fantastische prive chauffeur!

Subforum Bali, het godeneiland 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
mieke
Gebruiker
spacer line

Wij (twee vriendinnen) hebben gebruik gemaakt van prive chauffeur KOKO. Hij is een beminnelijk mens (plm 35), weet veel van zijn eiland en let niet op een uurtje meer of minder rijden. Je kunt zelf een route bepalen maar hij heeft ook goede ideeen. Hij is ook bereid een rondtour te maken en regelt overnachtingen voor zijn passagiers en zichzelf. Er kunnen 6 mensen in zijn busje, maar dat is dan een beetje behelpen Wij vinden 4 wel ongeveer het maximum.
Wij betaalden 20 euro voor een halve dag en 40 voor een hele.
Hij spreekt goed Engels en is een levendige prater. Schriftelijk gaat het Engels wat minder, maar nog altijd begrijpelijk. Hij mailt binnen 3 dagen terug als je afspraken met hem wilt maken. Hij woont in Nusa Dua, maar haalt je overal op.
Een echte aanrader en buitengewoon betrouwbaar!!!
Koko tour driver. e-mail: ko2ddEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com. Tel: +6281 2361 9059

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

40 euro is bijna wel over 450.000 Rupiah.
Banjak veel hoor.
Emoticon: Yes!

Ibu Inge
Gebruiker
spacer line

ik vind wat jullie hebben betaald voor een hele dag ook erg veel. Ben het met Umberto eens.

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Ik ben blij voor je dat je zo'n fantastische dag hebt gehad. Maar zulke chauffeurs zijn er hťťl veel...

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Westerling
Gebruiker
spacer line

Ach misschien hebben ze wel allebei een beurt gehad van de sopir, wie weet..... Emoticon: Shut up! Wel geinig overigens om te zien hoe er van die verlopen westerse "dames" die een kruising lijken te vormen van een vogelverschrikker en het monster van Frankenstein schaamteloos lopen te paraderen met zo'n Balineesje van een jaar of twintig.

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

hey dat zijn wel mooi de 'kuta cowboys' he!

Daar is serieus nog een onderzoek over geweest ook.... niet te onderschatten...

(ps deze reactie staat niet in relatie met het topic)

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Westerling
Gebruiker
spacer line

Ja Maurits inderdaad die Kut(a) cowboys ik snap werkelijk niet dat er mensen uit Nederland vrijwillig meer dan 15 uur in een vliegtuig gaan zitten om vervolgens de rest van je vakantie te worden lastiggevallen en belazerd door die beroepsoplichters en om zo nu en dan een "frisse"duik te mogen nemen in dat open riool, ook wel Indische oceaan genaamd.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Het is een beetje hoog bedrag voor een dag, maar ach wat zegt nou 5 of 10 euro meer voor 2 vriendinnen die een leuke dag hebben gehad.
Beetje meer tawarren de volgende keer dames.
Groet Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 11-07-2006 20:15 Westerling wrote:
Ach misschien hebben ze wel allebei een beurt gehad van de sopir, wie weet..... Emoticon: Shut up! Wel geinig overigens om te zien hoe er van die verlopen westerse "dames" die een kruising lijken te vormen van een vogelverschrikker en het monster van Frankenstein schaamteloos lopen te paraderen met zon Balineesje van een jaar of twintig.

Hoe weet jij/u of het verlopen westerse dames zijn? Emoticon: Confused

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Ach misschien hebben ze wel allebei een beurt gehad van de sopir, wie weet..... Emoticon: Shut up! Wel geinig overigens om te zien hoe er van die verlopen westerse "dames" die een kruising lijken te vormen van een vogelverschrikker en het monster van Frankenstein schaamteloos lopen te paraderen met zon Balineesje van een jaar of twintig.

