Gezocht: zilversmid in Yogjakarta

Subforum Gezocht & Aangeboden 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Ibu Inge
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,
Zijn er mensen in dit forum die een goede zilversmid in Yogjakarta kan aanbevelen. Mijn man is gitaarbouwer en zou graag een gitaar in zilver willen laten maken geen grote maar een klein gitaartje naar eigen ontwerp. Toen we in 2004 samen op Bali waren had hij al enige gitaartjes in de etalages van winkels en ook in Ubud - Celuk zien liggen, echter de verhoudingen van de gitaren waren volgens hem niet OK. Toen hadden we geen tijd genoeg om even naar Yogjakarta (de zilverstad van Indonesie) te vliegen. In januari zitten we enige dagen in Yogjakarta. Vandaar mijn vraag aan jullie.
Bedankt alvast voor de info.
Groetjes
Inge

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

In Kota Gedeh, ongeveer 5 minuten van Yogya centrum, barst het van de zilversmeden. Ik zou zo geen naam meer weten, maar je kan ze daar niet missen.
Ik heb geen idee wat de zilverprijs per gram op dit moment is, maar als je iets koopt is de richtprijs gewicht * zilverprijs * 1,5. Als je laat maken * 2.

Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

96,191,133 pageviews Een website van indahnesia.com