Subforum Algemene Indonesiëpraat

forum.indonesiepagina.nl 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
markus
Gebruiker
User icon of markus
spacer line

We zijn een Indisch echtpaar van 50 jaar die sinds 2004 een woning hebben in Parungkuda (de plaats ligt tussen Bogor en Sukabumi op het eiland Java. Parungkuda ligt ongeveer 125 km ten zuiden van Jakarta. Het huis heeft ± 200m2 woonruimte en is voorzien van alle gemakken, behalve warm water (is overigens in de streek ook niet nodig). Als jullie voor strand en zee willen gaan, is dit niet het juiste adres, maar willen jullie echt voor de natuur, cultuur en dicht bij de bevolking zijn, is het zeker de moeite waard eens contact met mij op te nemen. De streek waar het huis staat is lekker relaxed en je kunt je een beeld vormen hoe een doorsnee Indonesiër leeft. Als de combinatie van avontuur en cultuur jullie aanspreken, schroom dan niet even contact op te nemen.

Ik (mannelijke gedeelte) ga vermoedelijk medio oktober van dit jaar naar ons huis en heb nog 2 slaapkamers vrij voor 2 stellen/ echtparen/vrienden. Ik weet ontzettend veel van Indonesië en kan jullie overal naar toe begeleiden. De kosten hiervan kunnen we ter plaatse verrekenen. Natuurlijk kan ik heel veel gaan schrijven in deze oproep, maar dan zouden 4 velletjes niet genoeg zijn.

Wat is de opzet? In samenwerking met mij kunnen we de tickets bespreken en afstemmen wanneer we gaan vertrekken. Meestal ga ik 23 dagen uit-en-thuis. De enige kosten voor jullie is € 11,50 per persoon per dag en is inclusief de maaltijden. LET WEL. Deze vergoeding is dus uitsluitend voor Logies, de maaltijden. Alle andere kosten w.o. vervoer kunnen we aldaar wel onderling regelen, immers men moet steeds weer afdingen.

Raken jullie geïnteresseerd, stuur dan eerst een reactie? Informatie per telefoon of email hou ik niet zo van en heb derhalve liever persoonlijk contact omdat er heel veel te vertellen is. Ons emailadres luidt: buster1995Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Zet er eens wat fotootjes op, ik denk dat je dan wat meer respons kan krijgen.

markus
Gebruiker
User icon of markus
spacer line

Emoticon: Cooool

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

On 11-06-2006 10:04 markus wrote:
Emoticon: Cooool

Van zo een smiley word je ook geen klap wijzer. Er viel mij 1 zinnetje op:

De streek waar het huis staat is lekker relaxed en je kunt je een beeld vormen hoe een doorsnee Indonesiër leeft

Ik dacht dat het daaro vrij arm was, en in geen geval Indonesisch maar 100% Sundanees, aardige mensen maar nogal strikt in de leer van Mohammed. Misschien lekker Sundaas eten, dat is dus veel lalap en sambal terasi. Sundanezen kunnen geweldig rijst koken, het lekkerst in Indonesia, maar al af dan is Ibu zo moe geworden is geen tijd meer om voor lauk-pauk te zorgen, dus rent zij naar de heg, knipt daar wat blaadjes vanaf. Gooit een tomat, wat cabe, zout en terasi in de cowek en tovert daar sambel terasi uit, en dat eten ze dan daaro Emoticon: Shiny

Op zoek op het internet naar wat mee info vond ik dit, lijkt wel een griezelfilm

Tukang ”Cilok” Cabuli 14 Gadis Cilik

Ke-14 gadis yang berusia antara 10 sampai 13 tahun, mengaku hanya digerayangi dan diciumi pada bagian-bagian tertentu oleh Ed Kus. (What's in a name Emoticon: Laugh out loud )

www.pikiran-rakyat.com/cetak/2005/1105/12/0412.htm

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,647,429 pageviews Een website van indahnesia.com