Naar Bali gaan in het regenseizoen

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
59 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
patricia12
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,
Wij zouden dit jaar voor de 2de keer naar bali gaan en wel in oktober.
Maar helaas heeft onze zoon een zwaar scooter ongeluk gehad dus zit het er voor ons niet in om dit jaar te gaan.Vanwege zijn voledige verzorging.
Vandaag zijn wij bij d-reizen geweest om te proberen om onze vakantie te verplaatsen en gelukkig voor ons is het mogelijk.Het is nu de bedoeling om volgend jaar te gaan en wel in de maanden januari,Feb of maart.Zijn er mensen die in deze maanden ook in bali zijn geweest?En hebben jullie in deze maanden veel regen gehad?

Groet Patricia

daft_punk
Gebruiker
spacer line

hallo Patricia,

Vervelend voor jullie en hopelijk komt alles weer goed voor jullie zoon.

Ik ben vorig jaar van eind oktober tot begin januari naar bali geweest en van half december tot het einde van mijn verblijf daar aardig wat regen gehad. Moet ik wel bijzeggen dat dat erg afhankelijk kan zijn van welke plek je zit op bali want vaak komt de regen van boven de vulkanen vandaan en is er minder neerslag rond het druk bevolkte Kuta en omstreken.

de periode dat ik er was begon de dag vaak met een zonnetje en na het middag uur kon het wel eens dicht trekken. ik weet of je een doe/ zon of feest vakantie gepland hebt maar het kan aardig nat worden in de periode.
Ik heb van veel mensen gehoord die daar wonen dat het regenseizoen ongeveer twee maanden duurt dus ik zou in maart gaan als ik jullie was.

nogmaals veel sterkte,
Daan

joost
Gebruiker
spacer line

Hoi Patricia,

Kom al jaren feb/mrt op Bali. Het ene jaar hebben we veel rgen gehad en het andere weer niet. Ook daar laat de klimaatverandering zijn invloed gelden.
Op Oostelijk Oost-Java weet ik dat men in mei nog veel regen had. Ook niet gebruikelijk.
Toch is de temperatuur heerlijk. Dus geniet ze
Joost

patricia12
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Alvast bedankt voor het reageren op mijn mail.
Met onze zoon gaat het allemaal wel goed komen alleen heeft het wel zijn tijd nodig.
Dus vandaar dat wij onze vakantie hebben moet verplaatsen.
Aan jullie berichtjes hebben we toch wel wat gehad alleen word het toch wel moeilijk om nu te gaan beslissen wanneer we gaan.Zelf zitten we te denken aan januari maar dat ligt er ook aan wat hotelplan gaat zeggen waar we deze reis bij hebben geboekt.
Zelf zijn wij meer mensen van een doe vakantie en een dagje strand of bij het zwembad vinden wij ook geen straf.Verder gaan we over 3 weken terug naar d-reizen om te beslissen wanneer we weg willen gaan.Zodra wij wat weten over onze vakantie wat we hebben beslist dan laat ik het jullie weten.Maar als er nog meer mensen zijn met deze ervaringen in de maanden jan,feb en maart dan zijn ze van harte welkom.mischien maakt dat onze beslissing wel wat makkelijker.

Alavst bedankt allemaal

Groetjes van Patricia Emoticon: Smile

patricia12
Gebruiker
spacer line

Hallo,

sorry ben er bij vergeten te melden dat wij in de plaats kuta zitten in het ramayna hotel.
Is daar ook iemand toevallig geweest????

Groetjes patricia

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ik heb de titel eventjes een beetje aangepast naar wat meer omschrijvender titel.

patricia12
Gebruiker
spacer line

okeey dank je wel Emoticon: Blush Emoticon: Smile

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,751,095 pageviews Een website van indahnesia.com