Westerling, ga je gore taal ergens anders spuien joh.; een enthousiaste toerist zoals Mieke de grond in boren is wel erg makkelijk.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

On 11-07-2006 20:59 Westerling wrote:
Ja Maurits inderdaad die Kut(a) cowboys ik snap werkelijk niet dat er mensen uit Nederland vrijwillig meer dan 15 uur in een vliegtuig gaan zitten om vervolgens de rest van je vakantie te worden lastiggevallen en belazerd door die beroepsoplichters en om zo nu en dan een "frisse"duik te mogen nemen in dat open riool, ook wel Indische oceaan genaamd.

....dan moet je gewoon lekker in het "Westen" blijven, en daar een cursusje tolerantie en respect gaan volgen, zodat je weet hoe je een ander in z'n waarde zou kunnen laten. Zou geen kwaad kunnen.

(Je andere "forum bijdrage" is ook al van hetzelfde kaliber zag ik net...)

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

Die taal van Westerling doet me aan iemand denken die op eigen verzoek gebannend is van dit forum. Grof en ordinair. Het is toch niet dezelfde persoon als die L................ Maar dat kan haast niet, want die man gaat er prat op dat ie nooit een alias gebruikt. Emoticon: Confused

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Okay, graag ontopic Emoticon: Smile

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 12-07-2006 07:48 Jeroen wrote:

Nog even offtopic:
Hoi Jeroen, al helemaal gesetteld in Yogya?
Leuk dat je weer even langs kwam fietsen.
groetjes Yoke Emoticon: Smile

Westerling
Gebruiker
spacer line

On 11-07-2006 23:33 ardianto wrote:

...

....dan moet je gewoon lekker in het "Westen" blijven, en daar een cursusje tolerantie en respect gaan volgen, zodat je weet hoe je een ander in zn waarde zou kunnen laten. Zou geen kwaad kunnen.

(Je andere "forum bijdrage" is ook al van hetzelfde kaliber zag ik net...)

Bedankt meneer Ardianto dat u even meedenkt over waar ik wel en niet heen zou moeten maar dat bepaal ik toch maar liever zelf, en verder was het natuurlijk volledig ironisch bedoeld: Bali is het paradijs op aarde!
Verder een tamelijk geirriteerde reactie van u, misschien ietwat last van plaatsvervangende schaamte met betrekking tot uw eigen volkje?

Groet.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 12-07-2006 11:59 Westerling wrote:

...

misschien ietwat last van plaatsvervangende schaamte met betrekking tot uw eigen volkje?

Groet.

Welke volk ? Emoticon: Shiny

Van sopir naar volk , weer ngalor ngidul Emoticon: Nooo

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 12-07-2006 07:48 Jeroen wrote:

natuurlijk sta je in je recht Jeroen. Maar als je zulke reacties als die van Westerling laat staan (de ironie ervan ontgaat me trouwens helemaal), dan kun je er geheid van op aan dat hierop reacties komen. En terecht. De smerigheid en zelfvoldaanheid van zijn opmerkingen druipen er van af. Emoticon: Frustrated

Westerling
Gebruiker
spacer line

On 13-07-2006 03:50 sapolidi wrote:

...

natuurlijk sta je in je recht Jeroen. Maar als je zulke reacties als die van Westerling laat staan (de ironie ervan ontgaat me trouwens helemaal), dan kun je er geheid van op aan dat hierop reacties komen. En terecht. De smerigheid en zelfvoldaanheid van zijn opmerkingen druipen er van af. Emoticon: Frustrated

Als je zoals u al meer dan dertig jaar ambtenaar bent blijkt dat elke vorm van ironie, spot en humor uit je verdwijnt, helaas voor u, verder heb ik u nog nooit iets zinnigs over Indonesie horen vermelden, maar lijkt u er enkel op uit medeforumbezoekers in diskrediet te willen brengen bij de webmoderator op het door u kenmerkende toontje en met steeds dezelfde non-argumenten. Gezien het tijdstip van uw posting lijkt het wel of u er niet van kon slapen, dat hoop ik toch echt niet voor u. Succes er verder mee Sipolientje.

Groet.

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

De kunst van ironie, spot en humor is om mensen aan het lachen te krijgen zonder daarmee personen of bevolkingsgroepen te kwetsen.
Helaas zijn er niet veel personen die dat kunnen.

