Bung-Lon richting nl.

Subforum Andere praat 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

On 03-06-2006 09:21 Salam wrote:
Selamat Pagi, Het is nu zaterdagmorgen 9.00 uur. Vandaag vliegen we naar Indonesia. We gaan met de trein van 15.36 rechtstreeks naar Schiphol. W e komen aan om 17.40 We kunnen incheken vanaf 17.45 Daarna begint het wachten tot de vlucht. Vertrek 20.50 aankomst Jakarta zondag middag om 17.50. We weten nog niet hoelang we blijven misschien wel 3 mnd we hebben al visum voor 2 mnd dan maar verlengen op jalan sutci te BANDUNG. Nu nog wachten tot 15.36 SALAM

Ja ook zo selamat, zeg ze maar dat wij er aan komen nog 12 dgn naar Bandung.
Als je aan komt is het avond dus dat wordt donker rijden de Jalan tol is tot Bandung dus 2 1/2 uurtjes rijden?
Maar toch gaan ze vaak om ergens onderweg te eten, want dat weet je eerst eten ze hebben al zo vermoeide reis achetr de rug naar Jakarta.
Gaan ze binnen door want die wegen zijn nu minder druk, en ze hebben die wegen door die plaatsen verbeterd nieuw asvalt lagen zijn er opgekomen.
Het schijn dan ook sneller te kunnen naar BAndung?
Goede reis selamat Jalan sampai ketemu lagi
Londoh misschien van af Airport SINGP als je dit nog leest ook zo iets als een goede reis naar Amsterdam. Emoticon: Worship Emoticon: Worship PS Misschien staaat Jeroen je op te wachten om je te verwelkomen? Emoticon: Nooo

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Salam
Gebruiker
spacer line

Hoi zieleffe Waar in Bandung verblijf je, Wij in sekeloa. We gaan vanaf jakarta altyd binnendoor want ik heb in Bogor mijn favoriete eetgelegenheid nl: SARI aan de rechterkant in Bogor vanaf jakarta. Dus vanaf jakarta -bogor -bandung en nog eten dat word nog wel ongeveer 6 uurtjes rijden SALAM Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ranga Coong zijn wij
JA dat is de gewoonte daar om te eten dus jullie komen dan midden in de nacht in Bandung aan.
Sari is dat niet zo'n snacks en zo in Bandung heb je ook zo iets Sari.
Onze favoriet Rindu Allam Punciak , maar tegen woordig in Purwakarta een zoort Chinees Rest, die van alles aan indische eten heeft.
En schoon is want, ik vind dat het allebelangrijkste.
Nogmaals Selamat Jalan. Emoticon: Bye bye

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 03-06-2006 10:04 zieleffe wrote:

Onze favoriet Rindu Allam Punciak

He Ziel , je moet gaan proberen in Restorant Puncak Resort gaan eten.
Daar is het eten vele x beter , de plaats is schoner en de uitzicht is ook mooier dan de oude Rindu Alam.
Daar kan je ook gaan slapen , lokatie ongeveer nog 5/10 min rijden vanaf Rindu Alam als je vanuit Bogfor komt.Warm aanbevolen..Voldoende parkeerplaatsen.
Staat in een bocht aan de linker kant.
Ik zie daar vaak turis bule , medelanders.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja BApak Sidia dat kan, maar ik ben een volks mens, en in een Hotel Restaurant voel ik mij zo opgewonden,dat je te deftig moet zijn, en ik ben dat niet.
Dus daarom ik laat het meestal aan de fam over die weten het. haar zoon is een reiziger.
Voor de Katholieken scholen moet hij de Guru,s bij spijkeren.
En kom zo door het land, en die weet wel wat goed voor ons is.
Maar het schijnt nu dat die Jalan Tol klaar is meer veranderingen plaats vinden, en andere rij richting dan Bogor? Vroeger had je de Ciawi, die altijd vol met auto's was dus macet. Via de Puncak was het ook wel eens raak macet .
Maar nu is het goed door rijden zins die nieuwe weg open is.
bedankt voor die tip! Emoticon: Very funny

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Rindu Alam was ook jaaren mijn favoriet geweest , de andere restaurant is ook een gewone restaurant , heet resort of zoiets omdat ze bungalow/hotel hebben.
Eten is echt beter , en schoooon.
Ze hebben daar ook bolu belanda (poffertjes) , maar niet te vr.. eten.

