Pangandaran

Subforum Java 
33 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
chirpy
Gebruiker
spacer line

Kan iemand mij vertellen hoe de toestand nu is in Pangandaran. Ik ben ongerust over het welzijn van mijn bekenden die woonden langs het strand op de hoogte van Bamboo Cafe.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Toen wij terug gingen naar Holland dat was op de 16 aug hebben wij gelezen in de surat kabar dat het weer voor toeristen open gestelt was.
Ja in die Bamboo hut hebben wij ook gelogeerd, maar hoe het met de mensen daar is weten wij niet genoeg er van.
Want wij zijn geen ramp toeristen, dus wij hebben het dit jaar overgeslagen.
Anders ga ik er elk jaar er naar toe.
De mensen zijn daar vriendelijk, en het zee klimaat is voor mij gezond.
Wij zouden er een woning gekocht hebben,vier jaar geleden, maar mijn vriendin wilde voor haar kind, een andere lokatie, en dat heben wij dan ook gedaan. Achteraf gezien nu een goed besluit. Emoticon: Yes! Emoticon: Sadley

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

chirpy
Gebruiker
spacer line

Is er nu echt niemand die onlangs in Pangandaran is geweest en iets meer weet over de situatie? Vanmorgen hoorde ik in een radioreportage dat er 600 mensen, vooral kinderen waren omgekomen en o.a. de school was verwoest. Ik maak me zorgen.

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Ik wacht ook op bericht. Emoticon: Red face
Umberto

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

Hoi

We hebben goed contact met een gids daar (Ocid). Hij heeft ons onlangs foto's gestuurd. Iedereen is druk bezig om huisjes te bouwen van bamboo voor vooral de oudere mensen.

Ga staan waar geen plek is om te staan.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Gempa 5,3 SR Guncang Lagi Pangandaran
CIAMIS, (PR).-
Warga Pangandaran kembali panik menyusul terjadinya guncangan gempa bumi berkekuatan 5,3 pada skala Richter, Sabtu (14/10) dini hari. Warga Pangandaran yang baru saja menikmati saat-saat tenang pascatsunami Juli 2006, kemarin sempat berlarian keluar rumah begitu gempa kembali mengguncang daerah objek wisata di Kabupaten Ciamis itu.

Gisteren een nieuwe aardbeving geweest 5,3 op de schaal van richter Emoticon: Sadley Emoticon: Blush

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,702,661 pageviews Een website van indahnesia.com