Radioprogramma BNN United op zoek... / aardbeving Bali

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
50 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BNN United
Gebruiker
spacer line

Selamat Datang!

Voor het radioprogramma BNN United ben ik op zoek naar een jonge Nederlander (+/- 18-30 jr) die vandaag te maken heeft gehad met de aardbeving op Bali.
Het zou gaan om een telefonisch interview in onze uitzending van vanavond.

BNN United is een actualiteitenprogramma voor jongeren op radio1. Elke ma. di. do. en vr. hebben we tussen 21:00 en 22:00 uur een uitzending.
Voor meer info zie www.bnnunited.nl .

In ieder geval heel veel sterkte met alle ellende en verwoestingen. Het nieuws dat hier binnenkomt is behoorlijk verontrustend.

Alvast hartelijk bedankt voor de reacties.

Vriendelijke groeten,

Maartje Vergeer
BNN United
Tel. 035-6268941
maartje.vergeerEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.bnn.nl

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Aardbeving op Bali? Je moet nog even je atlas erbij pakken of een nieuwe kopen Emoticon: Laugh out loud

Het getroffen gebied (centraal Java), ten zuiden van de miljoenenstad Bandung, ligt vele honderden kilometers naar het westen. Ik denk niet dat iemand op Bali het ook maar gemerkt heeft, aangezien ik er nog een stuk dichterbij zit (Yogyakarta) en ik ook niets gevoeld heb (bewust althans)

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

On 17-07-2006 14:45 BNN United wrote:
Selamat Datang!

Voor het radioprogramma BNN United ben ik op zoek naar een jonge Nederlander (+/- 18-30 jr) die vandaag te maken heeft gehad met de aardbeving op Bali.
Het zou gaan om een telefonisch interview in onze uitzending van vanavond.

BNN United is een actualiteitenprogramma voor jongeren op radio1. Elke ma. di. do. en vr. hebben we tussen 21:00 en 22:00 uur een uitzending.
Voor meer info zie www.bnnunited.nl .

In ieder geval heel veel sterkte met alle ellende en verwoestingen. Het nieuws dat hier binnenkomt is behoorlijk verontrustend.

Alvast hartelijk bedankt voor de reacties.

Vriendelijke groeten,

Maartje Vergeer
BNN United
Tel. 035-6268941
maartje.vergeerEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.bnn.nl

Dat is onze Nederlandse tijd.En ik denk niet dat met 'zomaar even'naar Nederland zal bellen.Ik heb wel ander nieuws en je mag mij mailen.
Umberto
sidhi.astu.1Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.planet.nl Emoticon: Shiny

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

[quote] On 17-07-2006 15:46 hagen763 wrote:

...

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 17-07-2006 14:45 BNN United wrote:
Selamat Datang!

tja, bij BNN moet je net als bij Veronica (of hoe heten ze tegenwoordig) jong zijn om aan een aardbeving "mee te doen". Beetje ongepast om er leeftijd bij te zetten. Je zult maar net zoiets meegemaakt hebben en 31 zijn, of niet op Bali zitten..................En de jonge Nederlander op Bali (?) al gevonden? Of hebben wij hier (nog) iets gemist?

Ik vind dit wel een misser............... sorry maar dit schiet even verkeerd.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Hahahah....helemaal mee eens Mieke. Een misser van de hoogste orde. Maar ja...je bent jong en je wil wat he...dan doe je toch ook mee met de bevingen. Of dat nou op Midden Java is of op Bali.

salam

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Het betreft natuurlijk wel een doelgroep waar zij programma's voor maken die bepaalde zaken op een andere manier bekijken/belichten dan ouderen. Het lijkt mij dat ze niet moeilijk doen als iemand een jaartje (of wat) te "oud" is. Dat je Bali verwisselt voor Java is wel een misser van "Telegraaf" niveau Emoticon: Wink

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Westerling
Gebruiker
spacer line

On 17-07-2006 22:40 Anne Mieke wrote:

...

tja, bij BNN moet je net als bij Veronica (of hoe heten ze tegenwoordig) jong zijn om aan een aardbeving "mee te doen". Beetje ongepast om er leeftijd bij te zetten. Je zult maar net zoiets meegemaakt hebben en 31 zijn, of niet op Bali zitten..................En de jonge Nederlander op Bali (?) al gevonden? Of hebben wij hier (nog) iets gemist?

Ik vind dit wel een misser............... sorry maar dit schiet even verkeerd.

gr
Anne Mieke

Een ietwat hysterische reactie op zo'n onschuldige vergissing. Er staat toch duidelijk bij dat het plusminus 18-30 jr is dus kun je gerust bellen als je een paar jaar jonger of ouder bent en bovendien is het voor een jongerenprogramma.
Dat er Bali vermeld staat is gewoon een kennelijke schrijffout, iedereen hier weet dat ze natuurlijk Sumatra bedoelt, en is Indonesie eigenlijk niet een grote natuurramp zo langzamerhand....... Emoticon: Yeah right!

Groetjes,

V. A. Liumpje.

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

On 18-07-2006 00:59 Westerling wrote:

...

Dat er Bali vermeld staat is gewoon een kennelijke schrijffout, iedereen hier weet dat ze natuurlijk Sumatra bedoelt, en is Indonesie eigenlijk niet een grote natuurramp zo langzamerhand....... Emoticon: Yeah right!

Groetjes,

V. A. Liumpje.

Sumatra?? Ai Ai Westerling toch.....ook jij moet goed het nieuws kijken...
Vergissen is menselijk, geen zorgen Emoticon: Wink

Ooo je was ironisch Emoticon: Laugh out loud

- Let us live simply so that others may simply live -

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 18-07-2006 10:48 Hilmar wrote:

...

Sumatra?? Ai Ai Westerling toch.....ook jij moet goed het nieuws kijken...
Vergissen is menselijk, geen zorgen Emoticon: Wink

Ooo je was ironisch Emoticon: Laugh out loud

Kwam van dat VALiumpje Emoticon: Puh!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,595,374 pageviews Een website van indahnesia.com