Wordt ook de "nieuwe" stopplaats voor de wisman.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Moest nog even lachen op Bandara Adi Sumarmo te Solo afgtelopen kamis. Me koffer was 29 kilo, en werd ik door die vriendinnen van Dr. Kimi gecharged (je zouhet ook genaaid kunnen noemen, maar is voor mij wezenlijk iets anders Emoticon: Shiny ) voor overweight op me vlucht naar Batam, dat kostte 135.000 Rp, welk bedrag ik lachend betaalde. Ik zat wel effies in de knijp toen ik dacht aan me vlucht naar Amsterdam, ook maar recht op 20 Kg. Jarenlang 30 gehad dan valt terug naar 20 kg niet mee, terwijl ik er toch terdege rekening mee heb gehouden. Ik heb in Singapore een loodzwaar woordenboek Bahasa Belanda - bah. Indo naar mn handbagage verhuisd, een schone onderbroek aangedaan, de vuile in me handbagage en even een paar handjes van de kacang monyet die me pembantu zelf had gegorengd voor in Mokum gevreten. Toen ik incheckte was me koffer 27,2 kg, maar er werd nergens over gesproken. Ik had al een pak S$ in me broekzak klaar. Toen maar een broodje gerookte zalm gevreten.

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

On 03-06-2006 04:15 londoh wrote:
Zondagochtend om 6.05 daaro, mijn benieuwen wat voor teringzooitje het zal zijn, Gruces

BL (boerelul of zo?)

6:35 (ETA) kom je aan Lon... dan hebben ze KLM uit KUL al gehad/laten lopen en zijn ze warm om jou te onthalen... Emoticon: Smile

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

On 03-06-2006 16:15 Richy wrote:

...

6:35 (ETA) kom je aan Lon... dan hebben ze KLM uit KUL al gehad/laten lopen en zijn ze warm om jou te onthalen... Emoticon: Smile

Voorheen Garuda-indonesia, kwam ik altijd tegelijk aan met een vlucht uit de nl antillen...en ja hoor ik werd er altijd uitgeplukt met mijn blonde kop....ik zag het altijd zo...om discrimineren te voorkomen voor de beamte Emoticon:

Live life to the max.......

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Londoh schreef Toen ik incheckte was me koffer 27,2 kg, maar er werd nergens over gesproken. Ik had al een pak S$ in me broekzak klaar. Toen maar een broodje gerookte zalm gevreten.

En wij moesten voor 8 kilo overgewicht 200 euros betalen.
Kijk dat bedoel ik nu recht ongelijkheid .Ik kan mij daarover nog boos maken, ik denk dat ik de KLM maar voor de rechter gaat slepen. Door die ongelijkheid.
Zijn ze helemaal bedonderd die KLM.
Ik ga er nooit meer mee al moet ik lopen tenzij ze nog dat bedrag willen terug storten.
Op de vroege ochtend van Zondag zal er geen activiteiten zijn, zijn volgens rooster vrij.
Voor die douane, ze zullen voor die paar honderd mensen niet druk maken.
Dat is goedkoper dan ze er wat uithalen. Emoticon: Shut up! Emoticon: Eerie

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Ziel , boek gewoon je reisje via dat bekende buro-tje in amsterdam! 30 kilo stand-vast...Bunglon is daar vaste klant , Klm of Luftansa dat doe je zelf Emoticon: Wink

