Londoh wel, of londoh niet

Subforum Andere praat 
74 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŰ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŰxecuteerd in IndonesiŰ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŰ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik vind dat Londoh een goede mening geeft over Indonesia.
Soms ongelooflijk storend, maar op zijn manier wel eerlijk.
Ik ben het soms niet met hem eens, dan denk ik je bent een klootzak, maar soms denk ik ook je hebt gelijk.
Ik wil dan ook deze topic openen, om te kijken dat er voldoende mede gebruikers zijn die mijn mening delen.
Onze moderator heeft veel problemen met hem(terecht of onterecht)
Ik, en veel medegebruikers van dit forum hebben deze problemen niet.
Het uitbannen op eigen verzoek vindt ik dan ook buitengewoon zwak van de Moderator..
Dit was een in het vuur van een gevecht een opmerking, als je daar op in wil spelen dan is dat een teken van zwakte.
Ik hoop dan ook dat deze impasse tot een redelijke uitkomst zal leiden.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Gaan we dit nu ook nog krijgen? De beslissing is al gevallen hoor Emoticon: Talk to the hand

Maar goed, dan maar weer een klaagtopic erbij, waarom ook niet. We wilden dat er minder geklaagd werd, maar nee, toch maar meer klagen. Emoticon: So funny

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Het topic is trouwens verhuisd naar een ander subforum.

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Ja, Londoh bezit een schat aan informatie over Indonesia. Maar Londoh is ook mediageil. Hoe meer er over hem gesproken wordt, hoe liever hij het heeft. Als ik er zo de pest in zou hebben, omdat de moderator vaak mijn berichten verwijderd, waar ik veel tijd en moeite heb ingestoken, zou ik de eer aan mijzelf houden.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Sorry Jeroen

Dit is geen kwestie van klagen.
Dit is meer een kwestie van hoe jij met de site omgaat.
Jij kan namelijk niet tegen kritiek.
Alles wat jij wil beslissen op jouw jouw site moet gebeuren.
Ok lagi terserah.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ik kan prima tegen kritiek, anders had er geen 'klaagtopic' bestaan en hadden hier al vele andere users weggeweest, ook veel sneller als nu gaat (als het al gaat). Zoals ik al eerder zei: 'informatie is alles', ik doe iets, meld iets, hoor er niets over, niemand lijkt zich ergens iets van aan te trekken, dan grijp ik in, en dan is het ineens huilen geblazen, net een klein kind dat de bellenblaas moet inleveren.

Dan durf ik hardop te zeggen: Jammer dan!

De meesten hier weten best dat ik aan goed onderbouwde kritiek iets heb, anderen willen het niet weten, dat is hun goed recht natuurlijk.

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Malam,

Ik probeer bijna dagelijks eens een kijkje te nemen op dit forum, posten doe ik minder vaak. Ik ben van mening dat Jeroen de teugels veel strakker zou moeten houden. De meeste topics kan ik na twee of drie posts gewoon doorscrollen, het staat voor de rest meestal vol met gel*l.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 20-06-2006 22:33 Jeroen wrote:
Het topic is trouwens verhuisd naar een ander subforum.

Bedankt Jeroen

Hahaha ik ben een digibeet

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 20-06-2006 22:47 Malam wrote:

...

Bedankt Jeroen

Hahaha ik ben een digibeet

Geen probleem. Emoticon: Smile

Als je op 'Forum' klikt boven in de blauwe balk, dan kun je verschillende subforums kiezen waar je topic het beste past. Op dit moment ben ik ook bezig met een geheel Nederlandstalig forum, waar ook de teksten eromheen Nederlands zijn.. dat scheelt misschien ook wel weer een beetje.

Dat was offtopic, maar het lijkt me een leuk weetje.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 20-06-2006 22:46 erwin wrote:
Malam,

Ik probeer bijna dagelijks eens een kijkje te nemen op dit forum, posten doe ik minder vaak. Ik ben van mening dat Jeroen de teugels veel strakker zou moeten houden. De meeste topics kan ik na twee of drie posts gewoon doorscrollen, het staat voor de rest meestal vol met gel*l.

Wat wil je dan Vriend, wat wil je melden

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ga jij nu ook al schelden? Als je slim bent pas je even je bericht aan (klikken op 'edit' rechtsonder in je bericht).. want dit zorgt er alleen voor dat je topic hÚÚl snel dicht is anders. Emoticon: Eerie

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Wat wil je dan Vriend, wat wil je melden

Dat wanneer ik vind dat ik niets te melden heb, de topic niet vervuil met zinloze praat.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 20-06-2006 22:56 erwin wrote:

...

Trouwens voor jou is het meneer Eikel Emoticon: Bye bye

Emoticon: Laugh out loud

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ik lees morgen wel bij of het bericht aangepast is, zo niet, dan is het onderwerp tegen een uur of 8 wel gesloten. Tevens kan ik hier dan ook wellicht enkele mensen halen die gaan lopen schelden. Twee (of meer) vliegen in 1 klap dus. Emoticon: Smile

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Wat betreft de uitspraken van "Ome Lon" ach met een goed gepoetst brilletje lees je het naar eigen behoren.Maar wat er een aantal hebben ervaren is dat Londoh wat hij ook maar toezegd altijd zijn belofte nakomt.Ik mail nu toch al geruime tijd met hem en heb er geen problemen mee.Er ging ook iets behoorlijks mis met een MSN-programma van KAAT VVB.Nou inmiddels moet ze zelf bijkomen van haar eigen KATER.Sorry even dit gezegd te hebben.
Umberto. Emoticon: Eerie

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Goed, niemand meer die erover wil praten, dus kan deze mooi dicht. Emoticon: Smile

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,757,733 pageviews Een website van indahnesia.com