Binnenlandse vlucht van Soekarno Hatta naar Denpasar

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
36 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jizzo
Gebruiker
spacer line

Ik zou graag willen weten via welke maatschappij ik het beste kan vliegen.
We zijn met z'n 4en en een baby. Ik zou 7 juni willen vliegen en misschien de 23ste weer terug de omgekeerde route.

Tips iemand, kan ik beter hier al boeken of als ik daar aankom?

Alvast bedankt

Remon
Gebruiker
User icon of Remon
spacer line

Hallo,

In ieder geval dáár boeken. Dat scheelt aanzienlijk in moeite en geld. Verder zijn er legio maatschappijen die heen en weer vliegen. Boek gewoon op internet of in een van de vele reisburootjes in Indonesië. Retour hoeft niet veel te koste. Londoh is een expert, schrijf hem eens aan. Hij is makkelijk te vinden op deze site.

Succes

Remon

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Jeetjemiena gebruik de zoekfunctie op dit forum maar eens...en anders http://www.airasia.com. Nog voldoende tickets voor rond de 30 euro pp. Te betalen met het plastic pasje dat je zo gewild maakt in Indonesie Emoticon: Wink

Gracias. Sama sama

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Geen reden om hier te boeken en wanneer je in Jakarta zit bij BlokM plaza Buaya Buana binnenlopen. Daar ben ik altijd netjes geholpen en niets is hun teveel om voor je te doen. Wil je het avontuurlijker doen dan boek je direct op het vliegveld.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

On 29-05-2006 22:21 Remon wrote:
Hallo,

In ieder geval dáár boeken. D. Londoh is een expert, schrijf hem eens aan. Hij is makkelijk te vinden op deze site.SuccesRemon

Ik wil alleen helpen als de persoon in kwestie mij verteld waar ik een pondje belegen in NL kan kopen Emoticon: Shiny

Gruces

Jizzo
Gebruiker
spacer line

hoi iedereen hartelijk bedank voor al jullie tips en snelle reactie.

hoi londoh,

ik hoorde dat jij expert bent op op dit gebied.
heb jij nog leuke tips voor mij??

bij iedere gewone winkel kun je trouwens belegen kaas kopen
heb je moeite om het te vinden geef dan je adres dan stuur ik je een pondje op.

groetjes Jordy.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,702,526 pageviews Een website van indahnesia.com