nederlands visum in indonesie voor reizen naar ander land

Subforum Het visumgebeuren 
74 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

Ik woon in Indonesie en nu heb ik een visum nodig om naar saudi arabie te gaan.
Iemand in dat land wil dat voor me regelen maar hoe krijg ik dat visum dan in Indonesie? moet dat via de ambassade van Saudi Arabia in Indonesie?, of de Nederlandse ambassade....?

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Lijkt mij die ambassade van SA. Nederland zal je niet van die mooie stempels kunnen geven.

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

Ja, stom van me, het klonk effe ingewikkeld, maar het is eigenlijk simpel.

maar nu wil ik ook dat mijn vrouw mee gaat, ik weet dat het voor indonesiers moeilijk is om een visum te krijgen, maar nu vraag ik me af of het uitmaakt dat ik getrouwd ben met haar.

Heeft iemand daar ervaring mee?

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Hoezo moeilijk voor de IndonesiŽrs om een visum voor SA te krijgen? Hoe zit dat dan met zij die naar Mekka gaan? Of is men in die periode soepeler?

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

On 28-06-2006 10:34 erwin wrote:
Hoezo moeilijk voor de IndonesiŽrs om een visum voor SA te krijgen? Hoe zit dat dan met zij die naar Mekka gaan? Of is men in die periode soepeler?

Daar zit wel wat in ja, nou, ik ga morgen vroeg de ambassade is opzoeken, dan kom ik er wel achter

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,818,143 pageviews Een website van indahnesia.com