Beste bezoekers van dit forum,
Het zal jullie wel opgevallen zijn dat ik een tijdje niet heb gereageerd, het forum heb ik echter wel gevolgd.
Wat mij eigenlijk een beetje opvalt is dat er weinig nieuws is op dit forum over Jogjakarta en omgeving waar ruim een maand geleden zoveel slachtoffers zijn gevallen.
Wij lezen hier dagelijks de krant en de hulpacties zijn nog steeds volop bezig om de bewoners van het rampgebied weer op gang te helpen.
Er schijnen zelfs meer daklozen te zijn als destijds in Aceh.
Wij zijn al langere tijd bevriend met Albert Spenrath, van geboorte een Indonesier en mede-eigenaar van Hotel Rumah Mertua in Jogjakarta.
Hij heeft met een stel vrienden een hulpactie op gang gebracht en helpt waar mogelijk de mensen ter plaatse zonder tussenkomst van een of andere stichting die weer de nodige kosten heeft.
Op onze website op:
http://indonesie.tomaatnet.nl/ is informatie te vinden met foto's van het rampgebied en ook foto's van de hulpacties.
Wij hopen van harte dat bezoekers van dit forum Jogjakarta niet vergeten in deze vakantietijd en het project ondersteunen met een geldelijke bijdrage.
Alvast bedankt namens de slachtoffers in Jogjakarta en omstreken,
Tuti & Jan