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Ziel, je had de voorwaarden voor overgewicht moeten opvragen alvoren je 200 pleuries aftikte en niet achteraf gaan klagen dat je ongelijk behandeld bent. KLM zal er niet wakker van liggen of je nu wel of niet met ze vliegt en als je niet met betere argumenten komt steken ze een rechtzaak ook in hun zak. Had het direct als Cargo verstuurt en je was de helft minder kwijt geweest of haal het uit je bagage en stop het in je handbagage dan kost het niets.
Schiphol is een internationaal veld en dus is er 24/7 douane aanwezig... dat je ze misschien niet ziet is een tweede.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Pelan2 sebentar Zieleffe........... Emoticon: Stupid Emoticon: Wink

DeeCee
Gebruiker
User icon of DeeCee
spacer line

ik weet nie hoe vaak ik wel niet overgewicht heb gehad,,, soms wel meer dan 10 kilo,,, ik kijk ze ff liejf aan en met m'n gladde praatjes en hoef niks te betalen Emoticon: Shiny Echt ik heb nog nooit extra hoven te betalen (knock on wood). Dat is nou een voordeel van als meisje in je uppie reizen. Emoticon: Very funny Mensen vinden je blijkbaar zielig als je als meisje met een mega grote rugzak op je rug heb en aan beide kanten tassen,,, waarom weet ik nie,,, whahaha!

Is ff kijken hoe t deze keer zit, want ik neem heel mijn zooi die ik nu hier heb staan in Swiss naar Indo. Incl. een akoestische gitaar in gitaar tas
en probeer 1 koffer mee te nemen en een grote handtas en rugtas voorhandbagage. Ik prop zoveel mogelijk dingen in mn handbagage en heb er een trick op gevonden dat ze je niet extra chargen als je handbagage te zwaar is - iedereen kan het (want ze willen namelijk meestal wegen als het er dik en zwaar uitziet)! Emoticon: Very funny En denken aan de medemens? Wie doet dat tegenwoordig man! Emoticon: Talk to the hand

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

haha.. DeeCee, als er een mooi popje voor de meneer van de incheck-balie staat, kan ik me voorstellen dat ze schappelijker zijn dan als ze mij zien. Emoticon: Puh!

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

On 03-06-2006 18:43 Jeroen wrote:
haha.. DeeCee, als er een mooi popje voor de meneer van de incheck-balie staat, kan ik me voorstellen dat ze schappelijker zijn dan als ze mij zien. Emoticon: Puh!

Daarom kies ik altijd voor een in-check balie waar een vrouw zit ( die niet te knap is )!...ennu hopende dat ik goed gekeurd wordt.... Emoticon: Yeah right!

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Tuan-tuan dan perempuan terhormat, zo wordt je bij MAS aangesproken, in Indonesia is het meestal Pada penumpang yang terhormat, behalve bij Adam Air daar hebben ze het over de Penumpang yang tercinta Emoticon: Shiny

Goed nog even een verslagje van me trip naar Mokum en dan gaan ik vrij nemen van dit forum. Ik gebruik dit forum in de eerste plaats om mijn Nederlands een beetje te gebruiken, in Indonesia spreek ik bijna alleen bahasa Indonesia en Engels op de tweede plaats. Nu komt bahasa Belanda op de eerste plaats. Het is helaas ook zo dat hetgeen ik schrijf vaak allerlei controverses oproept, daar heb ik geen zin in. Ik probeer altijd op een eerlijke manier van hetgeen ik waarneem in Indonesia verslag te doen, het is echter een persoonlijke visie. Als deze negatief bevonden wordt wekt dat bij mij medelijden, ik ben iemand met verre van een "negatieve" instelling., alle ballen naar voren roep ik altijd. Het verdelen van zaken in negatief en positief is vaak heel persoonlijk, en ontslaat degene die deze classificaties gebruikt van de plicht om e.e.a te onderbouwen. Komende manden wil ik wat verhalen schrijven, negatieve natuurlijk, niemand die me tegenhoudt.

