Moslim terroristen of gewoon de Terrorist? Op het TV in NL

Subforum Andere praat 
71 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 07-03-2008 09:36 Albert wrote:

...

Volg het nieuws doboh.

U bedoelt ?

Oyibo en Ome Sid hebben geen jassentechniek in huis.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Maar je moet wel willen surfen.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Nou dat heeft Oyibo gedaan !
En wat denk je Albert?

Na ampel beraad heb ik wel een reactie op de bronnen van deze publicaties.
En dat is.......... *gniffel*

Albert, het zou geen kwaad kunnen te checken uit welke bronnen deze publicaties komen. En uit welke achtergrond. Er zijn instellingen in Nederland waar mensen gewoon behandeling ondergaan voor dit soort zaken. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 07-03-2008 10:48 oyibo wrote:

Na ampel beraad heb ik wel een reactie op de bronnen van deze publicaties.
En dat is.......... *gniffel*

Albert, het zou geen kwaad kunnen te checken uit welke bronnen deze publicaties komen. En uit welke achtergrond. Er zijn instellingen in Nederland waar mensen gewoon behandeling ondergaan voor dit soort zaken. Emoticon: Party!

Lach jij maar mannetje, wie het laatst lacht lacht het best. je hebt geen idee wat ons nog allemaal te wachten staat.
En ik heb nog meer bronnen dan alleen het internet en daar heb jij totaal geen toegang tot. Lach maar.

Iedereen lach maar. Straks lachen jullie niet meer maar ik wel. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Bye bye Emoticon: Confused

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Iedereen lach maar. Straks lachen jullie niet meer maar ik wel

Na het volgen van je verhaal Albert heb je mij aan mijn zijde.
Maar als er in de wereld je voorspelling uitkomt, en ook gebeurd,waar blijf je dan?, heb je een bunker of zo in je achtertuin.
Dat omdat je het laatste wil is, "lachen".
Mag ik het zo formuleren, is het niet dat de geschiedenis het juist aan toont, hoe verschrikkelijk dat ook is een atoom bom in je achtertuin te krijgen.
Hebben we dat niet in de VN gezegd dat nooit meer.
Maar ja dan moet je wel luisteren
Dat doen ze niet meer althans die mensen die op de achtergrond, lieden naar voren schuiven die voor hen de wereld verpesten,zoals Asama Binladen.
Vergeet niet dat Amerika een heel grote band had met de familie van Osama Bin laden.
Zij bezaten nog al veel invloeden op het gebied van economische bindingen, in Amerika, die niet zo bekend waren.
Dus die complot theorieŽn, kunnen wel eens echt waar zijn. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Albert,

Daar heeft Zielleffe natuurlijk wel een punt.
Is dat dan echt "lachuh"?

Het kan natuurlijk zijn dat een terrorist de gewoonste zaak van de wereld voor je is, maar in de mijne niet. Wat is dan lachen? Nu dus even serieus, wij hebben geen jassen natuurlijk. Maar dan een gewone reply die erg op prijs gesteld is.

It's only kinky the first time.

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

On 07-03-2008 07:33 sidia wrote:

...

Moslims denken de hemel te verdienen door goed te leven.
Of door mensen van een ander geloof op te blazen middels bommen en granaten
.
Typisch een uitspraak van een domme westerling in dit geval van een nederlander (?).

'Terreuraanslag op Chinees vliegtuig verijdeld'

PEKING - Bemanningsleden op een vlucht van de vliegtuigmaatschappij China Southern hebben voorkomen dat het toestel doelwit werd van een aanslag. Onbekenden hadden naar verluidt brand willen stichten in het vliegtuig om het zo te laten crashen.

Het toestel was vertrokken uit de stad Urumqi in het noordwesten van China en kon volgens de autoriteiten in de stad Lanzhou veilig aan de grond worden gezet.

Urumqi is de hoofdstad van de provincie Xianjiang waar veel moslims van de Oejgoerse minderheid wonen. De bevolkingsgroep heeft haar wortels in Centraal-AziŽ.

