Van Bali naar Sunda eilanden

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
44 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Anouk gaat op reis
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal Emoticon: Bye bye ,

Heeft iemand ervaring met het reizen van Bali naar de Sunda eilanden (over zee en over land) Emoticon: ?

Groetjes,

Anouk

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Dag Anouk,

Heb je de zoekfunctie al gebruikt? Alles kan wel weer opnieuw gezegd worden maar er staat al zoveel over geschreven door diverse mensen. Zoek een op Sumba / Sumbawa / Sunda / Komodo / Flores

Veel succes.

Anouk gaat op reis
Gebruiker
spacer line

Bedankt Robbert! Ik had de zoekfunctie inderdaad nog niet gebruikt. Te snel voor de makkelijkste weg gekozen, dat belooft wat voor mijn reis Emoticon: Stupid

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Veel plezier Emoticon: Yes!

Kijk ook eens op mijn site...(omangcafe.com) daar staan behoorlijk wat foto's van een tocht die ik heb gemaakt die kant op.
Hier heb ik ook wat beschreven: forum.indonesiepagina.nl/topic/1463/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,636,822 pageviews Een website van indahnesia.com