De MH 614 tussen S'pore en KL doet er maar 50 minuten over. Vertrek van gate F60 dat de verste is, maar ja die bewegende trotoar op Changi zijn pijlsnel. Voor het eerst dat ik tussen deze twee steden vlieg, stelt me in de gelegenheid om Changi met KLIA te vergelijken. Volgens mij is hetgeen dat Changi zo speciaal maakt het tapijt op de vloer. KLIA is architectonisch mooi te noemen, echter dat graniet op de vloer is wel erg "cool". Roken is op KLIA ook moeilijk. Ik ontdek echter op de 2e etage van terminal C een "smoking bar" en laat me daar de Tiger Tap en mn laatste kretiekies goed smaken. Die tapjes kosten maar liefst M$ 15,50 per stuk en wordt mijn dorst duur betaald, want had er zo 4 in me strot. Daarna kuier ik rustig naar gate CI voor vlucht MH16, waar twee vliegtuigen naast elkaar richting Amsterdam gevuld gaan worden KLM en MAS. In de wachtruimte bekijk ik mijn medepassagiers, veel Engelsen. Met schrik bekijk ik Nederlandse vormeloosheid en vetzucht, zo een koe zonder BH, wat een ramp, zij heeft een figuur dat om BH met daaraan een corset aan vast schreeuwt. Even verderop een vent met een puzzelboekje dat hij met potlood invult, doorlopers dus, zo iemand gaat ze hele vakantie puzzels invullen, kan je net zo goed thuis blijven. Dan nog de grote dikke mannen met de kleine nijvere vrouwtjes, die rustig in de wachtruimte de koffer gaan her-inpakken, als ze maar lekker bezig zijn, hij wordt er moe van astie er al naar kijkt. Inchecken gebeurt vlot, ik zit op 44C, naast mij twee Ierse jongedames, die er lekker uitzien, zo een lage broek waar de hele string die dr uit steekt ziet, op 44D een Juliette Greco, daarvoor allemaal Maleiers. Niets dat mijn oog beledigd., komt ook nog bij dat het vliegtuig niet vol is. Pinda's en en biertje, daarna eten, ik kies de beef noodles, die niet echt lekker zijn, maar er was keuze uit drie maaltijden, dus heb ik verkeerd gekozen. Een paar glazen wijn dr bij en daarna pitten. Ik wordt wakker en dan ister nog 2 uur en 50 minuten te gaan. Ontbijt, dat wel OK was, en dan de landing op Schiphol om 06.09. Goed verlopen vlucht, ik had in jaren niet meer met MAS gevlogen, maar OK, goedkoper dan SIA, dat wel een klasse beter is, maar daar moet ook voor betaald worden.We worden verzocht ons paspoort gereed te houden, de mareschaussee gaat kijken of er misschien Hirsies onder de PAX zitten. Daarna wandelen en nog een paspoort controle, die tot mijn verbazing vlot ging. Weer een half uur lopen om een bagagekarretje te vinden. Koffer komt vrij vlot, daarna langs de douane, staat wel 20 man. Natuurlijk wordt ik er uitgepikt, de douanier kijkt in mn noodboektas en ziet een gebruikte, dicht maar weer. Daarna mijn handkoffertje. Ziet een spikslinternieuw jekkie, en enveloppen vol nieuwe bankbiljetten, die nogal rommelig zjn ingepakt. Waarom heeft U al dat geld mee, o is voor me verzameling, hoeveel geld is dat, een eurootje of 100. En dat jekkie hoeveel heb dat gekost, 175.000 zeg ik, hij kijkt me verbaast aan. Graait nog wat verder, de koelkastdoos stampend vol munten valt hem niet op. Boeken doen hem niets. Pakt U maar in zegt ie. Als ie nou even onder het noodboek had gekeken, had ie 50 juta aan nieuwe Rupiah gevonden, keurig als een buffer stevig in kranten verpakt en daarnaast allemaal pakken ouwe 100r'tjes maar niets. Hij zoekt de verkeerde zaken bij mijn Emoticon: Shiny

Toen een zoektocht naar een pinmachine van de postbank, wat resulteerde in een defecte, na lang zoeken eentje gevonden aan de andere kant van het gebouw. Dan naar buiten, mmmmmmmmmmmm lekker weertje, even een kretekkie en toen een taxi, Mercy natuurlijk. De chauffeur was 8 jaar geleden uit Afghanistan gevlucht en bleek een gezellige kletskous. Om 7.45 was ik aangeland waar ik Donderdag ochtend voor vertrokken was.

