Si Jeroen in de "picture"

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
57 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

"Heb een situs gelezen over MyIndo.Com , van 5 juli
Eh ada cerita ttg Jeroen= seorang warga negara belanda------.
Wah gratis reclame , wordt ook gelezen door andere indonesiers daarO.
Dus niet te veel Indosenia afzeiken ?

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Op een ander forum is te lezen dat Jeroentje voor een (heel) tijdje is afgezakt richting Indonesia... jammer dat hij op zijn eigen site zijn mondje hierover dichthoudt Emoticon: Shut up! Als vaste forumbezoekers moeten wij toch weten waar onze moderator uithangt Emoticon: Laugh out loud

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

maseddi
Gebruiker
User icon of maseddi
spacer line

On 05-07-2006 17:05 Richy wrote:
Op een ander forum is te lezen dat Jeroentje voor een (heel) tijdje is afgezakt richting Indonesia... jammer dat hij op zijn eigen site zijn mondje hierover dichthoudt Emoticon: Shut up! Als vaste forumbezoekers moeten wij toch weten waar onze moderator uithangt Emoticon: Laugh out loud

Dat is toch dat fokforum (?) waar hij eenoog is in het land der blinden?

Sweet young thing

Jesses
Gebruiker
User icon of Jesses
spacer line

Jammer dat hij op zijn eigen site zijn mondje hierover dichthoudt Emoticon: Shut up! Als vaste forumbezoekers moeten wij toch weten waar onze moderator uithangt Emoticon: Laugh out loud

Hij is natuurlijk bang dat er in zijn afwezigheid een puinhoop van wordt gemaakt

Emoticon: Smile

maseddi
Gebruiker
User icon of maseddi
spacer line

On 05-07-2006 18:50 Jesses wrote:

...

Hij is natuurlijk bang dat er in zijn afwezigheid een puinhoop van wordt gemaakt

Puinhoop?
Londoh is toch weg?
En die verlangt nu zeker naar zijn Cap tikus en Cap topi miring met Cola en Krating Daeng of M150 Emoticon: Smile

Sweet young thing

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

On 05-07-2006 18:50 Jesses wrote:

...

Of hij is bang voor commentaar waar hij niet tegenop kan... met al die Indonesiakenners op dit forum Emoticon: Smile

P.S. hij is alweer online want er is een dubbel topic "verdwenen"

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

TinieVriens
Gebruiker
spacer line

Waarom maken jullie je zo druk over Jeroentje
Als hij zin heeft om te gaan hebben wij er niets mee te maken.
Ik zeg ook niet dat ik ga, trouwens, ik ben gelukkig ok geen moderator.
Ik zou er ziek van worden om naar dat gezeik van anderen te kijken.
Jeroentje, veel plezier daar in Indonesie en tot ziens. Emoticon: Devil Emoticon: Angry Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 06-07-2006 10:49 TinieVriens wrote:

Waarom maken jullie je zo druk over Jeroentje

Iya , begrijp ik ook niet.
Veel kietellaars hierO.
Ik melde alleen dat Si Jeroen en zijn indahnesia.com werd vermeld in een artikel over MyIndo .
De director werd in Malaysia als een Indoloog beschouwd.
De naam van Jeroen werd vermeld : Seorang warga negara Belanda yang juga mempunyai situs serupa bernama www.indahnesia .com

Zie http://www.antara.co.id/seenws/?id=33260
Dat kan betekenen dat de kans bestaat dat meer indonesische bezoekers ook nieuwsgierig worden en wil weten wat voor club indahnesia is.
Dan kunnen ze ook lezen hoe de Indonesiers in de mata (in de ogen) van de nederlanders zijn. (Indonesia dan orang Indonesia di mata orang Belanda)

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Als vaste forumbezoekers moeten wij toch weten waar onze moderator uithangt Emoticon: Laugh out loud

Fout; ten eerste is dit zijn forum en hij heeft geen verantwoording aan ons af te legggen. Wel zou het misschien passend zijn voor de beleefdheid. Emoticon: Confused

Doch omdat dit forum een exacte afspiegeling is van Indonesie - wie dat ontkent is nooit in Indonesie geweest - Je roen is dat denkelijk zat. Dus hij laat de boel de boel en vertrekt. Later blokkeert hij wel de toegang van een x-aantal personen of schoont hij bepaalde topics op. Weest niet bang hij komt heus wel weer terug.

En hou nou eens op met dat negatief gekakel over alles en iedereen. wees blij dat hij op vakantie is en niet een ongeluk heeft gehad en in het ziekenhuis ligt.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Hallo, ff goed de topics lezen dan weet je dat Jeroen op 10 juni is vertrokken met SQ naar IndonesiŽ.
Zie topic WIE VLIEGT ER OP EEN BEPAALDE DATUM NAAR INDONESIE?

Hij heeft dat gemeld op 26-05-06 om 21.35u.

Tevreden?
Groetjes van tante Yo Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

On 06-07-2006 14:21 4yoke4 wrote:
Hallo, ff goed de topics lezen dan weet je dat Jeroen op 10 juni is vertrokken met SQ naar IndonesiŽ.
Zie topic WIE VLIEGT ER OP EEN BEPAALDE DATUM NAAR INDONESIE?

Hij heeft dat gemeld op 26-05-06 om 21.35u.