Even topic,
Een tarief van IDR200.000 en IDR400.000 is voor twee partijen goed, vergeet niet dat de benzine ondertussen ook al IDR4.500 kost, huurt zo'n chaufeur een auto, wat vaak gebeurt, komt daar nog eens IDR100.000 bij.
Jammer dat er weer Euro's worden genoemd, de munteenheid is Rupiah, worden er prijzen in dollars of Euro gegeven ben ik al op mij hoede!!
Jan

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 13-07-2006 09:21 Westerling wrote:
................. verder heb ik u nog nooit iets zinnigs over Indonesie horen vermelden, maar lijkt u er enkel op uit medeforumbezoekers in diskrediet te willen brengen bij de webmoderator op het door u kenmerkende toontje en met steeds dezelfde non-argumenten.
Groet.

ach meneer Westerling, u heeft 5 keer gepost sinds u lid bent sinds 7 juli en de inhoud was louter bagger. Maar we weten al lang wie er onder het alias van Westerling schuil gaat. Veel plezier trouwens verder in Mokum. Emoticon: Bye bye

groet

Westerling
Gebruiker
spacer line

Eindelijk weer eens een berichtje van onze Tuti en Jan met de dagkoersen om lekker en vooral zo goedkoop mogelijk over het ons zo
geliefde Godeneiland te kunnen toeren met inbegrip van een begripvolle Balinees, vaak met een gezin, die volgens hen
wel een euro-tientje mag verdienen voor een dag noeste arbeid, maar daarmee zijn Balinese vuistjes wel moet dichtknijpen.Door
jullie absentie van enige tijd vreesde ik al dat jullie wellicht aan het aanhoudende natuurgeweld ten prooi waren gevallen.
Heb overigens mijn inmiddels 112 jarige tante Ageeth in kennis gesteld over de onbeperkte mogelijkheden die Bali te bieden
heeft voor overjarige dames, voorheen ging ze jaarlijks met een bejaarden-afwerk vakantie naar Gambia, maar ach verandering
van spijs, nietwaar.....Maar ze vroeg is dat dan niet zielig voor die kleine Balineesjes, die mensen hebben toch ook rechten
en mijmerde wat over mensenrechtenverdragen, ik zei nee, daar vallen deze mensen niet onder, de Balinees valt onder het
Internationaal verdrag voor de rechten van tuinkabouters, ach zo, nou gelukkig maar, ja bejaarde dames als u kopen voor
een appel en een ei een hobby-Balineesje voor een week of twee en ook pedofielen worden met alle egards ontvangen
inclusief theeceremonie bij de ouders thuis, eerst lekker gezellig kennismaken. Op naar het paradijs. Selamat datang.

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

On 12-07-2006 02:26 sapolidi wrote:

...

Die taal van Westerling doet me aan iemand denken die op eigen verzoek gebannend is van dit forum. Grof en ordinair. Het is toch niet dezelfde persoon als die L................ Maar dat kan haast niet, want die man gaat er prat op dat ie nooit een alias gebruikt. Emoticon: Confused

Sapolidi.....is hij het inderdaad..? je zou het wel denken he.... iemand die graag het laatste woord wil hebben, en die daarbij gewend is van het oorspronkelijke forum onderwerp af te dwalen, zoals ik nu helaas ook geneigd ben te doen. Echter, ik probeer mensen wel altijd in hun waarde te laten.

Z'n laatste post hierboven slaat eveneens alle planken mis, aangezien ik het verband een beetje kwijtraak.

Tuti & Jan,

Helemaal mee eens, prijzen in Rp. is wat overzichtelijker, zeker vanwege de schommelende koersen. Een handige koers converter vind je op www.xe.com

Daarnaast is het m.i. ook niet nodig om de IndonesiŽr helemaal uit te knijpen, voorop gesteld dat je wel de werkelijke en dus redelijke prijs ervan kent. Bij het huren van een auto is hat daarbij inderdaad verstandig om ook de toegenomen brandstof prijzen niet over het hoofd te zien.

