Dependance Brachthuyzerstraat 4 in amsterdam weer open

Subforum Het visumgebeuren 
91 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Agung Riza
Gebruiker
spacer line

Het dependance in amsterdam is weer open van 10.00 tot 13.00uur. Je kan daar ook je paspoort ophalen na 10 werkdagen. Het ligt vlakbij halte Emmalaan als je met tram 2 gaat.

Je formulieren worden daar gecontroleerd of je alles goed hebt ingevuld en je alle bescheiden hebt meegenomen. pasfoto, boekingbevestiging van reisburo met stempel en natuurlijk je paspoort die zeker nog langer dan 6 maanden geldig is. Emoticon: Yes!

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Ja, super, ben daar vandaag geweest, 8 juli kan ik mijn visum ophalen, en de vrouw achter het loket was super aardig, bij iedereen nam ze even de tijd om een persoonlijk gesprekje te voeren, of het nou ging om de reis doelen, kleinkinderen, studie, overal kon over worden gepraat terwijl je ondertussen betaalde en de formulieren inleverde, het wachten was ook niet eens zo lang, 45 minuten ofzo, maar doordat ik alle verhalen van de mede visum aanvragers hoorde vloog te tijd.
Ideaal dat dit visum bureau ook hier Amsterdam zit.

- Let us live simply so that others may simply live -

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Mooi te horen dat het niet altijd kommer en kwel is. (Volgens mij is dat ook veel typisch Nederlands gezeik dat alles te lang duurt en niet goed gaat, trouwens)

carlijn
Gebruiker
spacer line

wat is het preciese adres in Amsterdam? Is er ook een telefoonnummer van?
handig hoor hoef ik niet helemaal naar Den haag, dat scheelt echt veel tijd!
carlijn

carlijn
Gebruiker
spacer line

sorry mijn vraag was een beetje dom. Ik dacht dat de brachthuyzerstr in den haag lag!!

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Ik zou er geen telefoon nummer van weten maar als je info nodig hebt over wat je zoal mee moet nemen voorje visum dan kan je dat ook vinden op deze site en het reisbureau waar je je ticket koopt weet ook ongetwijfeld veel.
Succes en een goeie tijd in Indonesia.

- Let us live simply so that others may simply live -

albrehen
Gebruiker
spacer line

Stel iemand geboren in Indonesie,heeft een nederlands paspoort.
Maar zijn of haar familie wonen nog allemaal in Indonesie.
Nu komt ťťn van de ouders te overlijden,Je moet er zo snel mogelijk naar toe,omdat de begravennis binnen 24 uur plaatsvindt.
Hoe kom je dan zo snel aan een visum.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 01-07-2004 08:04 albrehen wrote:
Stel iemand geboren in Indonesie,heeft een nederlands paspoort.
Maar zijn of haar familie wonen nog allemaal in Indonesie.
Nu komt ťťn van de ouders te overlijden,Je moet er zo snel mogelijk naar toe,omdat de begravennis binnen 24 uur plaatsvindt.
Hoe kom je dan zo snel aan een visum.

Je hebt een NL paspoort, dus helaas moet je een visum aanvragen. Wil je er snel een hebben, dan kost je dat 200 euro of iets in die richting, kun je hem de dag erna/dezelfde dag nog ophalen. Helaas mis je de begrafenis dan toch ben ik bang. Emoticon:

Yerun

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,736,506 pageviews Een website van indahnesia.com