Mag je me toch is wijzen waar dat staat.....
Ik kan het niet vinden

josari
Gebruiker
spacer line

Dat bericht van Jeroen was van 26-5-2005+++

maseddi
Gebruiker
User icon of maseddi
spacer line

Inmiddels is jeroen veilig aangekomen in indonesie

http://forum.fok.nl/topic/855937/6/25

Sweet young thing

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

On 06-07-2006 13:15 Albert wrote: [Fout; ten eerste is dit zijn forum en hij heeft geen verantwoording aan ons af te legggen. Wel zou het misschien passend zijn voor de beleefdheid. Emoticon: Confused

Kijk ff naar de emoticon die erachter hangt... Jeroen is helemaal niets verplicht te melden naar ons toe... het zou alleen leuk geweest zijn net als velen van ons onze ervaringen met elkaar delen.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 06-07-2006 15:40 dutchguy1000 wrote:

...

Mag je me toch is wijzen waar dat staat.....
Ik kan het niet vinden

Hier komt het:
ga naar de search functie: type in vakantie
klik aan: both messages and titles
start search
naar beneden scrollen tot er staat: WIE VLIEGT ER OP EEN BEPAALDE DATUM NAAR iNDONESIE?
daar meld hij op 26-05-06 om 21.35 u. dat hij op 10 Juni vertrekt.

Duidelijk zo? Emoticon: Yes!

Groeten Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 06-07-2006 21:19 Richy wrote:

...

Kijk ff naar de emoticon die erachter hangt... Jeroen is helemaal niets verplicht te melden naar ons toe... het zou alleen leuk geweest zijn net als velen van ons onze ervaringen met elkaar delen.

Ik zie het wel niet zo, maar goed. Ok sorry.

Waarschijnlijk vindt hij het hier een ongezellig zooitje en valt er hier niet gezellig te comuniceren, vandaar misschien dat hij op die andere site zit. Hij heeft niets voor niets laten weten dat het nu voor eens en voor altijd over moet zijn met dat gekanker op elkaar op deze site. En of je nu hard bent of een zacht eitje, dat doet er niet toe.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

On 07-07-2006 00:34 4yoke4 wrote:

...

Hier komt het:
ga naar de search functie: type in vakantie
klik aan: both messages and titles
start search
naar beneden scrollen tot er staat: WIE VLIEGT ER OP EEN BEPAALDE DATUM NAAR iNDONESIE?
daar meld hij op 26-05-06 om 21.35 u. dat hij op 10 Juni vertrekt.

Duidelijk zo? Emoticon: Yes!

Groeten Yoke

Je vergist je 1 jaar yoke, this niet erg hoor, tis maar 1 jaartje

Duidelijk zo.???.... he he he

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Nog geen tijd gehad er een nette melding van te maken. een kort berichtje roep vragen op, die ik graag wil beantwoorden. Maar inderdaad ben ik er weg van voorlopig inderdaad. Emoticon: Smile

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

En ooh, ik ga er nog altijd vanuit dat de mensen die er een puinhoop van willen maken (als die hier al zijn) dat die wellicht weten dat ik natuurlijk wťl gewoon af en toe meelees. Emoticon: Wink

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 07-07-2006 08:03 dutchguy1000 wrote:

...

Je vergist je 1 jaar yoke, this niet erg hoor, tis maar 1 jaartje

Duidelijk zo.???.... he he he

je hebt helemaal gelijk, dom, dom, dom van mij om niet goed op het jaar te letten. Emoticon: Frustrated
Sorryyyyyyyyyyyyyyyyyy Emoticon: Worship

groeten Yoke

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Ben een maandje weggeweest en ben helemaal de draad kwijt hier op het forum.
Jeroen op pad, londoh in de ban enz. moet nog even bijlezen hoor!!!!!!!!
groeten van tante Yo Emoticon: Bye bye

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 06-07-2006 19:22 maseddi wrote:
Inmiddels is jeroen veilig aangekomen in indonesie

http://forum.fok.nl/topic/855937/6/25

Ben weer bij de les en heb nu echt goed gelezen dat Yunepun in Indonesie is aangekomen .
Nou ja , ik gun hem wel een lange vakantie hoor maar begrijp ook niet helemaal waarom hier niets is gemeld en er al wekenlang heen en weer gekletst word op het fokforum zo te zien. Jammer !!!!!

Maarreeeeeeeee, blijft dit forum nog bestaan of sterft het een langzame dood ?
Degene die het weet mag het zeggen. Emoticon: Yes! of Emoticon: Nooo

Yoke

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 06-07-2006 18:18 josari wrote:
Dat bericht van Jeroen was van 26-5-2005+++

Je hebt gelijk, ik had het jaartal niet in de gaten, beetje dom maar bedankt voor de correctie.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ach Yoke dit forum blijft bestaan hoor.
Romantisch en positief, alles in Indonedie is mooi en goed.
Een langzame dood sterven???????
Nee natuurlijk niet, het was een plotselinge dood nadat Londoh weg was, en daarbij nog wat meer kritische vrienden van hem.

maseddi
Gebruiker
User icon of maseddi
spacer line

On 08-07-2006 00:01 Malam wrote:
Ach Yoke dit forum blijft bestaan hoor.
Romantisch en positief, alles in Indonedie is mooi en goed.
Een langzame dood sterven???????
Nee natuurlijk niet, het was een plotselinge dood nadat Londoh weg was, en daarbij nog wat meer kritische vrienden van hem.

Die kitische vrienden van hem lullen nu braaf over muziek
blues gespeeld door dikke negers en uitgemergelde gitaar-junks, alt-country, yoko ono, sixties, stones mp3 etc
Emoticon: Shiny

Sweet young thing

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

102,738,806 pageviews Een website van indahnesia.com