Cursus Bahasa Indonesia

Subforum IndonesiŽ op z'n Nederlands 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
hampsink
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een cursus Bahasa Indonesia, klassikaal. Ik woon in Hengelo (ov) dus eigenlijk ook nog hier in de buurt dus.

heeft iemand een goede tip waar ik naartoe zou kunnen gaan ?

Ik heb ook wel info van cursussen van LOI en NTI, maar ik heb toch liever iets klassikaal denk ik.

Terima kassi,

Stephan.

Jesses
Gebruiker
User icon of Jesses
spacer line

Hallo Stephan,

t'Is wel een eind uit de buurt, maar als je vlug bent kun je je misschien nog in het vak Elementair Indonesisch aan de Universiteit van Leiden wurmen.

http://www.studiegids.leidenun(...)UzMjU=&v=300&k=15325

Succes,

Jesses

(T)roy
Gebruiker
User icon of (T)roy
spacer line

Hallo Stephan,

dit kun je doen bij de ROC aan de Industriestraat te Hengelo (O). Kijk naar de volgende link:
http://ictcollege.roc-on.nl/co(...)php?cursus=VU-E.4005

Succes met de studie

Gilby
Gebruiker
spacer line

In Zwolle begint in november ook een wekelijkse avondcursus. In totaal 16 bijeenkomsten.

hampsink
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor de reakties Emoticon: Smile

die van het ROC lijkt me wel zeer interessant !

Bedankt (T)roy

olakeman
Gebruiker
spacer line

Hallo Gilby,

Ik ben Olga en ook ik ben op zoek naar een cursus Bahasa.
Het is voor mijn zusje en zij woont in Zwolle dus dat is helemaal kat in het bakkie.
Kun je mij misschien vertellen waar in Zwolle deze cursus gegeven wordt?

Bedankt Olga

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

102,738,343 pageviews Een website van indahnesia.com