Hoera!

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
55 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Mijn vrouw heeft deze week eindelijk haar visum en is volgende week hier.Komt alles toch nog op tijd goed en kunnen we de geboorte van ons eerste kindje samen beleven in Juni.Jullie snappen wel dat ik even ga feesten nu,ik hoop dat we er met zijn drietjes volgende keer bij kunnen zijn op de volgende bijeenkomst,groetjes allemaal. Emoticon: Bye bye

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Gefeliciteerd jonge,

Een volgende keer zal ze sneller een kunnen Visa krijgen. Vooral wanneer je voor de wet bent getrouwd.

Veel geluk met de gezins uitbreiding.

Groeten,

Albert

Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

kleinsmann
Gebruiker
User icon of kleinsmann
spacer line

Van Harte!maar hoe doe je dat met vliegen?Gaat ze in 8ste maand v/d zwangerschap nog vliegen?
Ik word ook papa in oktober, toch wel het mooiste wat ons kan overkomen nietwaar?

Just because you're paranoid don't mean there're not after you...

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Bedankt voor jullie reacties/felicitaties.Ze heeft nu dus haar visum MVV.We zijn er ook gehuwd voor wet en kerk,ik heb haar gevraagd over het vliegen...ze ziet het zelf 100% zitten nu nog te gaan,maar ze heeft wel een medische verklaring moeten overleggen.Bij KLM kun je tot week 36 nog mee,bij Garuda zelfs tot de 38e week.Ze zullen dan aan boord wel begeleiding hebben of iets dergelijks.Hier zal ik regelen dat ze ook begeleiding krijgt bij het verlaten van het toestel.Verder is alles geregeld hier en gaan we spannende tijden tegemoet.En...jullie ook proficiat met de aankomende kleine in Oktober...mooi toch? Emoticon: Shiny

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Net wat je zegt Vliegen mag.

Maar;

Tot de zevende maand kun je vliegen waarheen je maar wilt. Daarna is het af te raden. Want de verlaagde luchtdruk in de cabine kan weeŽn opwekken. Informeer wel even bij de maatschappij waar je mee vliegt, wat hun regels zijn. Die verschillen namelijk nogal. Met de KLM mag je tot de 36e week vliegen. Maar er zijn maatschappijen die vijf maanden als limiet hanteren. Is je buik groter dan gemiddeld, dan kan het gebeuren dat ze je niet geloven als je bijvoorbeeld zegt dat je vijf maanden zwanger bent. Dan willen ze een zwangerschapsverklaring zien, een papier van de vroedvrouw of de gynaecoloog waarop staat hoe lang je zwanger bent. Het is handig om zo'n verklaring vanaf de 30e week sowieso mee te nemen op reis en bij het inchecken bij de hand te houden.

Nogmaals veel geluk en plezier in oktober. Ik hoop op mooi weer voor haar anders is het misschien te koud hier. Emoticon: Yes!

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Ik weet het,Albert.Ze heeft zo'n verklaring en we weten van de druk in de cabine,maar ze wil de gok toch wagen.Maar ik geloof dat je nu twee personen verwart...ik word papa in Juni,niet in Oktober.

kleinsmann
Gebruiker
User icon of kleinsmann
spacer line

ik vind het heel link. Wat KLM of wie dan ook zegt is voor mij niet belangrijk. Na maand 6 geen gevlieg meer vind ik. Ik houd van risico's maar een leven riskeren? Ik zou nog wel ff informeren naar de risico's, waarom laat je je vrouw niet in Indonesia bevallen en dan hier laten komen?

minima
Gebruiker
spacer line

Gefeliciteerd met de visum!

Ik heb dit article over travelling mother to-be (sorry, geen nederlandstaal...) aan mijn gynaecoloog laten zien (toen ik zwanger was); en yup, he agreed! Voorzichtig man... groetjes aan jouw partner.

http://www.babycenter.co.uk/refcap/6955.html Emoticon: Clown

mINImA

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Kom kom jongens...als het werkelijk zo was liet KLM haar echt niet toe hoor.En we weten de risicos maar als we nu niet handelen lopen we de kans dat er een situatie ontstaat dat de kleine straks niet mee kan op haar MVV.Dat het tricky is beseffen we zelf ook wel,maar ik vertrouw op de deskundigheid van de KLM.Zij nemen ook een hele verantwoording op die vlucht.Wish us luck en ik hou jullie wel op de hoogte. Emoticon: Wink

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

hmm.. ik vraag me af hoe ik dit onderwerp nu over t hoofd gezien heb. Mijn felicitaties aan de vader(s) hier!

Emoticon: Bye bye

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Bedankt Yerun...het komt allemaal goed.Oh ja...weet iemand wat er met Pipiet is...ik hoor of zie niets meer van haar. Emoticon: Confused

kleinsmann
Gebruiker
User icon of kleinsmann
spacer line

Een gewaarschuwd mens telt v 2 zeggen ze weleens. Was alleen goed bedoeld hoor Emoticon: Smile Emoticon: Smile

Succes!

Een vader in spe

jogry
Gebruiker
spacer line

Hi Veer01,
Wat een verheugelijk nieuws. Heerlijk gewoon,weer allemaal bij elkaar om de geboorte af te wachten.
Jogry Emoticon: Shiny

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Halloah!
Pipiet is bij haar moeder op bezoek in Bandung.
Iedereen die kids krijgen: gefeliciteerd. En voor degene die er nog geen hebben: blijven oefenen, maar dat zal geen probleem zijn he Emoticon: Wink . Ik ben trouwens al vader maar krijg er weer eentje bij in Augustus.
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Mijn voorgaande reply: ik krijg er dus geen vader bij maar wel een kleine.... Emoticon: Yes!

Begin de details te vergeten

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Oke...bedankt voor al jullie support...we gaan een spannende tijd tegemoet,maar liefde overwint veel he? Emoticon: Shiny

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,597,501 pageviews Een website van indahnesia.com