ergeren aan avatars

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
45 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

offtopic maar weer verwijderd he Malam. Stop daar eens mee en reageer in desbetreffende topic gewoon op die zaken, werkt echt veel prettiger voor iedereen hier.

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

de mijne blijft hetzelfde
de meest geniale kerel die er bestaat..... he he he

Greetz

air cuka
Gebruiker
spacer line

On 02-09-2006 23:59 4yoke4 wrote:

...

Terima kasih,

Als de vraagstelling wat duidelijker was geweest dan was het niet zo uit de hand gelopen.
De bedoeling van mijn tegenvragen aan jou waren om mij wat duidelijkheid te verschaffen in jouw positie, daarop zou ik je dan wat informatie kunnen geven over Indonesia. Zelf zou je dan vergelijkingen kunnen maken, ik hoef dat niet voor jou te doen. Uiteindelijk zul je zelf uit moeten zoeken of je er wel of niet wilt wonen.
Per slot van rekening zit je nu op een forum over Indonesia, waarom stel je hier je vragen dan, denk jij dat alle forumgangers hier ook in Thailand zijn geweest?

Wees dus in het vervolg duidelijker in je vraagstelling en doe het maar gewoon in het nederlands want dan kom je misschien beter uit je woorden.
We zijn hier hele normale mensen op dit forum maar domme vragen stellen is domme antwoorden krijgen.

En dan nu ook nog een beetje bij Jeroen gaan klagen vind ik kinderachtig, als het uit de hand loopt grijpt hij heus wel in zonder dat je om moet verzoeken.

Doe in het vervolg wat beter best om duidelijk te zijn en klagen doe je maar op een ander forum.

Yoke Emoticon: Bye bye

Beste Yoke,

= moderator edit: beledigende zooi weggehaald =
OPMERKING BEHEERDER

En dit gezeik wil ik dus absoluut niet meer zien, van niemand niet, maar al helemaal niet meer van jou.

Geplaatst door Jeroen @ 06-09-2006 04:25

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Beste Air Cuka
Er is zo juist een nieuwe topic geopend, INFO VOOR VAKANTIEGANGERS
Wel is waar sluit dit niet helemaal aan op uw vraag, maar ik denk dat er wel waardevolle informatie voor u in staat.

Groet Malam

air cuka
Gebruiker
spacer line

On 05-09-2006 12:16 Malam wrote:
Beste Air Cuka
Er is zo juist een nieuwe topic geopend, INFO VOOR VAKANTIEGANGERS
Wel is waar sluit dit niet helemaal aan op uw vraag, maar ik denk dat er wel waardevolle informatie voor u in staat.

Groet Malam

Dank je voor de info, ik heb het al allemaal gelezen.

Ik ben, als ik mezelf kan inschatten, geen standaard vakantieganger.
Vind dit trouwens ook denigrerend klinken t.o.v. mensen die wel bijv. eenmalig naar Indonesie op vakantie gaan.(Soort wij zij gevoel)

Ik heb hier een overigens perfect stukje Indonesie in huis: Mijn vriendin, een wandelende wikipedia, weet echt alles over haar land, ongelofelijk.

Ik kan mijn vraag (betreffende vergelijk met Thailand) overigens niet bij haar kwijt, zij is zeeeeeeeeer vooringenomen aangaande Thailand en vind alle vrouwen daar hoeren zonder moraal! (slik, ik niet!) ze haat alleen al het woord Thailand, als ze dat hoort, dan klapt ze dicht als een euhhhh deur?

