T.mobile en sms ontvangen uit Indonesia

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
84 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pardi
Gebruiker
spacer line

Het volgende wil ik graag van jullie weten: Mijn adoptie kinderen zijn sinds kort overgestapt op Proxy XL omdat zij in Kerinci vol signaal ontvangen in huis. Hiervoor gebruikte ze telcom-simpati waarvan het signaal slecht was. Om mij te bereiken moeten ze op het dak klimmen en dan lukte het vaak nog niet. Een andere optie was naar het volgende dorp gaan.

Ik gebruik in Nederland T.mobile maar ik ontvang hun SMS niet. Heeft iemand soms de zelfde ervaring. Telcom is geen probleem, maar is te duur voor hun, en te slecht als verbinding naar mij.

Bij voorbaad dank Emoticon: Yes!

Pardi

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Zou dan T-Mobile ook vanuit IndonesiŽ bereikbaar zijn?
Dan gewoon in noodgevallen laten SMS-sen
Umberto

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Het zou kunnen zijn dat T-Mobile geen connecties heeft met Pro-XL (of andersom). Wellicht de moeite waard om dat eens in de winkel na te vragen.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

rob the golfer
Gebruiker
User icon of rob the golfer
spacer line

Het klopt, T-mobile Nederland heeft geen roaming met Pro-XL.
Zelf ben ik weer overgestapt naar KPN. Met Vodafone, Orange en Telfort heb je ook geen problemen.

Voor roaming kan je alles nakijken op http://www.gsmworld.com/roamin(...)gsminfo/cou_id.shtml

Succes ermee.
Rob

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Ik ben jaren geleden overgestapt op T-mobiel omdat dat nog de beste is in ontvangst en het ontvangen van sms-jes wel vanaf telkomsel daaro...alle andere providers van nl komen de sms-jes gewoon niet aan. Misschien kan een andere samenstelling wel helpen....Mentari en vodafone ofzo Emoticon: Confused

Ik stuur vaak sms vanuit bali naar nl..mijn zus heeft orange en het andere zusie heeft t-mobiel, bij t-mobiel komt het gewoon aan, bij de andere gebeurd er gewoon niets.

Live life to the max.......

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Excuse us.
T-Mobile please we don't have t-mobiel only TURBO
Gewoon zo'n kaart meenemen.Pardi.

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Bijzonder goed KPN al jaren heb ik die.Mijn neefje in Maleisia heeft een ander telefoon mee de NOKIA N 70. met KPN CHIP knip er in.
In de bush bush nog goed te doen.

Umb.

Pardi
Gebruiker
spacer line

Bedankt allemaal.

Ik zal overstappen naar KPN en T-mobile afzeggen. Ik heb Zaterdag vrienden uit Indo ontmoet die het zelfde advies gaven. KPN is visa versa goed te gebruiken, maar het blijft verstandig gewoon een simmetje te kopen als je in Indo ben, anders ben je in no time bankroet..

Bedankt Pardi Emoticon: Bye bye

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

SMS'en van NL naar ID doe ik met een Qick prepaid kaart. Maar 8 cent per bericht en ik kan m'n budget beter controleren want habis=habis Emoticon: Smile

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Tikus
Gebruiker
User icon of Tikus
spacer line

On 12-06-2006 21:56 Pardi wrote:
Bedankt allemaal.

Ik zal overstappen naar KPN en T-mobile afzeggen. Ik heb Zaterdag vrienden uit Indo ontmoet die het zelfde advies gaven. KPN is visa versa goed te gebruiken, maar het blijft verstandig gewoon een simmetje te kopen als je in Indo ben, anders ben je in no time bankroet..

Bedankt Pardi Emoticon: Bye bye

Hou er wel rekening mee dat KPN sms naar buitenland volgens mij 29ct kost ipv de standaard tarief sms naar nederlandse telefoonnummers.

Bae sonde bae, tanah timor lebe bae

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik heb Telfort, sim only, 200 minuten beltegoed en 100 minuten van 8 uur s`avonds tot 8 uur in de morgen plus weekend, dus 300 belminuten voor 5.95 euro, ik bel naar Indonesie waar proXL wordt gebruikt.
Ik doe dat via 06internationaal, dat is gratis, alleen mijn belminuten tellen af,
werkt perfect.
Reken uit als ik 300 minuten gebruik voor Indonesie, kosten 5.95 euro dan betaal ik nog net geen 2 eurocent per minuut.
Doe het al 3 maanden, perfect

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Halo malam,
Hoe bel ik dan in naar Indonesie? moet ik dan eerst een bepaald nummer bellen en aansluitend het tel. no van de ontvanger ?
Is het alleen naar een Indonesisch mob. nr. of ook naar een vaste telefoon.
In Indonesie koop ik altijd een Ind. Simkaart van Simpati en dat werkt prima om een sms te versturen of een kort gesprekje te houden naar nederland maar als ik daar ben dan wil ik voor het thuisfront ook zo goedkoop mogelijk bereikbaar zijn.
Alvast bedankt
Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 06-08-2006 21:49 4yoke4 wrote:
Halo malam,
Hoe bel ik dan in naar Indonesie? moet ik dan eerst een bepaald nummer bellen en aansluitend het tel. no van de ontvanger ?
Is het alleen naar een Indonesisch mob. nr. of ook naar een vaste telefoon.
In Indonesie koop ik altijd een Ind. Simkaart van Simpati en dat werkt prima om een sms te versturen of een kort gesprekje te houden naar nederland maar als ik daar ben dan wil ik voor het thuisfront ook zo goedkoop mogelijk bereikbaar zijn.
Alvast bedankt
Yoke Emoticon: Bye bye

Beste Yoke
Bel 0632008008 en volg de aanwijzingen.
Je kan ook op de site kijken, duidelijke en volledige informatie.
www.06internationaal.nl

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 07-08-2006 23:44 Malam wrote:

...

Beste Yoke
Bel 0632008008 en volg de aanwijzingen.
Je kan ook op de site kijken, duidelijke en volledige informatie.
www.06internationaal.nl

Malam bedankt, ik zal het binnenkort even uitproberen ! Emoticon: Wink

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

arjuna
Gebruiker
spacer line

uit ervaring is toch t-mobile de meest geschikte netwerk om te bellen en smsen

Kristiyanto
Gebruiker
spacer line

On 11-08-2006 18:56 arjuna wrote:
uit ervaring is toch t-mobile de meest geschikte netwerk om te bellen en smsen

T-mobile heeft geen prepaid - afspraken in Indonesie, je abo werkt daar mogelijk wel. T-mobile vraagt Ä 4,- per minuut, Vodafone Ä 2,80

Ik nam mijn nieuwe T-mobile mee naar Indonesie, las vooraf dat bericht over Vodafone en zette mijn oude Vodafone SIM-kaart in het nieuwe toestelletje over om pas in Indonesie er achter te komen dat er natuurlijk nog een simlock op dat ding zat... Uiterst stom, maar ik zou zeggen, leer ervan ... Emoticon: Shut up!
Overigens was SMS-en weer wel mogelijk ... elk nadeel had zijn voordeel.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,759,926 pageviews Een website van indahnesia.com