Gruces

hier de MAS beef noodles, selamat makan

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

On 03-06-2006 17:52 zieleffe wrote:

...

En wij moesten voor 8 kilo overgewicht 200 euros betalen.
Kijk dat bedoel ik nu recht ongelijkheid .Ik kan mij daarover nog boos maken, ik denk dat ik de KLM maar voor de rechter gaat slepen. Door die ongelijkheid.
Zijn ze helemaal bedonderd die KLM.

Hi Ziel,

Ik vind dat echt slap geOH van je, hoeveel keer ben je met overgewicht gevlogen zonder dat je daarvoor betaald hebt ? Ik heb vroeger wellis met Garuda 50 KG meegenomen Emoticon: Shiny Tegenwoordig betaal ik altijd voor 30 kilo en neem dr 35 mee. Maar dit was een goedkoop ticket met maar 20 kg.

Niet zeuren dus, gewoon betalen. Emoticon: Bye bye

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

On 03-06-2006 04:20 londoh wrote:

...

Hi Dok,

Ik weet niet wat dat laatste groene blaadje in dr doos had maar volgens mij was het een doorn, me burung was gewond. Slaapmiddelen heb ik nooit nodig, Jonge van Wees is voor mijn super.

In Spre is er Jan Wandelaar, ook lekker, maar moet ik mee oppassen kan dr heel agressief van worden Emoticon: Shiny

Neen Lon wij hadden vergeleken met de prijs stunten duurdere ticket.
Er zaten mensen onder die 676Ä betaalde en wij het normaal tarief omdat ik zo slim dacht te zijn rechtstreeks bij de klm te boeken via Internet.
Daar al om heb ik te veel betaald.
Ook dat het met drie koffers samen 8 kilo was.
Die kut van de Bali, een blauwe KLM uniform aan zei tegen mij dat wij 500 Ä zouden moeten betalen, en daar heb ik heftig op gereageerd, en ze schrok daarvan.
Toen was het op eens 200 Ä ,en dat hebben wij maar betaald onder protest.
Ik heb nog gereclameerd maar het hielp niet, KLM zit daar niet mee wat betekend nou zo iets voor hen, Arrogante ballen dat ze zijn.
Wij moesten ook 30Ä per ticket, meer betalen,voor dat het geen elektronische ticket was.
Alles bij elkaar te duur vergeleken met anderen in het zelfde vliegtuig.
Ja toen wij met de Garuda, mee gingen was er wat te regelen met die medewerksters je doet het voor kinderen die dat krijgen wat daar niet te koop is.
Zij waren daarover meer begripvoller dan die opgedirkte truten van de KLM.
Ik kan er nu nog mij over opwinden hoe ze ons toen hebben behandeld. Emoticon: Angry Emoticon: Eerie Emoticon: Shut up!

En dan hadden wij het er over gehad in een andere topick,over dat er in Indonesie je ook geript werd??? Emoticon: Cry

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

He Ziel, Nooit al vliegend vragen wat anderen betaald hebben, ze liegen allemaal, en je heb het ticket toch al betaald. Ik had voor deze 9.175.000 Rp betaald, 6 maands retour SIN - AMS met Mas, sori MAS

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Ik heb 1 keer met de KLM gevlogen, supergoedkoop en goed Emoticon: Shiny

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Nou Bung Lon volgens mij heb je nu ff de neiging Nederland te overidealiseren na al je trauma's in Indonesie.