Als ik in oktober naar Indonesie ga, dan is het meer om haar fam. te ontmoeten en mezelf een beeld van de situatie daaro te verschaffen dan om lekker de toerist uit te gaan hangen. (ben ik niet t type voor)

Ben overigens bang dat ik me ga storen aan de rahmadan en de volledige overgave daaraan etc, alswel het veelgehoorde geklaag over de minnaret en zijn speakers. (zoek nog goede earplugs, iemand?)
Ik wil vrij zijn in mijn doen en laten, niet hoeve eten achter gordijntjes etc.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Beste Air Cuka,
Ik zal mijn reactie op uw laatste bericht in de topic Indonesia of Thailand plaatsen, hier zijn we offtopic, maar ik wil graag op uw bericht reageren.
Stel je voor anders wordt Jeroen boos hahaha.

air cuka
Gebruiker
spacer line

On 05-09-2006 15:19 Malam wrote:
Beste Air Cuka,
Ik zal mijn reactie op uw laatste bericht in de topic Indonesia of Thailand plaatsen, hier zijn we offtopic, maar ik wil graag op uw bericht reageren.
Stel je voor anders wordt Jeroen boos hahaha.

Dat is gesloten!
Maar speciaal voor die reactie zal ik dan een nieuw topic openen.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

MALAM BREAK.
Iets minder ingrijpend als een break van Jeroen.
Ach Yoke wij hebben misschien ook niet geheel goed gereageerd, Air Cuka kwam met een aantal vragen, die met tegenvragen werden beantwoordt.
Dat is normaal op dit forum, als je iets wil weten, dan moet je wel duidelijk zijn, dat is inmiddels bekend op dit forum.
Ach een beetje plagen mag wel, daar doe ik ook aan mee, maar Air Cuka was nieuw, inmiddels denk ik dat hij begrijpt hoe het hier werkt.
Beste Yoke ook dat is een leerproces, waar ik door schade en schande wijs ben geworden, soms nog krijg ik een modorator break als ik offtopic ben.
Inmiddels heb ik een goede discussie met Air Cuka, ook heeft hij de achterliggende gronden van zijn vraag duidelijk gemaakt.
Mag ik u vragen de strijdbijl te begraven? zodat u met uw rijke ervaring Air Cuka als nieuwe IndonesiŽganger bij kan staan?
Hij bedoelde het niet verkeerd en u ook niet, laten we het houden bij een miscommunicatie.

Getver hoor mij nu, Malam als vredestichter.

air cuka
Gebruiker
spacer line

Air cuka was by the way het eeste woord waar het Indonesisch/belanda woordenboek op open viel!

Toepasselijk toeval dus, ik ben een echte azijnpisser Emoticon: Bye bye

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

On 05-09-2006 19:14 air cuka wrote:
Air cuka was by the way het eeste woord waar het Indonesisch/belanda woordenboek op open viel!

Toepasselijk toeval dus, ik ben een echte azijnpisser Emoticon: Bye bye

Air cuka
was by the way
Dit woord herken ik ergens van door een gebruiker hier die meerdere keren toch op deze site heeft gezeten.
Ik zeg niet dat het zo is maar ik herken die woord ergens van dus nieuw daar twijfel ik over Emoticon: Red face Emoticon: Confused

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Malam, is de Indonesische naam van mijn jongste kleindochter, al onze kleinkinderen hebben buiten hun officiŽle naam een Indonesische naam.
De echte naam van Malam is michelle, ik heb als een koekie midden in de nacht zitten te wachten tot het kreng eindelijk de behoefte voelde om op aarde te komen, terwijl ik al 24 uur wakker was, toen heb ik haar de naam Malam(nacht) gegeven.
We hebben ook een Intan(parel) Melati(mooie ruikende Indonesische bloem) en Fajar( de opkomst van de zon)
O o weer offtopic, sorry Jeroen.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 05-09-2006 19:13 Malam wrote:
MALAM BREAK.
Iets minder ingrijpend als een break van Jeroen.
Ach Yoke wij hebben misschien ook niet geheel goed gereageerd, Air Cuka kwam met een aantal vragen, die met tegenvragen werden beantwoordt.
Dat is normaal op dit forum, als je iets wil weten, dan moet je wel duidelijk zijn, dat is inmiddels bekend op dit forum.
Ach een beetje plagen mag wel, daar doe ik ook aan mee, maar Air Cuka was nieuw, inmiddels denk ik dat hij begrijpt hoe het hier werkt.
Beste Yoke ook dat is een leerproces, waar ik door schade en schande wijs ben geworden, soms nog krijg ik een modorator break als ik offtopic ben.
Inmiddels heb ik een goede discussie met Air Cuka, ook heeft hij de achterliggende gronden van zijn vraag duidelijk gemaakt.
Mag ik u vragen de strijdbijl te begraven? zodat u met uw rijke ervaring Air Cuka als nieuwe IndonesiŽganger bij kan staan?
Hij bedoelde het niet verkeerd en u ook niet, laten we het houden bij een miscommunicatie.

