man!:$
dat zei een neefje van me die in jakarta cibubur woont..

Misschien dat ik de enige ben die het is opgevallen,maar tegenwoordig
staan der meer mannen in de keuken te koken dan vrouwen.. Emoticon: Puh!
en das op zicht wel lache

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Sate verkopers meestal mannen die in de rook staan en vrouwen welke de verkoop ervan doen en bediening.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Hitami
Gebruiker
spacer line

de vrouwen die kijk wel uit, thuis koken ze al, dus ze gaan niet nog een keer hun beroep van maken ha ha ha
beroeps kok is een zwaar werk en dat hebben de vrouwen in de gaten....wanneer worden de mannen slimmer ????

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

mss lagi datang bulan ?
Hetschijnt dat het eten zuur gaat worden.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 03-09-2006 10:48 saffier-blue wrote:

Pas geleden ben ik op vakantie geweest in jakarta... Emoticon: Smile Emoticon: Smile heel erg leuk
natuurlijk en mooi vooral bij de malls was het leuk.

Aurundina is een soort straat waar ze allemaal nasi Uduk verkopen met kip.
Het is me opgevallen dat er alleen maar mannen zijn die koken. Emoticon: Very funny
ik d8 namelijk altijd dat er in indonesia een regel gelde en dat was natuurlijk

de man werkt en de vrouw kookt,als een man kookt en is dat geen echte man!:$
dat zei een neefje van me die in jakarta cibubur woont..

Misschien dat ik de enige ben die het is opgevallen,maar tegenwoordig
staan der meer mannen in de keuken te koken dan vrouwen.. Emoticon: Puh!
en das op zicht wel lache

Malam is een echte man hoor, stoer havenwerk en Poppy kookt, maar als Malam vrij is doen we het gezellig samen.
Zou het zo zijn dat Malam zonder werk zou komen en met eten koken zijn duit zou kunnen verdienen, zou ik er geen moeite mee hebben.
IndonesiŽ???????? Niet alleen in Jakarta, maar overal in IndonesiŽ zie je kleine warungs en eettentjes waar de man de scepter zwaait, wat wil u suggereren?

saffier-blue
Gebruiker
User icon of saffier-blue
spacer line

thnx allemaal voor jullie reacties... Emoticon: Puh!

ik wil helemaal niets suggereren...ik vond het alleen maar leuk
om te zien dat er allemaal mannen zijn die nu ook koken..
een oom van me vroeger die wilde dus nooit gaan koken,
maar nu helpt hij wel af ten toe bij een toko restaurant als het nodig is.

idd als de vrouw thuis al kookt,waarom zou ze er dan ook nog haar beroep
ervan maken...

Alle taken zijn tegenwoordig verspreid...in sommige gevallen zitten
de mannen zelfs thuis en werkt de vrouw op kantor.

Emoticon: Puh!

waroeng
Gebruiker
User icon of waroeng
spacer line

Gewikkeld in baanan bladeren zoals je nasi oedoek in Jakarta, hebben we ook in Beverwijkse bazaar Hal 6, bij Waroeng Indonesia
Maar het is geen nasi oedoek, maar nasi koening!! smaak nog lekkerder dan nasi oedeok!!...niet geloven, ...kom maar 's langs om te proefen!!! en ook andere traditioneele indonesisch snacks

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

Goh, Waroeng, verkopen jullie eten? Was me nog niet opgevallen..
Ik geloof dat je wel genoeg reklame gemaakt hebt en dat de lezers van dit forum het inmiddels wel begrepen hebben.

Ga staan waar geen plek is om te staan.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 10-02-2007 15:14 pak ronald wrote:
Goh, Waroeng, verkopen jullie eten? Was me nog niet opgevallen..
Ik geloof dat je wel genoeg reklame gemaakt hebt en dat de lezers van dit forum het inmiddels wel begrepen hebben.

Het lijkt erop dat ze het aan de straatstenen niet kwijt kunnen, dat word wat als er ook nog een china town komt. Emoticon: Devil

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

China town?
De Chinese gemeenschap in Den Haag wil graag een China town, zogenaamd voor culturele doeleinden.
In Den Haag hebben we al een China kwartier, tot grote overlast.
De ""culturele doeleinden"" zijn tot nu toe geplaatst binnen louche Chinese restaurantjes[inclusief bordelen op een achteraf kamertje] drugshandel, woekeraars e.d.
Onze burgemeester Deetman blijft geloven dat de Chinezen een eigen China town moeten hebben, in het kader van sociaal beleid.

Als Deetman doordrijft is straks de binnenstad in hadden van Chinese pooiers, geldschieters en gokpaleizen.
Heb de wethouder al gewaarschuwd

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Merapi op de Beverwijkse bazaar komt een chinatown, allemaal chinezen met eten en aanverwante artikelen en aangezien chinezen van alles verkopen kan dat ook van alles zijn.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Ja precies, er wordt van alles verkocht.
Oncontroleerbaar, vorig jaar waren er 3 moorden, binnen de Chinese gemeenschap: gokschulden.
Er wordt gewoon een heel crimineel netwerk opgezet, Amsterdam is nr 1 op de lijst

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Goed, na dit intermezzo hoop ik dat we weer ontopic kunnen. En dat eten van de warung koop ik hier wel om de hoek, daar hoeft inderdaad niet steeds aan herinnerd te worden op dit forum.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,320 pageviews Een website van indahnesia.com