hallo,
je kan het net zo duur maken als je zelf wilt. als je je stage een beetje op laag pitjke zet en meer van het uitgaans leven gaat genieten dan zal het je aardig wat gaan kosten. Mocht je veel gaan yogaen, beetje sporten op het strand en serieus met je stage bezig zijn dan kan je met heel weinig rond komen. vb een nasi kost zoon 3000 a 4000 rupiha (35 eurocent) en even naar de supermarkt is veel goedkoper dan de aldi in NL. Je zal ook vervoer moeten hebben (scooter) dit zal je schat ik 25.000 rp per dag kosten dus ga er van uit met 75 euri klaar te zijn met je scooter.
ik heb geen yoga gedaan op Bali dus kan daar weinig over vertellen, maar ik weet dat een maand gebruik maken van een fitness ruimte ongeveer 100.000 a 150.000 rp kost. dus ook hier zullen de kosten niet in zitten. ik denk dat je je zelf de vraag moet stellen of het een party stage wordt of een rustige ingetogen stage. ik denk dat je met 500 euro per maand een leuke tijd kan hebben daar.
Jimbaran is een vissers dorpje ongeveer 30 minuten rijden vanaf Kuta. Je hebt hier aan het strand erg leuke en romantishe restaurantjes. vorig jaar oktober is daar ook een bom geexplodeert in zoon restaurantje omdat hier veel toeristen onder het genot van wat tokkelede Balinesen en verse vis kwamen.
ik weet niet of dit weer is aangetrokken sinds oktober. erder zitten er veel studenten in Jimbaran en vaak in een gemeenschappelijk huis gehuisvest (erg leuke feestjes)
ik hoop dat je hier iets aan hebt en mocht je nog meer willen weten dan kan je me ook mailen naar: daft_punk77

hotmail.com
P.S ik ga 18 oktober ook weer heen tot eind januari, mischien kunnen we een bintang drinken ergens
Groetjes Daan