Getver hoor mij nu, Malam als vredestichter.

Malam,
Ik heb hem al het beste toegewenst met zijn vriendin en een fijne vakantie, ik ben niet haatdragend maar sommige uitspraken zoals VISWIJF enz. past niet.
We laten het hiermaar bij, het zal wel aan zijn leeftijd liggen dat hij zulke onbezonnen uitspraken doet. Fijne discussie toegewenst,
Selamat Malam Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 05-09-2006 19:25 zieleffe wrote:

...

Air cuka
was by the way
Dit woord herken ik ergens van door een gebruiker hier die meerdere keren toch op deze site heeft gezeten.
Ik zeg niet dat het zo is maar ik herken die woord ergens van dus nieuw daar twijfel ik over Emoticon: Red face Emoticon: Confused

Als je Londoh bedoelt, nee die behandelt mij zo niet

groeten Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Neen Bapak Londoh niet!, Tante Yoke die heb ik wel hoog staan ondanks dat anderen er anders er over zullen denken.
Een man die met zijn site veel heeft laten zien wat er in Indonesie allemaal is gebeurd.
Zijn kennis van dat land is enorm te noemen.
Op de mannier waarop hij enkel aan pakte ja daar kan je van mening verschillen.
Ik ben aan het zoeken gegaan maar kan het op search niet vinden maar er is iemand die dat woord steeds gebruikte by the way .
Misschien kom er achter anders is hij nieuw hier? Emoticon: Wink Emoticon: Shut up!

O ja ik ben het met u eens die woorden zou hij terug moeten nemen dat doe je niet met ouderen.
Even over de knie en dan weer verder ontopic. Emoticon: Angry Emoticon: Blush

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 05-09-2006 19:44 4yoke4 wrote:

...

Als je Londoh bedoelt, nee die behandelt mij zo niet

groeten Yoke

Helemaal met u eens Yoke, we gaan gewoon weer verder, ik ben er inmiddels van overtuigd dat Air Cuka iets te veel overgereageerd heeft gereageerd, doet Malam ook wel eens, wordt ie weer op de vingers getikt door Jeroen.
Wedden dat Air Cuka spijt heeft?
En dan gaan we weer vrolijk verder.
Sorry Jeroen ik ben weer offtopic, maar waar moet ik het dan anders doen?

air cuka
Gebruiker
spacer line

Goed dan, zand over dat viswijf uit Volendam Emoticon: I love it , begraven die handel.

Ik ben overigens geen 20 of zo (3..........7 ueg oud Emoticon: )

Is die psycholoog zo kind aan huis bij jullie dat het een vriend is geworden??

Of is het een puur zakelijke relatie (patient dokter)?

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Air cuka optiefen met die persoonlijke vete hier, anders zorg ik dat je er hier mee stopt.

De rest ook gewoon NIET reageren, want dat resulteerd vanzelf ook in een ban van dit forum.

Einde discussie dus, ontopic voor zover dat mogelijk is.

josari
Gebruiker
spacer line

zieleffe,

by the way werd geintroduceerd door Yogya-Bali

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 06-09-2006 04:22 Jeroen wrote:
Air cuka optiefen.

Foei Jeroen, jouw avatar is zo mooi dat ik hem op mijn desktop heb gezet, daar hoort deze taal niet bij thuis. Emoticon: Nooo

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,716,313 pageviews Een website van indahnesia.com