Emigreren naar Bali?

Subforum Bali, het godeneiland 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Tenang saja
Gebruiker
spacer line

Hallo, wie kan mij helpen aan wat info/tips om te verhuizen naar Bali/Denpasar? Binnen nu en 2 jaar wil ik Nederland verlaten om op Bali te gaan wonen. Hoe pak ik dit het beste aan?

Alvast bedankt voor de reacties!

slmt

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Jeetje, ze bestaan dus toch nog, mensen die serieus overwegen naar Bali te emigreren!!

Vergeet de site van VvB niet... (ik zal de volledige naam van deze site niet noemen uit angst voor represailles van de Mod (huiver huiver) Emoticon: Bye bye

Gracias. Sama sama

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

TS,

gebruik de search knop en je kunt zo je koffers pakken.

Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

Pak Wongso
Gebruiker
spacer line

Hallo Tenang saja

Meen je het nou werkelijk of is het maar een grapje? Emoticon: Stupid
Ik zou maar eerst goed kijken wat achter die glimlach van die lieve mensen hier leeft.
Groeten uit Pulau Dewata,

Pak Wongso

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

On 19-08-2006 10:56 Pak Wongso wrote:
Hallo Tenang saja

Ik zou maar eerst goed kijken wat achter die glimlach van die lieve mensen hier leeft.

Pak Wongso

liever glimlachende mensen die je tenminste met respect behandelen dan die onbeschofte gekken in Nederland.......

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

On 19-08-2006 11:15 dutchguy1000 wrote:

...

liever glimlachende mensen die je tenminste met respect behandelen dan die onbeschofte gekken in Nederland.......

Nou zeg die onbeschoften zijn er dan misschien wel maar dan weet je direct wie, en wat je voor je hebt.
Duidelijkheid schept geen verwarring????? Emoticon: Nice Emoticon: Yes!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Tenang saja
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

bedankt voor de serieuze reacties, heb zelf ondertussen ook al wat dingen uitgezocht, ik ben een stuk wijzer geworden nu.

salam TS

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 19-08-2006 11:15 dutchguy1000 wrote:

...

Na je verblijf in Saudi ArabiŽ een beetje naar de verkeerde kant doorgeslagen Dutchguy?
Je bent toch zelf ook uit dat onbeschofte gekkenland afkomstig?
Of zijn wij nu allemaal onbeschofte gekken waar je je boven verheven voel.
Jij bent toch ook moslim, waar haal je het lef vandaan om een volk waar jou roots liggen zo te beoordelen?
Ik als moslim, vraag aan jou als moslim, heeft de extremistische gedachten bij jou toegeslagen?
Of ben je net als Malam als die kwaad is over iets en reageerd als een ongeleid projectiel.
Als dat inderdaad zo is, dan zie ik jouw iet te wat genuanceerde uitspraak tegemoet.
Nix erg hoor doe ik ook, achteraf mijn kwade woorden terug nemen.

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Nou Dutchguy heeft vast de mindere kanten van Saoudi Arabie gezien. Ik durf te beweren dat dat land moreel zo corrupt is dat het eigenlijk onder curatele gesteld moet worden. En nu niet zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, ik ben er zelf geweest en kom minimaal 1x/jaar op dat Arabisch schiereiland (noodgedwongen maar toch), in al die landen daar behalve misschien Oman hebben een stel gebrainwashte gekken de macht, als ze maar zoveel mogelijk van de andere partij kapot kunnen maken houden ze de eigen bevolking tevreden (Arabisch schiereiland reken ik voor het gemak Israel ook maar bij, dat zijn net zo'n gekken in mijn optiek) Of laat de Yanks Saoudi Arabie maar aanvallen met een of andere k*tsmoes zodat wij tenminste aan onze olie kunnen komen. Veel slechter dan nu kan het daar toch niet lopen.

En als dat dan zou gebeuren zouden tenminste die geldstromen van S-Arabie richting al die pondok pesantren in Indonesie ("educatief geld" oftewel hoe leer ik met een bom met spijkers zoveel mogelijk slachtoffers te maken) opdrogen.