Greetz,

....en Mieke...bedankt voor je input.

Mas Rob
Gebruiker
User icon of Mas Rob
spacer line

Sapolidi.....is hij het inderdaad..? je zou het wel denken he.... iemand die graag het laatste woord wil hebben, en die daarbij gewend is van het oorspronkelijke forum onderwerp af te dwalen, zoals ik nu helaas ook geneigd ben te doen. Echter, ik probeer mensen wel altijd in hun waarde te laten.

Om van een hele hoop gezeur af te zijn: vraag het hem zelf op www.londoh.com/inhoud_mailform.htm. Emoticon: Yeah right!

Salam
Rob

P.S. Gezien het wolige woordgebruik en humorloosheid van de stukjes heb je tien tegen een te maken met iemand die een hekel heeft aan onze man in Solo...excuus, Amsterdam . Bij sommigen op internet laat die nu eenmaal de stoppen doorslaan. Voor wie dat niet geloven wil, zie bijvoorbeeld: groups.msn.com/Nooittelaatvoor(...)=4675575634985952963.

Westerling
Gebruiker
spacer line

Alle complottheorien en verdachtmakingen te spijt van lieden die blijkbaar niets beter te doen hebben, helaas, Londoh heeft hier helemaal niets mee van doen. Dat ik aan de kaak stel dat Bali slechts een facade is van palmboompjes en sawa's en dat daarachter hele diepe menselijke ellende schuil gaat o.a het feit dat jonge kinderen op grote schaal door hun ouders aan westerse pedofielen wordt aangeboden en tevens dat kinderen met een gebrek dikwijls bij de geboorte in de steek worden gelaten of zelfs worden gedood is blijkbaar van ondergeschikt belang of er al dan niet een euro teveel aan een hardwerkende chauffeur wordt betaald, er wordt daar door westerse toeristen, de lokale bevolking met financiele verlokkingen gedragingen ontlokt die totaal niet bij die cultuur passen en iets dergelijks zou je thuis niet eens in je hoofd halen. Oplossen kunnen we het van vandaag op morgen niet maar misschien zou het iets meer aandacht verdienen van eenieder hier, vooral van mensen die voor het eerst Bali bezoeken.

Groet.

Mas Rob
Gebruiker
User icon of Mas Rob
spacer line

Beste meneer Westerling,

Het zal wel erg vermoeiend zijn, al dat leed op uw schouders torsen. U bent er maar druk mee. Geen wonder dat uw humeur daar onder lijdt.

Ik neem het u daarom niet kwalijk dat uw bijdragen aan dit forum enigszins aan duidelijkheid te wensen overlieten. Door het heilige vuur dat in u brandt, kreeg de nietsvermoedende Mieke de wind van voren. Alleen u als eenzame Ridder was zich bewust dat onder de goede vakantie-ervaring die zij met forumgebruikers wilde delen, het Grote Onrecht (met hoofdletters) borrelde. Helaas was onbegrip uw deel.

Een ander forumgebruiker werd gewezen op zijn schuldgevoel met betrekking tot zijn volkje. Ook dit liet mij, een lezertje dat overigens niet veel om handen heeft, in verwarring achter. Gelukkig liet u in uw laatste bijdrage zien welk een nobele inborst u heeft.

Door uw op eenzame hoogte staande moraal is het voor mij ten ene male duidelijk dat, ondanks een oppervlakkige gelijkenis wat betreft gebruikersnaam en stijl, u de in deze discussie eerder genoemde heer Londoh niet wil imiteren dan wel benadelen. Ik ben overtuigd dat bij uw edelmoedigheid die gedachte niet eens in u zou kunnen opkomen.

Ik wens u al het goede, en dat u, eenzaam maar niet alleen, in goede gezondheid zich kunt blijven inzetten voor de Schone Zaak (ook met hoofdletters). Wij staan allen, weliswaar op gepaste afstand, achter u.

Salam
Rob

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,949,001 pageviews Een website van indahnesia.com