TOEVAL???

Ik wacht nog steeds op de eerste zelfmoordaanslag die wordt gepleegd 'in de naam van Jezus', maar om de ťťn of andere reden is het steeds 'in de naam van Allah'

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

On 07-03-2008 07:33 sidia wrote:

...

Moslims denken de hemel te verdienen door goed te leven.
Of door mensen van een ander geloof op te blazen middels bommen en granaten
.
Typisch een uitspraak van een domme westerling in dit geval van een nederlander (?).

www.dhushara.com/book/sakina/i(...)am.htm#anchor1359674

72 Black Eyed Virgins: A Muslim Debate on the Rewards of Martyrs By Yotam Feldner*

Ik ben bang dat dit een andere achtergrond heeft dan domme westerlingen.

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 09-03-2008 16:22 Nemesis wrote:

...

Ik ben bang dat dit een andere achtergrond heeft dan domme westerlingen.

Dit is ook een soort debat van en met sommige sommige fundi' s die bepaalde daden van sommige moslim proberen te rechtvaardigen.
In de gevoerde discussie is er sprake een oorlogsituatie waar een bezette volk waarva hun gerboortegrond afgepakt wordt door een andere volk zich gaan verweren.
Dus omdat ze met alle middelen hun strijd hebben gezet (desnoods met de martelaarschap) moet je de andere Moslims (meer dan 1000.000.000 mensen) niet aanspreken.

Het te zot voor woorden dat ALLE Moslim , ook die in Nederland wonen (tussen 850.000-1000.000 worden aangekeken en mede verantwoordelijk gesteld.
Ya , het is te zot voor woorden.

Even een parralel gaan trekken :
Omdat er een zotte parlementlid gekke dingen doet in nederland worden alle nederlanders verantwoordelijk gesteld .
Ook die in het buitenland wonen .

Kan toch niet ????

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Feit blijft dat veel aanslagen worden gepleegd door groeperingen die zich dienaars van Allah noemen, en dat als excuus gebruiken om die aanslagen te rechtvaardigen.

Kom op Sidia, niet zo naief, je begrijpt toch ook wel dat dŠt op een gegeven moment het beeld van Nederlanders bepaald over de Islam en de kansjongeren van Ella daar in Nederland??

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

Het probleem zit hem in het feit dat die 1000.000.000 muslims nauwelijks hun afkeur laten horen.

Het antwoord lijkt vaak niet meer te zijn dan: "Bush deugt ook niet"

Het antwoord van de doorsnee Nederlander op Wilders is toch ook niet: "Osama deugt ook niet"

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 09-03-2008 17:14 Nemesis wrote:
Het probleem zit hem in het feit dat die 1000.000.000 muslims nauwelijks hun afkeur laten horen.

Oya ?

Lees je geen(internet) kranten.??
Verschillende Moslimsorganisatie uit de hele wereld hebben hun afkeuring gegeven , via hun vertegenwoordigers.
Uiteraard er is geen namenlijst van individuele moslims .
In Indonesia werd de acties van de teroristen door de M.U.I ook afgekeurd middels diverse fatwa' s.
Dat gebeurt ook door verschillende Moslimsorganisatie in Egypte en andere landen.
Bij de Islam is er een duidelijke spelregel(oorlogsrecht) .
De daden die gepleegd zijn in indonesia is op grond van die oorlogsrecht verworpen .

Even dom doen en met dezelfde argumenten gooien :
Heb ik in Nederland gemerkt dat de Nederlanders het niet " pikken" dat ene zotte manneke (Menir Wilders) zo te keer gaat richting de bijna 1000.000 moslims in Nederland ?
Ik heb ook nog geen lijst gezien waar de namen van mensen zoals Nammesis , Arjanto , (dus de gemiddelde Nederlanders ) staan vermeld ?
dacht ik niet .
Of zou de gemiddelde Nederlander (ong t/m 70 %) toch enigzins allergisch is op hun Moslim medelanders??
Want wie zweigt stemt toe (Nederlandse gezegde ).

