Dewi in Bali!

Subforum Andere praat 
74 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
DeeCee
Gebruiker
User icon of DeeCee
spacer line

Ja ja mensen,,, ik ben er! Als ik meer tijd heb vertel ik de details enzo. I heb wel eindelijk een eigen huisje en ben 'm nu aan 't inrichten. Wie wonen er nou hier ook allemaal in Bali? Wil ff wat NLers hier ontmoeten Emoticon: Puh!

Groeten!

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

gefeliciteerd dewi,

Ben wel jalours op je, ik heb nooit tijd Bali te bezoeken, maar de paar keer dat ik dat deed heb ik erg genoten....

doe het strand de groeten van me....

Greetz

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Hey Dewi,

Gefeliciteerd! Ik woon niet op Bali, maar ik ben binnenkort wel voor enkele dagen ter plekke. Tegen die tijd heb je vast al wat Nederlanders ontmoet daar, er wonen er genoeg naar het schijnt. Emoticon: Puh!

Yerun

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Er wonen er genoeg, maar voorzichtig met wie je omgaat want er zit een hoop (ex-) penose tussen en grootdoeners. Zeker in Seminyak en Ubud (deze laatste is de meest westerse plaats van heel Indonesia met het hoogste percentage westerlingen als inwoner en waar Bali is verworden tot een eigen folkloristisch reservaat en Madurodam in haar midden).
Succes.

maseddi
Gebruiker
User icon of maseddi
spacer line

Ik ken de situatie van DeeCee wel.
Maar wanneer ik op bali ben of op java, kijk ik niet uit om nederlanders te ontmoeten, die ontmoet ik hier in Nederland al genoeg..

Ik wil ook iets leren van het volk , haar cultuur, haar adat, de taal Emoticon: Smile ., niet over kerstfeest op bali, goedkope hotels et etc etc

Sweet young thing

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Ik zal dan even serieus een paar linkjes aan je bekend maken. Emoticon: Cooool
* www.pondokbambu.nl +++Gerco Scheeper woont er regelmatig.Candidasa
* www.omangcafe.com ++++ Zij is onlangs teruggegaan.Padangbai
* www.huizenbali.com ++++Marcel Hamilton ( Roosendaal) woont er.
Maak er even gezellig een afspraakje mee.Maar waar verblijf jij dan?
Umberto

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 28-06-2006 06:20 DeeCee wrote:
Ja ja mensen,,, ik ben er! Als ik meer tijd heb vertel ik de details enzo. I heb wel eindelijk een eigen huisje en ben m nu aan t inrichten. Wie wonen er nou hier ook allemaal in Bali? Wil ff wat NLers hier ontmoeten Emoticon: Puh!

Groeten!

Hoi Dewi,
Ik ben weer terug van mijn trektocht door frankrijk en spanje en zie dat jij intussen op bali bent beland.
Ik hoop dat je daar je plekkie kunt vinden en het nu naar je zin hebt, vergeet dat akelige gezin in swiss maar gauw en veel geluk op bali
groeten Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

On 28-06-2006 06:20 DeeCee wrote:
Wie wonen er nou hier ook allemaal in Bali? Wil ff wat NLers hier ontmoeten Emoticon: Puh!
Groeten!

Hoi DeeCee,

Jepp we zullen wel niet ver van elkaar zitten Emoticon: Wink .....alleen jij bent bezig met je huisie inrichten en ik ben zometeen weer verder met het inrichten van de 2de toko-baju Emoticon: Nice

Live life to the max.......

DeeCee
Gebruiker
User icon of DeeCee
spacer line

L8 reply, sorry mensen heb echt helemaal geen tijd ervoor gehad. Ik doe namelijk wat dingetjes in between,,, hehehheh, ik ga er verder niet op in. Maar anyways, t gaat allemaal prima hier. Ik ga binnenkort naar Udayana om Bahasa Indo te leren - 1x per week is goed te doen (omdat ik per maand betaald krijg van mn pa's pensioenfonds, vandaar dat ik t zo lang mogelijk ga doen Emoticon: Nice Emoticon: Shiny ).

Martin, ik woon op dit moment in Denpasar, tussen Renon en Panjer in. Emoticon: Smile

Spreek je laters! En bedankt iedereen! Emoticon: Smile

Akkie
Gebruiker
User icon of Akkie
spacer line

Hallo Dewi!

Vertel is hoe doe je dat zo in Bali wonen als Ned??
Ik bedoel gaat dat zomaar en wat zijn ongeveer de kosten??

Groetjes,

Akkie

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 17-07-2006 14:44 DeeCee wrote:
L8 reply, sorry mensen heb echt helemaal geen tijd ervoor gehad. Ik doe namelijk wat dingetjes in between,,, hehehheh, ik ga er verder niet op in. Maar anyways, t gaat allemaal prima hier. Ik ga binnenkort naar Udayana om Bahasa Indo te leren - 1x per week is goed te doen (omdat ik per maand betaald krijg van mn pas pensioenfonds, vandaar dat ik t zo lang mogelijk ga doen Emoticon: Nice Emoticon: Shiny ).

Martin, ik woon op dit moment in Denpasar, tussen Renon en Panjer in. Emoticon: Smile

Spreek je laters! En bedankt iedereen! Emoticon: Smile

Hallo Dewi,
Ik dacht al, waar blijft ze, toch niet retour Swiss gegaan ?
Dus het lukt je om op Bali te verblijven en heb je het ook naar je zin?
Voor het mooie weer hoef je daar niet te blijven het is hier ook al weer boven de 30 graden.
Heb je een huisje gevonden of zit je in een pensionnetje of zo en lukt het een beetje om werk te vinden ?
In elk geval succes met je studie Bahasa.
P.S. sigaretten zijn daar goedkoop maar Bayleys is duur hŤ!
Als je het naar je zin hebt dan kan je gelijk afkicken van dat spul. Emoticon: Yes!

Groeten yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

DeeCee
Gebruiker
User icon of DeeCee
spacer line

Akkie, in het begin is het vrij prijzig hiero, omdat je jezelf eerst ergens moet nestellen. M'n huisje is bijna klaar. Moet alleen nog wat lakens kopen voor m'n bed, m'n houten eet tafel is nog niet klaar, hoezen voor mijn kussens zijn nog niet af,,, alles op de art market gekocht. Goedkoop (ALS je de prijs verder omlaag haald natuurlijk) en tis goed mooi spul. Ik zal wel wat foto's op de web zetten als t af is. Gister een ander half meter schilderij gekocht voor 500.000rp (ze wilden me er eerst voor 1jt. geven Emoticon: Nooo ).

Ik zit in een kos - kost 1.5jt per maand, maar is goed te doen. Ik werk (maar zeg niet waar), verdien bulee style en vandaag wacht ik af op reactie van een andere job. Mijn toekomst hier ziet er allemaal veel beter uit dan in Swiss. Het gaat hier echt allemaal prima! Emoticon: Yes!

Ik rook niet meer - is niet zo fijn met al die smog van auto's. En drinken? Uh jah, daar heb je gelijk in - veel te duur hiero! Dus daar ben ik ook me gekapt. Emoticon: Smile

saidja
Gebruiker
User icon of saidja
spacer line

Ha DeeCee, wat een mooie foto. Strak als iemand zichzelf gebruikt voor een Avatar.
Doe ik trouwens ook maar niemand herkent me, ha ha.
Veel plezier daar !

Saidja

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,989,853 pageviews Een website van indahnesia.com