KLM is objectief gezien 1 van de mindere airlines van Europa (die op hun beurt al weer een stuk minder zijn dan Aziatische maatschappijen). Kijk maar eens op www.airlinequality.com en je ziet dat KLM het met een schamele 3 sterren moet doen. Je kan KLM best vergelijken met een Nederlandse vrouw: weinig charmant en gastvrij, maar wel heel eerlijk degelijk en betrouwbaar (de laatste crash is toch al weer een heel aantal jaren geleden). Ik zou KLM niemand aanraden als het alternatief een Aziatische maatschappij is.

Overigens vliegen enkele Indonesische vrienden juist graag met KLM omdat het zo "gaul" is om met een buitenlandse airline te vliegen, dat ze geintimideerd worden door die Hollandse stewardessen nemen ze dan maar op de koop toe, masochistisch als ze zijn Emoticon: Wink

Gracias. Sama sama

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Het is al heel lang geleden dat ik KLM heb gevlogen en dat was een enkele reis, ik geloof 1996. Sinds Garuda niet meer op AMS vlieg heb ik 1,5 keer SIA gevlogen, laatste keer een enkele reis. Ik heb nu in S'pore een 6 mnds retour met de MAS genomen, was OK. SIA zou me 200 euri meer gekost hebben, nou de vliegtijd is ook 12 uur, en daarbij heb je die zakelijke zeer goede service, die kan ik er wel bij denken, die stessen van de MAS zijn OK.

Als ik KLM voor dezelfde prijs zou kunnen krijgen zou ik het proberen, vooralsnog heb ik een beperkte keuze MAS en SIA, die Golfmaatschappijen zijn bij mij uitgesloten vanwege slechte ervaringen (Kuwait en Gulf Air). Ik denk dat een verruimde keuze er voorlopig niet in zit, het toerisme naar Indonesia zal nog verder teruglopen, nu Yogya, toch een van de voornaamste betemmingen is weggevallen.

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Welkom home..

Mooi verslag Bung-lon,

En heb je alles opgegeten van de beef Noodles Emoticon: Smile

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

On 04-06-2006 11:37 londoh wrote:
He Ziel, Nooit al vliegend vragen wat anderen betaald hebben, ze liegen allemaal, en je heb het ticket toch al betaald. Ik had voor deze 9.175.000 Rp betaald, 6 maands retour SIN - AMS met Mas, sori MAS

Heb ik ook niet gevraagd maar gezien op papier, ik voel mij geript door KLM.
Ja Londoh nu ga ik voor de eerste keer met de Lufthansa, ik heb nu op mijn ticket staan dat ik werkelijk 30 kilo mag meenemen.
Het verschil met KLM is toch maar 10 kilo! Verschrikkelijk arrogant van KLM!!!
De KLM heeft nu een truc om een middagmaal te besparen.
Ze laten de luiken dicht al is het al middag, voor 2 uren aankomst, in Kuala Lumpur
Wat ik nog niet weet, dat wilde wij meenemen, voor die kleinkinderen, ja weer, eerlijk .
Slagroom spuitbussen, echte slagroom, met aardbeien, en beschuit.
Dat is daar niet te krijgen, en wij wilde de kinderen daar mee trakteren.
Nu weet ik niet of je dat in je handback mag meenemen?
Het lijken wel kogel patronen als ze door de scan gaan.
Maar ik zie wel anders kan ik ze daar altijd nog achter laten.
Het is goed voor de kinderen daar want ze krijgen daar alleen melkpoeder producten van Frieze flag, die rotsooi is meer water dan melk, en dat komen ze werkelijk te kort.
Melk is daar ook heel duur voor hen kosten 11.000 rmp of nu meer?
Wat betreft aardbeien wij doen die in een plastiek zak waarin de lucht er uit gezogen wordt.
Een middel dat wij al hebben uitgeprobeerd, en ze blijven zeker minimaal een week goed.
In een koeltas natuurlijk met elementen die je tegenwoordig hier kan kopen met dunne plastiek plakken die goed functioneren. Emoticon: Worship Emoticon: Shiny

Nog 9 dgn, en dat gaat ie Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,613,198 pageviews Een website van indahnesia.com