Kijk als we zo met elkaar omgaan en gelijk naar de andere kant wijzen zou het buitenland [bmss terecht ] denken dat Meneer Wilders DE woordvoerder is van de zwijgende meerderheid in Holland.

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

De oproep van Doekle Terpstra van de HBO-raad die hij vorig jaar via de krant aanzwengelde kan je toch nauwelijks ontgaan zijn.

Iets met vergelijkbare impact van muslim organisaties staat mij niet bij.

Bovendien, het gaat hier om kwalijke uitspraken en een film die nog niemand gezien heeft. Als het gaat om afkeur over Osama en zijn vrinden dan gaat het om aanslagen en duizende doden.

Qua inhoud is het niet verkeerd wat de verschillende moslimorganisaties over Osama hebben gezegd, maar de volumeknop zal toch echt verder open moeten.

Jantje
Gebruiker
spacer line

On 09-03-2008 18:03 Nemesis wrote:
De oproep van Doekle Terpstra van de HBO-raad die hij vorig jaar via de krant aanzwengelde kan je toch nauwelijks ontgaan zijn.

Iets met vergelijkbare impact van muslim organisaties staat mij niet bij.

Bovendien, het gaat hier om kwalijke uitspraken en een film die nog niemand gezien heeft. Als het gaat om afkeur over Osama en zijn vrinden dan gaat het om aanslagen en duizende doden.

Qua inhoud is het niet verkeerd wat de verschillende moslimorganisaties over Osama hebben gezegd, maar de volumeknop zal toch echt verder open moeten.

Weer bingo Nemesis. Wat die volumeknop betreft: Hier waar ik woon kan die van de plaatselijke moskee niet verder naar rechts. Het zou inderdaad de moslimgemeenschap sieren als men meer commentaar zou geven op hun criminele broeders. Schijnt niet te mogen in die kringen. Die Katolieken en christenen waren ook geen lieverdjes 500 jaar geleden. Nu, heden ten dage moeten we dat in Nederland wederom ondergaan. Gewoon van de gekke. Aanpassen of wegwezen zou ik zeggen.

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

Ik hoop dat je oproep niet opgevat wordt als een wens om luidsprekers op de moskee te monteren, waar behalve 5 x daags gebeden te horen zijn ook commentaar op de crimenele broertjes te horen zou zijn. 't zou zo maar kunnen....

Emoticon: Worship Emoticon: Yes! Emoticon: Worship

Jantje
Gebruiker
spacer line

Sidia:
Even dom doen en met dezelfde argumenten gooien :
Heb ik in Nederland gemerkt dat de Nederlanders het niet " pikken" dat ene zotte manneke (Menir Wilders) zo te keer gaat richting de bijna 1000.000 moslims in Nederland ?
Ik heb ook nog geen lijst gezien waar de namen van mensen zoals Nammesis , Arjanto , (dus de gemiddelde Nederlanders ) staan vermeld ?
dacht ik niet .
Of zou de gemiddelde Nederlander (ong t/m 70 %) toch enigzins allergisch is op hun Moslim medelanders??
Want wie zweigt stemt toe (Nederlandse gezegde ).

Kijk als we zo met elkaar omgaan en gelijk naar de andere kant wijzen zou het buitenland [bmss terecht ] denken dat Meneer Wilders DE woordvoerder is van de zwijgende meerderheid in Holland.

Menirtje Sidia,

U lijdt aan schizofrenie en ik heb met u te doen. Op een ander forum namelijk hield u ooit een betoog over de "adat Indonesia" waarbij u aanhaalde: "sunat en tetesan" Emoticon: Cry FGM) alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is. U veroordeelt het niet en stemt dus toe. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar van walg. Kleine meisjes besnijden of zoals u schreef: "tegenwoordig volstaat men wel een klein prikje in de clitoris" Ik heb daardoor diepe minachting voor dit middeleeuwse geloof gekregen. Child abuse tenvoeten uit! Dit kan/mag niet toegestaan worden in onze cultuur. hoewel belgische artsen pleiten voor legalisering. Zijn ook volkomen de weg kwijt. Islam is een gevaarlijk, wreed geloof en zou eigenlijk verboden moeten worden. Gelukkig zijn er Wilders en Ayaan hirschi Ali die het lef hebben hier hun nek voor uit te steken.

