Hulp aan Jogjakarta

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
75 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste bezoekers van dit forum,
Het zal jullie wel opgevallen zijn dat ik een tijdje niet heb gereageerd, het forum heb ik echter wel gevolgd.
Wat mij eigenlijk een beetje opvalt is dat er weinig nieuws is op dit forum over Jogjakarta en omgeving waar ruim een maand geleden zoveel slachtoffers zijn gevallen.
Wij lezen hier dagelijks de krant en de hulpacties zijn nog steeds volop bezig om de bewoners van het rampgebied weer op gang te helpen.
Er schijnen zelfs meer daklozen te zijn als destijds in Aceh.
Wij zijn al langere tijd bevriend met = edit =, van geboorte een Indonesier en mede-eigenaar van Hotel Rumah Mertua in Jogjakarta.
Hij heeft met een stel vrienden een hulpactie op gang gebracht en helpt waar mogelijk de mensen ter plaatse zonder tussenkomst van een of andere stichting die weer de nodige kosten heeft.
Op onze website op: http://indonesie.tomaatnet.nl/ is informatie te vinden met foto's van het rampgebied en ook foto's van de hulpacties.
Wij hopen van harte dat bezoekers van dit forum Jogjakarta niet vergeten in deze vakantietijd en het project ondersteunen met een geldelijke bijdrage.
Alvast bedankt namens de slachtoffers in Jogjakarta en omstreken,
Tuti & Jan

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Ff gauw,

Goed om weer van je te horen Jan en Tuti Emoticon: Wink

Grt,

Eduard.

Live life to the max.......

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Van jou ook.
Umb.( sharkteeth)

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

On 09-07-2006 23:36 hagen763 wrote:
Van jou ook.
Umb.( sharkteeth)

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

De laatste nieuwsbrief van Albert is net gepubliseerd met informatie over de ramp met de aarbeving in Yogyakarta, kijk aub eens op; http://www.indonesie.tomaatnet.nl/
Het is normaal niet mijn aard om te vragen naar een geldelijke bijdrage, deze actie is echter een uitzondering, wij blijven die actie steunen en hopen dat Albert nog veel huisjes kan realiseren voordat de regentijd weer begint.
Alvast bedankt,
Jan

Kristiyanto
Gebruiker
spacer line

Ik logeer sinds 1985 met enige regelmaat in Guesthouse Metro aan de Jl. Prawirotaman. De laatste jaren werd ik steeds, indien nodig, gereden door een becakman uit Bantul. De meeste becakmensen rond de Prawirotaman komen daar trouwens vandaan. Van de eigenaar van het Guesthouse vernam ik dat 'mijn' becakman, pak Ngatijo, de ramp overleefd heeft met zijn gezin. Wel lag zijn hele huis in puin en was hij lichtgewond geraakt. Ik heb de manager van Metro gevraagd of ik iets doen kon en ja, dat was wat geld sturen. Dat heb ik gedaan, ik heb foto's teruggekregen van de overhandiging van het geld. Ik vernam dat gelukkig meer vaste gasten zo hebben gehandeld. Inmiddels rijdt Ngatijo weer en ik hoop in de nabije toekomst een glas teh bij hem te kunnen gaan drinken, daar in het verre Bantul. Salam manis dari Yanto

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,985,899 pageviews Een website van indahnesia.com