Prachtige documentaire "Sporen in het Oosten"

Subforum Andere praat 
84 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Hallo allemaal,

Ik heb deze documentaire al eens eerder aangestipt in een ander topic, maar ik wil hem toch nog ff aanhalen bij deze. Dit is werkelijk een prachtige docu-serie van een tv-maker die blijkbaar goed begrijpt hoe je echt iets van het land en de plaatselijke bevolking kan laten zien.

De maker reist in 13 delen vanaf ZO-Azie naar Europa van Vietnam naar Europa, met de trein. Ook losbandig Thailand en hypocriet Maleisie komen aan bod, deze afleveringen zijn allemaal zeer herkenbaar voor de forumbezoekers die in die landen geweest zijn. De uitzendingen zijn allemaal op internet gezet:

http://www.ncrv.nl/ncrv?nav=qibwtCsHtGATmKnJwVzW

Helaas mis ik nog een uitzending over Indonesie,maar de andere afleveringen in ZO-Azie maken dit tot een feest van herkenning voor de doorgewinterde Azie-reiziger!

Gracias. Sama sama

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Ja , moet je zien.
Heb 3 afleveringen gezien.
India/ Pakistan = "de onenigheid tussen hindu -islam)".
Thailand en Malaysia.
Grappig van die Maleier met zijn 2 vrouwen.

Daaruit kan je alleen maar concluderen dat de ellende voor de kleine volk alleen maar veroorzaakt door bepaalde politiekegroepen.
De gewone muslim, hindu , christenen zijn gewoon de slachtoffers.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

Beste 'senűr' Kiwi yth.,

Ik ben niet altijd met j/u eens, maar dit keer wel ....... 'het is wel leuk om eens niet aan 'navelstaren' te doen en INDOSnesos ťťn keer door de ogen van een 'buitenstaander te zien' ....... yawel lieve 'kijkbuisvriences' zou menir 'de Uil' van het 'grote dierenbos' zeggen ......

'Ahu kura ahia, mansia nia'

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,759,963 pageviews Een website van indahnesia.com