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

On 09-03-2008 19:09 Jantje wrote:
Sidia:
...

Islam is een gevaarlijk, wreed geloof en zou eigenlijk verboden moeten worden.

Nee, Islam is een geloof dat hier en daar een paar primitieve, slechte kenmerken heeft en grotendeels zijn dit gewoon slechte gewoonten uit de regio waar de islam vandaan komt en geen kenmerken van de Islam zelf. Ik bedoel vrouwen slecht behandelen is normaal voor een gemiddelde Arabier.
Eigenlijk niet anders dan het Christendom tot zo'n 500 jaar geleden.

Is er hier op het forum een Moslim die mij kan vertellen waar in de Koran staat dat een vrouw een hoofddoek of burka moet dragen? Nee, die er niet, want dat staat er niet in. Het zijn die vervelende Arabieren die deze vrouwonvriendelijke onzin hebben bedacht.

Het enige dat moet gebeuren is deze primitieve slechte kenmerken (inclusief hoofddoek en luidsprekers!) uitbannen.

(En a.u.b. ook geen kleine prikjes meer in de edele delen...) Emoticon: Cry

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

On 09-03-2008 19:09 Jantje wrote:
Sidia:
...

Islam is een gevaarlijk, wreed geloof en zou eigenlijk verboden moeten worden. Gelukkig zijn er Wilders en Ayaan hirschi Ali die het lef hebben hier hun nek voor uit te steken.

Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Worship Juist...en dat is het!!

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 09-03-2008 19:30 Nemesis wrote:

...

Nee, Islam is een geloof dat hier en daar een paar primitieve, slechte kenmerken heeft en grotendeels zijn dit gewoon slechte gewoonten uit de regio waar de islam vandaan komt en geen kenmerken van de Islam zelf. Ik bedoel vrouwen slecht behandelen is normaal voor een gemiddelde Arabier.
Eigenlijk niet anders dan het Christendom tot zon 500 jaar geleden.

Is er hier op het forum een Moslim die mij kan vertellen waar in de Koran staat dat een vrouw een hoofddoek of burka moet dragen? Nee, die er niet, want dat staat er niet in. Het zijn die vervelende Arabieren die deze vrouwonvriendelijke onzin hebben bedacht.

Het enige dat moet gebeuren is deze primitieve slechte kenmerken (inclusief hoofddoek en luidsprekers!) uitbannen.

(En a.u.b. ook geen kleine prikjes meer in de edele delen...) Emoticon: Cry

Wat ik mij afvraag is of de vrouwen die nu plotseling omzwaaien en moslima worden, om wat voor reden dan ook, ook nog een "klein prikje of minuscuul sneetje" in de edele delen moeten ondergaan of kunnen ze dat weigeren, zoals ik ook wel hier op het forum gelezen heb dat mannen die moslim worden niet verminkt willen / hoeven te worden ?

Ayo Pak Sid, Uw Ibu ook al ge prik prik ? Emoticon: Cry

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Natuurlijk Yoke die heeft een prik van Om Sid gehad.ha ha Emoticon: Devil Emoticon: Puh! Emoticon: Shut up!

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

Waar ik tegen ben is niet alleen de verminking, maar ook de achtergrond van dit achtelijke gebruik.

Deze is dat vrouwen (vrouw en dochters) eigendom zijn van de man en dat die bang zijn dat het "eigendom" het met de buurman gaan doen, waarna iedereen hem uitlacht en het koopwaar (de dochters) sterk in waarde verminderd zijn.

