Bali voorbereid.

Subforum Bali, het godeneiland 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Goede zaak dat ook bali zich richt op Tsunami waarschuwing-systemen Emoticon: Yes!

www.balidiscovery.com/messages/message.asp?Id=3220

Live life to the max.......

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Nu nog een systeem om bommen tijdig te detecteren Emoticon: Laugh out loud

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Of als ik er aan kom. Emoticon: Frustrated
In 200.......??????????

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Voor de bommen zijn er al de nodige snuifhonden actief in Bali.

Mijn laatste keer in Bali (10-15 April) zag ik veel snuifhonden bij Ritz-Carlton, Ku De Ta...

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

He Maurits,

Heb je toevallig ook gezien wat die honden snoven.. Ik weet uit ervaring dat Rottweilers kwispelstaartend op me af komen, blij een mens te zien die niet bang voor een hond is Emoticon: Shiny

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

haha... ze zijn heel lief hoor die snuifhonden, bij ritz carlton gaf de hond een pootje...

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

On 06-06-2006 17:57 maurits wrote:
Mijn laatste keer in Bali (10-15 April) zag ik veel snuifhonden bij Ritz-Carlton, Ku De Ta...

Inderdaad top beveiligd daar !

Live life to the max.......

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Mijn Chineze buurman heeft een jonge Rotweiler als waakhond, die blaft wel zo allejezus hard, elke keer als ik dat hoor lach ik me rot en die Javanen maar gillen van angst. Als ik langskom dan hoor ik niets, maar als ik niet aai gaat zij janken. Ongelooflijk hoe goed zo een beest goed van kwaad volk kan onderscheiden. Emoticon: Devil

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

On 06-06-2006 21:07 Martin-Solo. wrote:

...

Inderdaad top beveiligd daar !

Bij Ku De Ta is er één expat die zich alleen met de beveiliging bezig houd... Dat zegt wel wat. Ook mochten er geen auto's meer op het terrein de laatste keer

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Kudeta ? What's in a name Emoticon: Shiny

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

yep, referring to the french name of coup d'état...

haha

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Please explain Maurits, I hardly can believe a name like this is allowed in Indonesia

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Volgends de eigenaar (frans) slaat het woord terug op coup d'état oftewel staatsgreep.

Ku De Ta is een catchy naam vandaar dus de spelwijze. Het slaat niet zozeer op de situatie, al dan niet dreigend, in indonesia, maar meer op de manier waarop dit restaurant wordt gepositioneerd. Toen het restaurant begon een aantal jaar geleden was het als het ware een "coup d'état" waarmee het zich officieus tot beste restaurant van Bali kroonde...

Je kan de naam ook zodanig interpreteren dat je zegt dat het slaat op;
KUta
DEnpasar
TAbanan
maar dit is niet zo.... maar ik vond hem wel leuk bedacht van mezelf...

groetjes Emoticon: Wink

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

uhh en NEE londoh de eigenaar heet niet frans maar is een fransman Emoticon: Wink

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 08-06-2006 18:04 maurits wrote:

Ku De Ta is een catchy naam vandaar dus de spelwijze.

What about Club Takasimura in Yogya.
Japanese or Indonesian(javanese).?

Takasimura = tak- kasih - murah
In Javans betekent het ----------- ?

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,935,062 pageviews Een website van indahnesia.com