Gracias. Sama sama

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Kiwimave,
Een mildere vorm van discussie zou best zin hebben.
Uw kennis en onze onwetenheid.
Dan zouden we best veel van elkaar kunnen leren, misschien zou U zelfs mij kunnen overtuigen van een aantal gedachten van U.
Maar wel met goede argumentatie, en vervolgens met wederzijds respect.

tukad ganga
Gebruiker
spacer line

Beste TS kennelijk hebben sommigen moeite of zien het als en since fiction als iemand naar Bali gaat verhuizen.
Wat zijn precies je plannen,wil daar werken ga je met pensioen,heb je al een huis of wil je er een kopen ( huren).
Als je wat meer informatie kan geven kunnen er aardige tips uit komen,en al die negatieve uitlatingen moet je gewoon door heen prikken meestal de wat ouderen die zich vervelen en iets kwijt willen of een blauwtje hebben opgelopen ,of borduren verder op een onderwerp dat kant nog wal raakt,
Sorry heren graag wel bij de les blijven !!!!!!!!!!!!!!!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

http://flickr.com/photos/kaufik/196841507/
Dream Land Beach BALI
Dit gebied is in ontwikkeling, en is in mijn beleving een prachtige gebied aan het worden.
Het is er nu al druk,maar kijk uit voor die stromingen van die zee daar, er is al eens eerder een waarschuwing hier op een topic er over gehad, die ik aan het zoeken bent geweest maar niet heb kunnen vinden bij Search, daarom deze topic maar tenslotte gaat het hier ook over Bali.
Ik ben zelf ook bijna meegesleurd in de golven ze trekken je van er onder door dat de bodem, onder je voeten weg zakt, en plots kan je, je eigen niet meer houden en val je om .
Dan trekt de stroming bijna je broek van je kont af dus
Het is daar een heerlijk klimaat maar dit jaar veel wind in de maanden Juni Juli, dus frisser dan andere jaren, ook daar heeft het klimaat zoals in de hele wereld, veranderingen plaats gevonden.

Toch wel lekker om daar te zijn, en dan, je zo laten masseren, op het strand. Och dat is dan ook maar even lekker later loop je als een stijve sukkel rond.
Goed het is er dus mooi, kijk daar eens voor die liefhebbers die er willen gaan wonen Emoticon: Shiny

divodurum
Gebruiker
User icon of divodurum
spacer line

Ja lui, wel bij de les blijven! Dreamland maar snel weer vergeten, Leuk om een keertje te gaan kijken, maar zeker niet om te wonen. Zijn wat vreemde zaken aan de gang en de business ligt een beetje stil sinds de baas 'Tommy' S. een poosje uit beeld is. Alle info vind je op (even vriendenvanbali googelen) waar de vrienden van dit eiland elkaar ontmoeten en er zitten er een paar tussen, die er ook wonen. Zelf regelmatig bezoeker van Bali en inmiddels heb ik daar een vast 'honk'. Kom er sinds 1976. Er is wel het een en ander veranderd sinds die tijd. Over 'die tijd' is een boekje verschenen wat te krijgen is bij Made's Warung. Groetjes,
Dick

Wayang Golek: Petruk

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

On 19-08-2006 10:56 Pak Wongso wrote:
Hallo Tenang saja

Pak Wongso

Lees dit nu eens goed.... ik zeg eenzelfde alleen ik draai er geen doekjes om.

en wees maar niet bang, Jeddah heeft geen invloed gehad hoor...

Ik heb het de laatste tijd niet echt gemakkelijk dus vandaar dat het er af en toe wat hard uitkomt....

Greetz

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

divodurum schreef

Ja lui, wel bij de les blijven! Dreamland maar snel weer vergeten, Leuk om een keertje te gaan kijken, maar zeker niet om te wonen. Zijn wat vreemde zaken aan de gang en de business ligt een beetje stil sinds de baas 'Tommy' S. een poosje uit beeld is.

Ja dat kan zijn?, daar weet ik niets van, het is er nog al kaal, en de harde weg loopt nog niet door tot aan de zee.
Maar ze zijn wel met een sjofel aan het grond bewerken.

Heb kennissen in Sanur, en die wisten waar wel mooie appartementen te huur waren. ze moeten nog gebouwd worden .
Is dat bekend bij iemand waar dat zou kunnen zijn? Emoticon: Shiny Emoticon: Laugh out loud

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,414,377 pageviews Een website van indahnesia.com