Overigens komen de gebruiken eervraak en hoofddoek dragen uit dit zelfde gedachtengoed. Vermoedelijk heeft dit als achtergrond dat Arabische mannen de neiging hebben om alles wat ook maar lijkt op een vrouw te bespringen. Zoals wijlen Theo van Gogh zo toepasselijk wist aan te duiden als hij het over geiten had.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 09-03-2008 21:20 zieleffe wrote:
Natuurlijk Yoke die heeft een prik van Om Sid gehad.ha ha Emoticon: Devil Emoticon: Puh! Emoticon: Shut up!
Click to see original image

Denk ik ook wel Om Ziel maar ik bedoel dit wel serieus hoor, ben heel benieuwd of die burka dragende vrouwen dus ook totaal er voor gaan !

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 09-03-2008 21:05 4yoke4 wrote:

...

Ayo Pak Sid, Uw Ibu ook al ge prik prik ? Emoticon: Cry

Nee toch.
Tante Yo , je gaat toch niet jezelf verlagen tot het nivo van sommige leden hiero Emoticon: Smile .
Zulke persoonlijke vragen is niet gepast..
Als je mijn background kent zal je ook zien dat wij (de familie) europese opleiding en vorming gehad hebben. Al meer dan 100 jaar.
Al 2 of meer generaties boven mij .
Daarnaast heb ik ook ergens geschreven dat ik nog nooit gehoord heb in mijn naaste omgeving(level) , schoolgenoten , zelfs van de vorige generaties die aan zulke barbaarse praktijken doen.
Zelfs nooitgehoord dat bij onze pembantu' s , eenvoudige dorpelingen dat ook meegemaakt hebben.
dat het nog gebeurde , tyaa , daar kan je mij niet aanspreken.

Trouweens die Ome Jan staat hier weer te raskalen.
In de site waar ik ooit voor een korte tijd lid was (waar Ome Jan en Tante Yo nog steed lid zijn ) heb ik ook geschreven dat het in Indonesia volgens de regels van de ministerie van Gezondheid (?) ook praktisch niet meer gedaan.
Ze hebben zelfs aanwijzingen gegeven.
Dat het in sommige (achterlijke )gebieden en bij sommige mensen gebeurt was ook bekend . Maar kennelijk werd het nog gedoogd .
Daar moet je mij en andere moderate-(" moderne" Emoticon: Wink moslims niet aanspreken.

Wil Ome jan zo goed wil zijn om eventueel een quote van mij hiero te plaatsen , waaruit blijk dat ik die barbaarse praktijken steunde of niet heb afgekeurd.
Anders is het laster . Harus bisa diCek mas .

Zo zie je maar , van Moslim Teroristen Of Gewoon de (of een) Terorist gaat het off topic naar besnijdenis van vrouwen.
Als men maar een stokje kan vinden of erbij halen om de hond(zondebok) te kunnen slaan.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Ik hoorde vandaag nog een staaltje, een turkse vrouw is bezig haar rijbewijs te halen en wil dan graag een cabriolet kopen van haar zelfverdiende geld, mag niet van manlief, zou ze teveel bekeken kunnen worden als ze met loshangende in de wind waaiende haren in haar cabrio gaat toeren, ze draagt nl. ook geen hoofddoek, hoeft niet van hem maar er zijn grenzen. Geen cabrio dus !!!!!!!!!!!! Emoticon: Devil

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

wat zou u hiervan denken, toch ook een premitieve gedoe die nu nog plaats vind in een gebied die past daar.
Stel je eens voor dat ze ook zo gingen lopen in hartje Amsterdam.
Moet kunnen zegt Cohen
op de ťťn of andere manier blijft alleen het sociale deel hangen. Dat moet dan maar.aldus Cohen pappen en nat houden.
Steeds meer kritiek PvdA op Cohen,http://www.telegraaf.nl/binnenland/3451487/_Steeds_meer_kritiek_PvdA_op_Cohen__.html

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,988,056 pageviews Een website van indahnesia.com